Stilon kiillotusta

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Hups joo.. Nyt tilauksessa amr500.

Amr500:
1600cc VW engine, with the blower being driven 2.1:1 with the crank, it would produce approximately 5 psi, but the engine RPM must be limited to 8000 rpm.

Additional Info:
Max blower continous speed is 16,000 RPM
Bravo t-jet
FI4T
Viestit: 251
Liittynyt: 30.11.2014 00:54

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja FI4T »

Tämän projektin edistymistä en malta odottaa! Mikäli onnistuu hyvin saattaa ratapäivillä lentää jotain muutakin kuin vetari tällä kertaa :D No ei vaisinkaan, mutta eipä taida tämmöistä remmiahdettuna ihan heti toista löytyäkään
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

sampsulisami kirjoitti:Hups joo.. Nyt tilauksessa amr500.

Amr500:
1600cc VW engine, with the blower being driven 2.1:1 with the crank, it would produce approximately 5 psi, but the engine RPM must be limited to 8000 rpm.

Additional Info:
Max blower continous speed is 16,000 RPM
Paa tilaten saman tien järeempi kytkin.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Bravo t-jet
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Mareassa piti 0.8 ahdoilla ilman välijäähyä vakio kytkin. Tosin "voima alue" oli 3500 rpm ylöspäin.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Pitäis tuo kytkin vaihtaa, Hihnasprayn voimin menty talven yli :mrgreen:
Bravo t-jet
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja väisänen »

sampsulisami kirjoitti:Pitäis tuo kytkin vaihtaa, Hihnasprayn voimin menty talven yli :mrgreen:
Hahaa :D
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Tähän tuleekin eaton M62 ja kaupan päälle tuli välijäähy mutta katsotaan saako jäähylle mitään sopiva paikka. Pitäs tulla tällä viikolla.. :mrgreen:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Ahdin saapui ja heti sovittamaan. Lambda ottaa kiinni ahtimen perä osaan..
Kuva

Ahdin on hyvä kuntoinen mutta yksi laakeri tuntui vähän väljältä. Vaihtaa ainakin tuo laakeri ja tiivisteet sekä öljy.
Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kuva
Pikku hiljaa valmistuu.. Mutta niin. Jostain metsästettävä bypass ja Ahtoputkia.
Laakerit ja tiivisteet tilattu..

Ps. Ahdin maksoi 20€ ja välijäähy 20€ :mrgreen:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kuva

Vesipumpusta sais helposti hihnan vedettyä mutta taitaa kolme uranen olla liian kaponen
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Iskareiden vaihdon jälkeen etupää natisee töyssyyn ajettaessa joka korjaantui vähän yläpäänlaakerin vaihdolla mutta nyt tullu pahemmaks. Kokeiltu vaihtaa puolin ja toisin uutta ja vanhoja laakereita tuloksetta. Joku pusla varaan kuiva ja natisee...

Ratin booriin voisi laittaa lisää pikaliimaa kun tuntuu väljältä... no ei vaiskaan :lol: . Huomenna purkaa ja kahtoa mitä se on syäny .
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Mystinen Natina vasemmalla edessä hidasteeseen ajettaessa. Lauantai pyhitetty autolle, katsotaan mitä saadaan rik.. Siis korjattua.

Mitä vaikuttaa rengas meluun hammastangon oikean puoleinen holkki? On niin väljä jotta raidetankoa heiluttaessa ylös Ales kuuluu kunnon klonks klonks. Sisä ja ulkopäät uudet..
Töissä tuohon voisi jyrsiä neitseellisen holkkin :mrgreen:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Tämä juurikaan edennyt.. kolmos tiellä illalla ajelin jokunen viikko sitten kun tiellä ei ollut juuri ketään ja letkan perässä ajaessa 80 alueella 117... "pieni" pika voitto tuli...

Tämmöönen kuva unohtu laittaa... :mrgreen:

Kuva
Bravo t-jet
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Stilon kiillotusta

Viesti Kirjoittaja wellu »

sampsulisami kirjoitti:Tämä juurikaan edennyt.. kolmos tiellä illalla ajelin jokunen viikko sitten kun tiellä ei ollut juuri ketään ja letkan perässä ajaessa 80 alueella 117... "pieni" pika voitto tuli...

Tämmöönen kuva unohtu laittaa... :mrgreen:

Kuva
"please update your account for 3rd party hosting"
T. Photobucket. Eli maksa 600$/vuosi, tai muutoin kukaan muu ei näe kuviasi.
Minkä huollan, sen korjaan...
Vastaa Viestiin