Joo, epoksia ei kannata näkyviin paikkoihin sutia, joutuu muuten hiomaan.Sämpy kirjoitti:Ja epoksi on maalina sellaista, että pensselöitynä sillä ei saa mitenkään toimivaa pintaa, kun se ei paljoa siliä. Aina pitää laittaa 2 kerrosta tai maalata ruiskulla. Ohentaminen toki auttaa, esimerkiksi ksyleenillä. Epoksiin on oma ohenne, mutta on turkasen kallista. Ksyleeniä siinäkin on ja taisi olla vähän alkoholia ym,
Ikkunalautoihin olin epoksia sutinut ja sain ne jo hiottua sileiksi. Hitsauksesta ja epoksin hionnasta jääneet epätasaisuudet tasoitin kitillä ja maalasin pohjamaalilla päälle.
https://lh4.googleusercontent.com/-I3Ve ... d774f2a44e
https://lh4.googleusercontent.com/-eAVL ... 4c2cf9cda5
Takaluukusta näkyviinjäävien pintojen epoksit silottelin, maalasin ja asensin sampsulisamin suosittelemaa vaimennusmattoa.
Poiketen alkuperäisestä leikkasin takaluukkuun vaimennusmattoon myös kosteudenpoistoreikien kohdille reiät.
Eikä tuon maton kuviointi täysin vastaa alkuperäistä, mutta on maalattuna hyvin saman oloinen.
https://lh4.googleusercontent.com/-xN7g ... cf09543902
https://lh4.googleusercontent.com/-C-RO ... 759cf0f747
Vielä takaluukun ja puskureiden irroitus ja parin kohdan kittaaminen niin tämä alkaisi olla valmis maalarille. Jos vielä tanä kesänä sais ajoon
VTO kirjoitti:Oliko näissä sellaista ilmeisesti ruiskutettua PVC-muovia aikanaan? Ainakin pykälää uudemmista SEATeista sitä löytyy. Oli hurjaa kamaa. Pohja näytti ihan hyvältä, mutta kun otti kiinni ja nykäisi niin puolen neliön reikä syntyi. Hyvin suojasi ruosteet.
En ole ainakaan omissa FIATeissani tälläistä nähnyt.