Sivu 30/32

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 16.03.2017 21:29
Kirjoittaja sampsulisami
Wesulius on oikeassa..

nyt toimii ongelmitta.. Pelkkää e85 tankissa ja nyt kylmäkäynnistys rikastus +40% ja kone lämpimänä +20%.
Hankala säädettävä tuo Poksi kun kaikki säädöt tapahtuu yhdellä nappulalla. Ekalla kerralla meni vahingossa maksimiin kylmäkäynnistys rikastus jolloin jysähti oikein kunnolla imusarjassa. Hyvä ettei housuun valahtanut :mrgreen:

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 18.03.2017 13:24
Kirjoittaja dio natale
Itse olen ajanut stileton 1.4 pelkällä e85 ja vakiosoftalla jo n50.000 km ja mitään en ole tehnyt muutakuin öljyjen vaihto ja nekin ihan samoin kuin bensalla..matka jatkuu huokeana.99c oli juuri litra täällä espoossa.

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 24.03.2017 14:11
Kirjoittaja sampsulisami
Halpaahan tuo etanoli on :)

Olipas se suolattu, kiiltää tuo ny pesun jälkeen hitusen enempi :mrgreen:
Kuva

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 29.03.2017 20:30
Kirjoittaja sampsulisami
Nyt on XXL kumit :mrgreen: Kuva
Kuva

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 30.03.2017 09:26
Kirjoittaja sampsulisami
195/65R15 - - > 205/70R15

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 30.03.2017 17:36
Kirjoittaja wellu
Aijai, kunnon muskelilook.

Minusta paljon parempi kuin yksikään "kymppituumanen 155"...

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 30.03.2017 19:58
Kirjoittaja FI4T
Mulla ollut nyt pian vuoden verran kokeilussa samainen koko diesel stilossa :) on mukavampi pitävämpi ja huonompi lähteä liikkeelle paikoiltaan :D

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 31.03.2017 07:18
Kirjoittaja sampsulisami
Diselin etujouset jos laittais takas ni olis aika häijy :mrgreen:

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 31.03.2017 09:06
Kirjoittaja sampsulisami
Jos mahtuis 14"vanne nih vois laittaa jotkut 80 profiiliset

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 10.04.2017 19:52
Kirjoittaja sampsulisami
Kait tämän kehtaa laittaa tänne, eli tuohon muottiin tulee Huomenna tuulilasiliimaa ja iskarinyläpään Kumi. Tavoite saada noin 10mm lisä Kumi tuohon yläpään kumiin oem tekstuurilla. :mrgreen:

Kuva

Kuva

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 25.04.2017 23:04
Kirjoittaja sampsulisami
Tuli suurennettua kaasuläppää 48mm --> 51mm. huomenna sommitella läpän istuvuutta paremmin josko sit häviäisi p0105 map anturin vikakoodi ja alkais toimimaan..

Kuva

Halppis viegraa? Meni "actin aikana tyvestä poikki" tuo anturiin menevä tappi. Pikaliimaa ja iso M2,5 ruuvi pelasti illan ja päästiin finaaliin :mrgreen:

Kuva

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 26.04.2017 09:27
Kirjoittaja sampsulisami
Map anturin +5v johtoon diodi tiputtamaan jännitettä?

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 26.04.2017 18:16
Kirjoittaja sampsulisami
Kaasuläpän viimeistelyn jälkeen tulee vikakoodiksi P1220 ja menee vika moodiin.

Kierrokset kun pitää polkimella +1200rpm ni ei tuu koodia.
Huomenna kokeilla läppärillä nollata järjestelmä..

Ecu näyttää orginaali läpällä tyhjäkäynnillä 3-4 astetta kulmaksi ja tuning läpällä 7,5 astet..

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 27.04.2017 08:41
Kirjoittaja sampsulisami
Amr300 renmiahdin tilattu, arvioitu toimitusaika 1kk päästä.
Tarkoitettu 0.5-1.5 litran koneisiin mutta eiköhän se tuo mukavasti tähän 1.6 koneeseen alavääntöä :mrgreen:

Ensin toki kone saada toimimaan normaalisti tuolla isommalla läpällä, tosin ahtimen voimin tuolla niin väliä? Ainakin hetken aikaa komia inuäänet :lol:

Re: Stilon kiillotusta

Lähetetty: 27.04.2017 13:12
Kirjoittaja Wesulius
Eikös tuo 300 ole vähän pieni , 1600cc kone tarvitsee 800cc ilmaa kieroksella ja kun tämä pumppaa 300 cc kieroksella tarvii ahtimen pyöriä 2.7x nopeammin kuin moottorin ennen kuin se alkaa moottoria ahtamaan. Eli jos moottorin punaraja on 7000 niin ahdin pyörii tuolloin jo 18500 rpm. Mikä mahtaa olla ahtimen max pyörintänopeus?
Mielestäni tuo 500 olisi järkevämpi, sillä voi saada jo painettakin koneeseen ja hihnapyörätkin pysyisi järkevän kokoisina.