Stilon kiillotusta
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Asensin konepeltiin ledit, 12 kiinan wattia.
Jaa miksi? Helpottaa kummasti askartelua arkisin
Kuva otettu ilman salamaa.
Jotain tarttis tehä maavaralle..
Jaa miksi? Helpottaa kummasti askartelua arkisin
Kuva otettu ilman salamaa.
Jotain tarttis tehä maavaralle..
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Imuputkesta otettu haitta pois ja lisätty järeämpi putki..
Talvirenkailla pystyy jatkaa ajamista kesällä. Nastat kun puuttuvat. Eli nuo eensiasennus renkaat tarttis vaihtaa tuoreempaan.
Talvirenkailla pystyy jatkaa ajamista kesällä. Nastat kun puuttuvat. Eli nuo eensiasennus renkaat tarttis vaihtaa tuoreempaan.
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Joo näköjään kannattaisi madaltaa tuota sinunkin stiloa miten se suurempi ilmatötterö vaikutti ajossa, muuttuiko imuäänet? Tule noutamaan tuoreemmat renkaat mitäs seuraavaksi suunnitelmissa stiloon?
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Ei tosta mittää ääniä kuulu, tiedä sitten mikä idea putkella ollu...FI4T kirjoitti:Joo näköjään kannattaisi madaltaa tuota sinunkin stiloa miten se suurempi ilmatötterö vaikutti ajossa, muuttuiko imuäänet? Tule noutamaan tuoreemmat renkaat mitäs seuraavaksi suunnitelmissa stiloon?
Eiku ylös päin, ajatus vaihtaa kaikki iskarit\jouset alkuperäsiin tai 1.8 litrasen etu jouset.
oem-Rosteri pohjapanssari kunhan löytää jostain..
Sitten kun valmis nii näyttää vähän samalta kuin stilo uproad versio. ehkä... aika näyttää.
Mutta nyt asentamaan lisämaadotusta moottoriin jotta orgis kaapelit hehkuisi vähemmän
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Maadoitusten parantelun jälkeen ajovalot vilkahtelee huomattavasti vähemmän kun esim asr alkaa rajoittaa menoa..
Laittamatta olis alustan suojaus, ilmastoinnin putket ja jousitus kuntoon.
Laittamatta olis alustan suojaus, ilmastoinnin putket ja jousitus kuntoon.
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Mjoo.. maavara täytyy laittaa kuntoon viikonloppuna.
Etujousen väliin ei mahdu edes sormea, jousi "vähän" kasassa
Etujousen väliin ei mahdu edes sormea, jousi "vähän" kasassa
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
12 vuotta vanhat OEM talvirenkaat alkoi olla jo niin finaloskontsales jotta piti vaihtaa tuoreempaan, kulutus tippui rajusti.
kun oikein uppoutu katsomaan vanhoja renkaita niin löyty peräti 20 nastaa..
Jousitus pitäisi laittaa uusiksi eteen ja taakse, koska perus tunkki ei mahdu auton alle
Koko auto myös vatkaa edes takas jos jostain kulmas pumppaa. Toki on pehmeä kyyti mutta...
Raitisilmasuodatin meni vaihtoon, oli hieman jumissa.
kun oikein uppoutu katsomaan vanhoja renkaita niin löyty peräti 20 nastaa..
Jousitus pitäisi laittaa uusiksi eteen ja taakse, koska perus tunkki ei mahdu auton alle
Koko auto myös vatkaa edes takas jos jostain kulmas pumppaa. Toki on pehmeä kyyti mutta...
Raitisilmasuodatin meni vaihtoon, oli hieman jumissa.
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Etu päähän laittelin uudet iskarit ja 2kk vanhat jouset (1.9 jtd).
Vielä laittamati vakaajan tangot ja takapäähän iskarit\jouset..
Takapää nyt vanhoilla jousilla 10mm alempana kuin etupää, nousisikohan uusilla jousilla sen verran?
Mutteri ja prikka, näin saa iskarin vartta lähemmäs puolta väliä järeemmillä jousilla.
Kyllä tuo jonkin verran nousi, helman ala-kantista mitattu maavara noin 24cm
Roiskeläpät täytyy päivittää, ei suojaa enää mitään..
Hallin lainasta ja avusta iso kiitos FI4T
Vielä laittamati vakaajan tangot ja takapäähän iskarit\jouset..
Takapää nyt vanhoilla jousilla 10mm alempana kuin etupää, nousisikohan uusilla jousilla sen verran?
Mutteri ja prikka, näin saa iskarin vartta lähemmäs puolta väliä järeemmillä jousilla.
Kyllä tuo jonkin verran nousi, helman ala-kantista mitattu maavara noin 24cm
Roiskeläpät täytyy päivittää, ei suojaa enää mitään..
Hallin lainasta ja avusta iso kiitos FI4T
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Auto vahattu ja vakaajantangot vaihdettu.
Illemmalla kopsaan kiima kiilto kuvat fiatista
Illemmalla kopsaan kiima kiilto kuvat fiatista
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Nyt kehtaa ajaakkin. Kiiltää vähä enempi. Maalipinnassa naarmuja hemmetisti, keväällä saa sitten kuntoon..
Huomenna takajousten vaihto..
Huomenna takajousten vaihto..
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Nyt on takana farmarin jouset, letkua joutu sovittaa jousen yläpäähän jotta orginaali kumi istuu tukevasti..
Edessä helmasta mitattuna maavara noin 22cm ja takana 24cm
Edessä helmasta mitattuna maavara noin 22cm ja takana 24cm
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Eikö tuollaisella korottamisella luulisi ääritilannekäytöksen olevan jo aika "jännä"?
Toisaalta teidemme nykykunnon huomioiden varmaan ihan fiksu operaatio.
Toisaalta teidemme nykykunnon huomioiden varmaan ihan fiksu operaatio.
Fiat 127 Pikkumusta 1050 -81
Fiat Uno 1,0 -91
Miksi ajaa tylsillä autoilla?
Fiat Uno 1,0 -91
Miksi ajaa tylsillä autoilla?
Re: Stilon kiillotusta
itse olen kokenut korottamisen ainoan haittapuolen kulutuksen pienenä kasvuna. oma stilo on korotettu saman mallisarjan jäykemmillä jousilla, kuten tämäkin niin ajo ainoastaan jämäköityy vaikka korkeus vähän lisääntyy. Oma stilo on noussut vakiosta tasan 4.5cm jokaisesta nurkasta, niin ei laskujeni mukaan auton painopiste keskiö ole noussut prosentteina juuri mitään, ja käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että ei se auto ainakaan kaadu missään ääritilanteessa suoraa tuosta korotuksesta johtuen ja on sitä yritetty omaa stiloa saada jo nurin kaarteessa mutta kyllä se perä irtoaa aina vain iloisesti ja sen jälkeen kallistus häviää (voihan näillä tietysti ihan nätistikin joskus ajella)
Stilossa on kyllä nokka vakiona onnettoman alhaalla, kun ei pääse edes parkkihallin luiskaa alas ilman raapimista, ja talvella saa aurata ilmaiseksi kaupungin huonosti hoidetut kadut!
Stilossa on kyllä nokka vakiona onnettoman alhaalla, kun ei pääse edes parkkihallin luiskaa alas ilman raapimista, ja talvella saa aurata ilmaiseksi kaupungin huonosti hoidetut kadut!
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Tunnin verran vasta cruisailtu tuolla alustalla, ei tuo mitenkään outo ole vaikka reippaampaa ajaa mutkaan.JLaines kirjoitti:Eikö tuollaisella korottamisella luulisi ääritilannekäytöksen olevan jo aika "jännä"?
Toisaalta teidemme nykykunnon huomioiden varmaan ihan fiksu operaatio.
Nyt ei tartte jokaista kraateria vahtaa millon eteen lipsahtaa
Saa sitä kokeilemaan tulla.
edit: stilo mies jo ehtikin kertoa olennaiset asiat
Edit2: juu ja edellisellä alustalla ei perus hallitunkki mahtunut apurungon alle..
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Siinä vähän pätkää korkean maavara omaavan stilon äärikäyttäytymisestä https://www.youtube.com/watch?v=6d2-Y6AuEag" onclick="window.open(this.href);return false;