Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Upea :D
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Loistavaa! 8-)
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Mikko K
GFF
Viestit: 89
Liittynyt: 22.04.2012 20:36
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Ulkoistin tässä 25 ast.pak.
131 lohkolämmitys päällä 2h
käyntiin kun palmun alta kun ensin kaasariin ruiskaus pensiiniä.

Pitää tallia lainata välillä käyttöautojen huoltoon....
Mikko K
GFF
Viestit: 89
Liittynyt: 22.04.2012 20:36
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Talvi käyttöä välillä.

Kävin kauppaa talvella Volumetrico ahtimesta (fiat / lancia )
Valitettavasti hävisin sen kaupan.

Mitä vaatii koneelta ahtimen laiton yhteydesä?
puristussuhde ?? vakiona mieto ilman pattipää mäntiä.

Etsin yhä ja ostan Volumetrico ahtimen 131....
Mikko K
GFF
Viestit: 89
Liittynyt: 22.04.2012 20:36
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Haku päällä
131 ..mekaninen ahdin Volumetrico-Lancia ....
viatmies
Viestit: 286
Liittynyt: 11.10.2005 09:16
Paikkakunta: varsinaista suomea

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Viesti Kirjoittaja viatmies »

Hieno projekti! Näytti italian ebayssa olevan kaupan volumex ahdin, tietty tarvii imusarjan ja kaasuttimen vielä kaveriksi.
öljysuodattimen jalka ja ahtimen alakiinnitys tarvii myös olla.
Virranjakaja pakonokan päälle, sytytys tietty ahdetuissa tarvis olla paineilla myöhästävä.
Öljyjäähy välttämätön.
Hyväkuntoinen perus tc kestää varmasti pienet ahdot kunhan saa sytkän ja polttoaineet toimimaan oikein.
Kannentiivisteeksi laadukas pahvi.
Tekee vielä projektin siten, että saa palautettua kaikki alkuperäiseksi.
Vastaa Viestiin