Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Jäipähän tuommoinen kummajainen vaihdossa käsiin ja nyt siitä pitäisi yrittää ajoautoa, saas nähdä on jomkin verran väsättävää ja kokemusta taas vähän.Laitan tilannetietoja esille kunhan saan rojektin tutkittua.
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
No niin nyt on ammattikoulun ammattilaiset tutkineen multippelin ja diagnoosikin on saatu eli pakosarja vuotaa joten kaasupuolen tyhjäkäynti ei oikein toimi, toinen pyöränlaakeri on entinen pakoputkeakin pitäisi uusia. Laakeri tilattu saksasta ja sieltä varmaan täytyy tilata pakarin osiakin. Ilmeisesti Marean pakosarja kävisi tällaiseen 1.6 Multipla:han niin että jos jollain on ylimääräisiä niin tarjotkaa, tyhjäkäyntimoottoreitakin olisi tarvis. Tuntuu kyllä siltä että tästä vielä ajopeli tulee ajan kanssa.
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Niin, jäi vielä kommentoimatta tännekin sitä pakosarjaa kun yv:llä juteltiin.. näytti olevan kanavat hassusti vaakatasossa eli siinä mielessä olisi hyvin erilainen kuin Marean pakosarja.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Tutkin noita pakosarjoja Stilossa ja Doblossa näyttää hyvin samankaltaiselta , voisiko olla?
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Tekee ite pakosarjan tai teettää. Ei halkea enää. Mulla on sitte taas mareassa Iha ite vesijohtoputkesta tehty pakosarja ku vanha oli vähän halki...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Kohtalon ivaa - mulla noita ehjiä pyörii nurkissa kun en itse tarvitse.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Em mää viasta ja kohtalosta tierä.
Oli toi ahdinhommelin aloitus (ahdinhommelin jätin totellisuudessa kertomati, tuli sille yllärinä
...) jotenkin emännälle perusteltava.
- Kattos ny pakosarja halki. Pakko tehä koko pasta uusiksi kun ei ehjiä löydy ja päästöistä olis päästävä läpi...
Oli toi ahdinhommelin aloitus (ahdinhommelin jätin totellisuudessa kertomati, tuli sille yllärinä
...) jotenkin emännälle perusteltava.
- Kattos ny pakosarja halki. Pakko tehä koko pasta uusiksi kun ei ehjiä löydy ja päästöistä olis päästävä läpi...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Stilossa on katti kiinni suoraan pakosarjassa.
ePer kertoo että Bipower Multiplassa on pakosarja varaosanumeroltaan 46514881 ja samaa on mm. Bravossa, Bravassa ja Mareassa.
15.5.1998 eteenpäin sitä löytyy noista kaikista aina pitkäiskuiseen versioon asti jossa katti on kiinni suoraan pakosarjassa.
Ja kannattaa huomioida se että tuo on valmistus päivä ja suomessa voi olla jopa kaksi vuotta valmistuspäivän jälkeen rekisteröityjä autoja..
Lisäksi samaa löytyy Paliosta, Sienasta, Stradasta, Lancia Dedrasta, Lybrasta ja Deltasta.
ePer kertoo että Bipower Multiplassa on pakosarja varaosanumeroltaan 46514881 ja samaa on mm. Bravossa, Bravassa ja Mareassa.
15.5.1998 eteenpäin sitä löytyy noista kaikista aina pitkäiskuiseen versioon asti jossa katti on kiinni suoraan pakosarjassa.
Ja kannattaa huomioida se että tuo on valmistus päivä ja suomessa voi olla jopa kaksi vuotta valmistuspäivän jälkeen rekisteröityjä autoja..
Lisäksi samaa löytyy Paliosta, Sienasta, Stradasta, Lancia Dedrasta, Lybrasta ja Deltasta.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Kiitoksia tietoiskuista, taidan odottaa että loma alkaa ja purkaa alkuperäisen ja painua mallin kanssa ostoksille.
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Tarkennettakoon vielä senverran että stilossa katti ja pakosarja ovat yhtäpuuta (näin ainakin muistaisin).
Vanhemmassa pitkäisku marengissa ko osat on pulttilaippa liitoksella...
Vanhemmassa pitkäisku marengissa ko osat on pulttilaippa liitoksella...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Ilmeisesti omat Marean pakosarjat ( http://www.netikka.net/ville.vieri/parts/16vpakos.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) on liian vanhanmallisesta autosta kun tosiaan eivät täsmänneet siihen kuvaan Multiplan sarjasta.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
En oikein tiedä, pistin tuon varaosanumeron googleen ja sain tosi pitkän luettelon autoista joissa on sama exhausti oli kuvakin ja siinä oli pakoaukot vaakatasossa .
t:
t:
Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower
Nyt se tauti iski hommasin tyttärellekin italiaanon Alfa-Romeo 147 vm 2001 ja herkkuja riittää.....