81` 127 special
Lähetetty: 05.04.2016 22:50
jospa nyt aloittas projekti topicin ennen kuin auto valmistuu. tuon 133:sen kanssa kävi niin että auto valmistui ennen kuin kerkesin aloittaamaan projekti topiccia
https://www.dropbox.com/sh/6cvcmf07si50 ... 4ZPNa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false; tuolla kuvia tuosta 133:sta. päivittelen joku päivä lisää kun löydän lisää kuvia..
eli toissa sunnuntaina noudin tampereelta seiskan tuon toisen fiiun kaveriksi ettei sillä olisi niijn yksinäistä noiden mun foorttien keskellä. kriteerit oli että pitää olla katsastettu ja kohtuu hyvä koppa koska hitsattavaa löytyy hallilla parin vuoden tarpeiksi jo ennestään.
itse ostotilanne oli hieman hätäinen koska myyjä oli lähdössä illalla armeijaan, eli hartolasta sukka suorana tampereelle 15min kaupankäyntiä joka sisälti myös koeajon. autosta maksoin 650€+ uuden unon etupuskurin.
paikanpäällä todetut viat olivat odotetunlaisia. ovessa ja konepellissä reijät, maali pinta aivan järkyttävä, venttiilinvälykset säätämättä, renkaat huonot. etupenkeissä repeämiä.
koska kori on terve/hitsailematon niin kaupat tehtiin ja suhailin onnelisena 200km kotiin tuoreella ostoksellani.
ideana oli hakea auto jonka voisi museorekisteröidä ja johon löytyy itseltäkin osia kun noita 903 tekniikanosia on jäänyt tuohon 133:seen osia haaliessa.
noh, ei taida museointi olla tämän auton kohtalo. hieman ehkä noloa mutta kun ajelin ostoksen hallille tutkiakseni tarkemmin mitä tuli ostettua niin n.0.2sek konepellin avauksesta tuli semmoinen mitähän v*ttua fiilis kun hoksasin ostaneeni 1050 koneella varustetun yksilön.
muutos on tehty oletettavasti ennen vuotta 2003 koska konepellissä on nokkahihnan vaihto tarra, mutta auto on edelleen papereissa 900.
jos jollain on mitään tietoa tämän auton historiasta niin olisin erittäin kiinnostunut tämän historiasta.
jostain syystä naamapelti+keulakehikko on vaihdettu mutta siististi.
tarkoitus olisi tämä kesä ajella ja mahdollisesti ensi talvena tehdä peltityöt ja maalata kunnolla.
auto toimi mainiosti koko matkan tampereelta hartolaan lukuun ottamatta jarrujen puoltamista. seuraavana päivänä emäntä siirti auton hallille ja kuskinpuolen etujarru jumi eli omistajuus alkoi jarruremontilla. muuten jarrut uusittu mutta oli jätetty satulat huoltamatta. tänään saapui tilatut männät ja tiivisteeet niin saa huomenna takas ajoon.
kuvia:
https://www.dropbox.com/s/dtlcfu6txw95a ... 1.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/hl61vzxlo5uc4 ... 5.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/tuu71k0i80ovf ... 0.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/sh/6cvcmf07si50 ... 4ZPNa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false; tuolla kuvia tuosta 133:sta. päivittelen joku päivä lisää kun löydän lisää kuvia..
eli toissa sunnuntaina noudin tampereelta seiskan tuon toisen fiiun kaveriksi ettei sillä olisi niijn yksinäistä noiden mun foorttien keskellä. kriteerit oli että pitää olla katsastettu ja kohtuu hyvä koppa koska hitsattavaa löytyy hallilla parin vuoden tarpeiksi jo ennestään.
itse ostotilanne oli hieman hätäinen koska myyjä oli lähdössä illalla armeijaan, eli hartolasta sukka suorana tampereelle 15min kaupankäyntiä joka sisälti myös koeajon. autosta maksoin 650€+ uuden unon etupuskurin.
paikanpäällä todetut viat olivat odotetunlaisia. ovessa ja konepellissä reijät, maali pinta aivan järkyttävä, venttiilinvälykset säätämättä, renkaat huonot. etupenkeissä repeämiä.
koska kori on terve/hitsailematon niin kaupat tehtiin ja suhailin onnelisena 200km kotiin tuoreella ostoksellani.
ideana oli hakea auto jonka voisi museorekisteröidä ja johon löytyy itseltäkin osia kun noita 903 tekniikanosia on jäänyt tuohon 133:seen osia haaliessa.
noh, ei taida museointi olla tämän auton kohtalo. hieman ehkä noloa mutta kun ajelin ostoksen hallille tutkiakseni tarkemmin mitä tuli ostettua niin n.0.2sek konepellin avauksesta tuli semmoinen mitähän v*ttua fiilis kun hoksasin ostaneeni 1050 koneella varustetun yksilön.
muutos on tehty oletettavasti ennen vuotta 2003 koska konepellissä on nokkahihnan vaihto tarra, mutta auto on edelleen papereissa 900.
jos jollain on mitään tietoa tämän auton historiasta niin olisin erittäin kiinnostunut tämän historiasta.
jostain syystä naamapelti+keulakehikko on vaihdettu mutta siististi.
tarkoitus olisi tämä kesä ajella ja mahdollisesti ensi talvena tehdä peltityöt ja maalata kunnolla.
auto toimi mainiosti koko matkan tampereelta hartolaan lukuun ottamatta jarrujen puoltamista. seuraavana päivänä emäntä siirti auton hallille ja kuskinpuolen etujarru jumi eli omistajuus alkoi jarruremontilla. muuten jarrut uusittu mutta oli jätetty satulat huoltamatta. tänään saapui tilatut männät ja tiivisteeet niin saa huomenna takas ajoon.
kuvia:
https://www.dropbox.com/s/dtlcfu6txw95a ... 1.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/hl61vzxlo5uc4 ... 5.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/tuu71k0i80ovf ... 0.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;