Budjetti Bravon parantelu
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Budjetti Bravon parantelu
hyvää iltaa
esitellään teillekkin budjetti bravo 120hv multijet dynamic 2008 .
olen auton omistanut 3v ja pikku hiljaa tehnyt autoa omaa silmää miellyttääkseni. Auto tarttui matkaan 1700€ hintaan 2015 rinta-joupilta Seinäjoelta pikku vikaisena mittaristo pimeänä ja ilmastointi ei tuottanut kylmää näistä selvittiin sulakkeen vaihdolla ja ilmastoinnin kompressorin vaihdolla joka vaihdettiin turhaan kun kompressorin johto oli poikki konehuoneen puolelta.
muutoksia mitä matkan varrella on tullut
- AP-coiloverit ja taakse matalammat jouset (BC-Racing 160mm/10kg/mm)
- Vakionopeuden säädin
- Ats Dtm Competion 4x100 17x9 et33 ja niille spacerit 16/20mm linlong greenmax 215/40
- BBS RC321 4x98 16x7.5 talvivanteina ja yokohama ig55 nastat 205/55/16
- Alkuperäinen instant Navi 2017/18 kartoilla
- Sport helmat
- puoli-autoa ylimaalattu
- Sisävalo Ambient- valaistuksella
- Oem Xenonit uusilla DS1 polttimoilla
- Metallinen pohjapanssari
- yms paljon muuta
autoa odottaa pientä remonttia talven ja kevään tullessa pitäisi selvittää miksi ei pala rekkarin valot kuin 20s käynnistäessä ja vaihtaa uusi ECU ja samalla asennella Blue&Me Järjestelmä Navin kaveriksi ja, vaihdella uudet öljyt (0W30 shell ainoat öljyt jotka pysyvät koneessa sen 10-15tkm). Paljon on suunniteltu mutta saa nähdä mihin tämän auton kanssa päädytään vai vaihtuuko uudempaan (Tipo, Giulietta) vai ajanko tämän paaliin
pahoittelen kirjoitus virheitä..
esitellään teillekkin budjetti bravo 120hv multijet dynamic 2008 .
olen auton omistanut 3v ja pikku hiljaa tehnyt autoa omaa silmää miellyttääkseni. Auto tarttui matkaan 1700€ hintaan 2015 rinta-joupilta Seinäjoelta pikku vikaisena mittaristo pimeänä ja ilmastointi ei tuottanut kylmää näistä selvittiin sulakkeen vaihdolla ja ilmastoinnin kompressorin vaihdolla joka vaihdettiin turhaan kun kompressorin johto oli poikki konehuoneen puolelta.
muutoksia mitä matkan varrella on tullut
- AP-coiloverit ja taakse matalammat jouset (BC-Racing 160mm/10kg/mm)
- Vakionopeuden säädin
- Ats Dtm Competion 4x100 17x9 et33 ja niille spacerit 16/20mm linlong greenmax 215/40
- BBS RC321 4x98 16x7.5 talvivanteina ja yokohama ig55 nastat 205/55/16
- Alkuperäinen instant Navi 2017/18 kartoilla
- Sport helmat
- puoli-autoa ylimaalattu
- Sisävalo Ambient- valaistuksella
- Oem Xenonit uusilla DS1 polttimoilla
- Metallinen pohjapanssari
- yms paljon muuta
autoa odottaa pientä remonttia talven ja kevään tullessa pitäisi selvittää miksi ei pala rekkarin valot kuin 20s käynnistäessä ja vaihtaa uusi ECU ja samalla asennella Blue&Me Järjestelmä Navin kaveriksi ja, vaihdella uudet öljyt (0W30 shell ainoat öljyt jotka pysyvät koneessa sen 10-15tkm). Paljon on suunniteltu mutta saa nähdä mihin tämän auton kanssa päädytään vai vaihtuuko uudempaan (Tipo, Giulietta) vai ajanko tämän paaliin
pahoittelen kirjoitus virheitä..
Re: Budjetti Bravon parantelu
Morjensta pöytään.
Oliko moottoripuolelle tehty jotaski, esmes vaihdettu suihkuttimiin kärkiä.
Kyselen koska ei mulla järkiä ja metsästelen isompia reikiä suihkimen päähän.
Oliko moottoripuolelle tehty jotaski, esmes vaihdettu suihkuttimiin kärkiä.
Kyselen koska ei mulla järkiä ja metsästelen isompia reikiä suihkimen päähän.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Rekkari valon saat toimimaan kun laitat vastuksen Ledin rinnalle jos siellä semmonen on...
Jos normi paukkulanka killutin nii liitin/kanta hapettunut.
Virrat päälle jolloin Kompuutteri tutkailee polttimot ja jos huomaa että lamppu palanut jolloin hän päättää olla antamatta virtaa hänelle hetken päästä.
Jos normi paukkulanka killutin nii liitin/kanta hapettunut.
Virrat päälle jolloin Kompuutteri tutkailee polttimot ja jos huomaa että lamppu palanut jolloin hän päättää olla antamatta virtaa hänelle hetken päästä.
Bravo t-jet
Re: Budjetti Bravon parantelu
Sitte hukkuu savuun , kokemusta on.väisänen kirjoitti:Morjensta pöytään.
Oliko moottoripuolelle tehty jotaski, esmes vaihdettu suihkuttimiin kärkiä.
Kyselen koska ei mulla järkiä ja metsästelen isompia reikiä suihkimen päähän.
Re: Budjetti Bravon parantelu
Minulla olisi parikin ajatusta miten lähestyä liikasavun poistoon. Muttakun ei löydy noin abaut alle tuplan isompia kärkiä niin ei saada internettiin juttua.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Eikös nuo vanteet ole aika kalliit, alusta ja tuo mankka? jos noin niinku budjetti Bravo tämä
Toivottavasti ei mee sekasin topikit
Toivottavasti ei mee sekasin topikit
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
vanteet ovat olleet 250€ (ats ) uutena ostin konkurssi pesästä BBS ostin käytettynä 50€
alusta saksasta alle 400€ joten halpa omasta mielestä navin ostin puolasta kiitos hyvän valuuttakurssin
kuten kaikki muutokset on tehty opiskelia budjetilla, varsinkin auto on niin karvalakkimalli johon ei oltu edes lämmitintä laitettu, niin pitää hankintoja suunnitella tarkkaan ja metsästää ulkomailta osia .
ledit ei toimi samoin ei halogeenitkaan
moottorille ei ole vielä tehtyä mitään mutta keväällä tarkoitus ohjelma laittaa ja uusi pakoputki alusta loppuun ja samalla vaihdan stage1 tai stage2 kytkimen myös shortsifter on suunnitelmissa mut 5v laatikkoon ei oikein löydy...
alusta saksasta alle 400€ joten halpa omasta mielestä navin ostin puolasta kiitos hyvän valuuttakurssin
kuten kaikki muutokset on tehty opiskelia budjetilla, varsinkin auto on niin karvalakkimalli johon ei oltu edes lämmitintä laitettu, niin pitää hankintoja suunnitella tarkkaan ja metsästää ulkomailta osia .
ledit ei toimi samoin ei halogeenitkaan
moottorille ei ole vielä tehtyä mitään mutta keväällä tarkoitus ohjelma laittaa ja uusi pakoputki alusta loppuun ja samalla vaihdan stage1 tai stage2 kytkimen myös shortsifter on suunnitelmissa mut 5v laatikkoon ei oikein löydy...
Re: Budjetti Bravon parantelu
No varmasti löytyy. Mä löysin fiestaan 1.6 tdci 2x isommat kärjet ja vajaa 90mm3 ja 2.8 boxeriiin löytys kans , en oo viel mittauttanu , mut laskeskelin et 170mm3 .väisänen kirjoitti:Minulla olisi parikin ajatusta miten lähestyä liikasavun poistoon. Muttakun ei löydy noin abaut alle tuplan isompia kärkiä niin ei saada internettiin juttua.
Juu boxerin saa savutuksen korjauttua kun ei ole salattua tiedostoa edc15 , mutta fiestassa edc16 ja en saa / osaa purkaa tiedostoa.
Mikä kärki sulla vakiona on?
Re: Budjetti Bravon parantelu
Stilon 1.9 kärki olisi DSLA 144 P1295
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Budjetti Bravon parantelu
Miten noissa ne koot sitte. Wolkkarin jakajapumpulla jauhettiin kärjen reiän koosta ja määristä. Esim 028, 035 yms etc...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Budjetti Bravon parantelu
6x0,165x144°väisänen kirjoitti:Stilon 1.9 kärki olisi DSLA 144 P1295
Vaikka tälläset tilalle , ni menee tehot het yli 200hv , tupla määrä menee herkkua läpitte. sitte kuristimet pois suuttimesta ni vörk vörk.
DLLA144P 1707
7x0,21x144°
bosch numero
0433 172 045
Re: Budjetti Bravon parantelu
Kiitos tästä. Maanantaina lähtee tiluuseen.
Löytyisköhän semmosia kärkiä että noin 1.5 krta olisi suuremmat vain. Olisi helpommat hallita ilman softan muuttamista
Löytyisköhän semmosia kärkiä että noin 1.5 krta olisi suuremmat vain. Olisi helpommat hallita ilman softan muuttamista
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Bravo t-jet
Re: Budjetti Bravon parantelu
Ja tuo ei haittaa vaikka toinen on dlla , niissä on vain erilainen se neulan tiivistyspinta , dsla on jäähdytetty neulan pää. , mut noita dlla saa isompana.
Mä lähtisin kokeilee näillä DLLA145P 1686 bosch 0433 172 033 cr 7x0,165x145° jotain 25% isommat.
Tähän kun laitta vähän railipainetta lisää niin on liki 200hv
Mä en o kokeillu kun cr kärkiä , olishan se kiva tietää toimiiko nuo pumppu ohjatutkin cr koneessa.
Mä lähtisin kokeilee näillä DLLA145P 1686 bosch 0433 172 033 cr 7x0,165x145° jotain 25% isommat.
Tähän kun laitta vähän railipainetta lisää niin on liki 200hv
Mä en o kokeillu kun cr kärkiä , olishan se kiva tietää toimiiko nuo pumppu ohjatutkin cr koneessa.
Re: Budjetti Bravon parantelu
Tässä kun tulee sekin millainsessa kellon asennossa on suuttimen kiinnitys ja sitten suuttimen kulma sylinteroon nähden. Toki se mitään haittaa kyl se palaa vaikka 2mm päästä suuttimen reiästä mehu osuu sylinterinkanteen.sampsulisami kirjoitti:Tuolta selailemaan. näkkeen koon ja boch koodin
http://www.dieselpartsworld.com/Bosch-nozzle-7.html
Mähän koklasin tommottis suuttimia seatissa ja se rupesis kilkuttamaan aivam hemmetisti. Eli mehu paloi liian nopsasti. Kokonsa puolesta se ei olisi pitänyt noin käyttäytyä...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.