Stilon kiillotusta

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Wesulius on oikeassa..

nyt toimii ongelmitta.. Pelkkää e85 tankissa ja nyt kylmäkäynnistys rikastus +40% ja kone lämpimänä +20%.
Hankala säädettävä tuo Poksi kun kaikki säädöt tapahtuu yhdellä nappulalla. Ekalla kerralla meni vahingossa maksimiin kylmäkäynnistys rikastus jolloin jysähti oikein kunnolla imusarjassa. Hyvä ettei housuun valahtanut :mrgreen:
Bravo t-jet
dio natale
Viestit: 70
Liittynyt: 20.07.2016 11:07

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja dio natale »

Itse olen ajanut stileton 1.4 pelkällä e85 ja vakiosoftalla jo n50.000 km ja mitään en ole tehnyt muutakuin öljyjen vaihto ja nekin ihan samoin kuin bensalla..matka jatkuu huokeana.99c oli juuri litra täällä espoossa.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Halpaahan tuo etanoli on :)

Olipas se suolattu, kiiltää tuo ny pesun jälkeen hitusen enempi :mrgreen:
Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Nyt on XXL kumit :mrgreen: Kuva
Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

195/65R15 - - > 205/70R15
Bravo t-jet
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja wellu »

Aijai, kunnon muskelilook.

Minusta paljon parempi kuin yksikään "kymppituumanen 155"...
Minkä huollan, sen korjaan...
FI4T
Viestit: 251
Liittynyt: 30.11.2014 00:54

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja FI4T »

Mulla ollut nyt pian vuoden verran kokeilussa samainen koko diesel stilossa :) on mukavampi pitävämpi ja huonompi lähteä liikkeelle paikoiltaan :D
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Diselin etujouset jos laittais takas ni olis aika häijy :mrgreen:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Jos mahtuis 14"vanne nih vois laittaa jotkut 80 profiiliset
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kait tämän kehtaa laittaa tänne, eli tuohon muottiin tulee Huomenna tuulilasiliimaa ja iskarinyläpään Kumi. Tavoite saada noin 10mm lisä Kumi tuohon yläpään kumiin oem tekstuurilla. :mrgreen:

Kuva

Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Tuli suurennettua kaasuläppää 48mm --> 51mm. huomenna sommitella läpän istuvuutta paremmin josko sit häviäisi p0105 map anturin vikakoodi ja alkais toimimaan..

Kuva

Halppis viegraa? Meni "actin aikana tyvestä poikki" tuo anturiin menevä tappi. Pikaliimaa ja iso M2,5 ruuvi pelasti illan ja päästiin finaaliin :mrgreen:

Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Map anturin +5v johtoon diodi tiputtamaan jännitettä?
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kaasuläpän viimeistelyn jälkeen tulee vikakoodiksi P1220 ja menee vika moodiin.

Kierrokset kun pitää polkimella +1200rpm ni ei tuu koodia.
Huomenna kokeilla läppärillä nollata järjestelmä..

Ecu näyttää orginaali läpällä tyhjäkäynnillä 3-4 astetta kulmaksi ja tuning läpällä 7,5 astet..
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Amr300 renmiahdin tilattu, arvioitu toimitusaika 1kk päästä.
Tarkoitettu 0.5-1.5 litran koneisiin mutta eiköhän se tuo mukavasti tähän 1.6 koneeseen alavääntöä :mrgreen:

Ensin toki kone saada toimimaan normaalisti tuolla isommalla läpällä, tosin ahtimen voimin tuolla niin väliä? Ainakin hetken aikaa komia inuäänet :lol:
Bravo t-jet
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

Eikös tuo 300 ole vähän pieni , 1600cc kone tarvitsee 800cc ilmaa kieroksella ja kun tämä pumppaa 300 cc kieroksella tarvii ahtimen pyöriä 2.7x nopeammin kuin moottorin ennen kuin se alkaa moottoria ahtamaan. Eli jos moottorin punaraja on 7000 niin ahdin pyörii tuolloin jo 18500 rpm. Mikä mahtaa olla ahtimen max pyörintänopeus?
Mielestäni tuo 500 olisi järkevämpi, sillä voi saada jo painettakin koneeseen ja hihnapyörätkin pysyisi järkevän kokoisina.
Vastaa Viestiin