Budjetti Turbo bravo
Re: Budjetti Turbo bravo
Irroititko laatikon kokonaan vai miten totesit 1, 2, 5, 6 akselin toisen päätylaakerin rikkinäiseksi?
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Laatikko paikallaan saa kaikki kolme akselia irti.
Sisemmän laakerin rullissa kraatereita kuin myös sen ulkokoolissa.
Suomessa koko laakeri sarja olis jotain 300€. + Työ siihen jotain.
Alkaa hintaa tulla.
Vapari bravon loota menis aikalailla heittämällä kiinni ja niitä tarjollakin. näitä m32 ei juurikaan fiatin kytkinkopalla.
6-v firen laatikko kestää vain 150 vääntöä kun taas esim fiat 500 abarth 5-v versio c510 kestää 206?
Fiatin laatikkoon olisin luottavaisempi.
Ainii toi stilon 1.6 5-vaihteinen on vahvistettu firen laatikko.
Sisemmän laakerin rullissa kraatereita kuin myös sen ulkokoolissa.
Suomessa koko laakeri sarja olis jotain 300€. + Työ siihen jotain.
Alkaa hintaa tulla.
Vapari bravon loota menis aikalailla heittämällä kiinni ja niitä tarjollakin. näitä m32 ei juurikaan fiatin kytkinkopalla.
6-v firen laatikko kestää vain 150 vääntöä kun taas esim fiat 500 abarth 5-v versio c510 kestää 206?
Fiatin laatikkoon olisin luottavaisempi.
Ainii toi stilon 1.6 5-vaihteinen on vahvistettu firen laatikko.
Bravo t-jet
Re: Budjetti Turbo bravo
Kannattaa sitten katsoa tarkkaan kun näitä vaihto juttuja ostaa, ettei käy näin.
https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/147/9583755" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/147/9583755" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Tulee varmaan c510 laatikko sekä uudet kytkin hilppeet. Nyt grillaamaan
Bravo t-jet
Re: Budjetti Turbo bravo
Se 510 aski kestää vääntöä kyllä jos on vähänkään vanhan askin peruja mutta liika alavääntö sen tappaa jos on moottorin vääntö tappaakseen. Isompi turbo tilalle ni bueno.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Budjetti Turbo bravo
Jos otat sen m askin sinne uudestaan tai korjaat laita rvs mukaan.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Entä jos tuon vara askin sisukset laittaa tuohon fiatin laatikkoon. Vara askin sisemmät laakerit näyttää hyviltä. Pitäs vain ulkokooli vaihtaa fiatin kytkinkoppaan.
Eri välitykset ni ei pysty pelkkää yhtä akselia vaihtaa
Edit. Ei riitä työkalut vaihtamaan akselin sisempää laakeria.
Pari pv metsästää c510 tai c635 askia. Jos ei löydy niin kokeilla risteytys
Eri välitykset ni ei pysty pelkkää yhtä akselia vaihtaa
Edit. Ei riitä työkalut vaihtamaan akselin sisempää laakeria.
Pari pv metsästää c510 tai c635 askia. Jos ei löydy niin kokeilla risteytys
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
tämmönen sattu vastaan. (sikaa säkissä ostopaikka)
https://automotoparts.fi/vendor-used-pa ... 7352055410
kahtoa vielä muitakin
https://automotoparts.fi/vendor-used-pa ... 7352055410
kahtoa vielä muitakin
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Eipä tuota laatikkoa saanutkaat.
Kaikki uudet laakerit hankkia ja samalla 5/6 vaihteiden välitykset uusiks.
Tai pelkkä perä välitys. Katsotaan mitä keksin.
Nyt on kutosella noin 3100rpm@120km/h. Saisin sen toisilla rattailla toisesta laatikosta noin 2500rpm tai 2200rpm.
Vitosella oli kait 2500rpm@80km/h. Siihen ehkä toinen ratas 2100rpm.
Kunhan vaan ehtis. Veneen laskua, häitä, holiday hotel loma ym...
Kaikki uudet laakerit hankkia ja samalla 5/6 vaihteiden välitykset uusiks.
Tai pelkkä perä välitys. Katsotaan mitä keksin.
Nyt on kutosella noin 3100rpm@120km/h. Saisin sen toisilla rattailla toisesta laatikosta noin 2500rpm tai 2200rpm.
Vitosella oli kait 2500rpm@80km/h. Siihen ehkä toinen ratas 2100rpm.
Kunhan vaan ehtis. Veneen laskua, häitä, holiday hotel loma ym...
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Näistä tehdä joku risteytys.
Fiatin M32
I 3.818
II 2.158
III 1.475
IV 1.067
V 0.875
VI 0.744
Ja perä 4.178
Varalaatikko
I 3.818
II 2.053
III 1.302
IV 0.959
V 0.744
VI 0.614
Perä 3.65
Fiatin M32
I 3.818
II 2.158
III 1.475
IV 1.067
V 0.875
VI 0.744
Ja perä 4.178
Varalaatikko
I 3.818
II 2.053
III 1.302
IV 0.959
V 0.744
VI 0.614
Perä 3.65
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Naantalis tuli käytyy. 400km, 95e10, 6,9 keskikulutus ja keskinopeus noin 88. Mjoo ei ollu lähtö paikas pumpulla 98..
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Rvs kokeilla.. Joutuu helsinki/vaasa reissu tehdä 2 viikon päästä.
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Turbo bravo
Alkaa jo kiireet helpottaas.
Eiköhän pian ehdi sen laatikon laakerit vaihtaa.
Täytyt vaihtaa mittariston tausta. Sport mallis niin käsittämätön väriyhdistelmä ettei tuosta päiväs aikaan saa mitään selvää.
Eiköhän pian ehdi sen laatikon laakerit vaihtaa.
Täytyt vaihtaa mittariston tausta. Sport mallis niin käsittämätön väriyhdistelmä ettei tuosta päiväs aikaan saa mitään selvää.
Bravo t-jet
Re: Budjetti Turbo bravo
Mä laitoin rintterin helevetisti vollottavaan persiiseen ärveeäässää. Ei auttanut tälläkertaa yhtään mitään
Nodentaalissa jos kert jävit olisit käyny ad korjaamo kierroksella
Nodentaalissa jos kert jävit olisit käyny ad korjaamo kierroksella
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.