Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
teutates
Viestit: 6
Liittynyt: 06.04.2014 09:09

Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja teutates »

Jäipähän tuommoinen kummajainen vaihdossa käsiin ja nyt siitä pitäisi yrittää ajoautoa, saas nähdä on jomkin verran väsättävää ja kokemusta taas vähän.Laitan tilannetietoja esille kunhan saan rojektin tutkittua. :mrgreen:
teutates
Viestit: 6
Liittynyt: 06.04.2014 09:09

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja teutates »

No niin nyt on ammattikoulun ammattilaiset tutkineen multippelin ja diagnoosikin on saatu eli pakosarja vuotaa joten kaasupuolen tyhjäkäynti ei oikein toimi, toinen pyöränlaakeri on entinen pakoputkeakin pitäisi uusia. Laakeri tilattu saksasta ja sieltä varmaan täytyy tilata pakarin osiakin. Ilmeisesti Marean pakosarja kävisi tällaiseen 1.6 Multipla:han niin että jos jollain on ylimääräisiä niin tarjotkaa, tyhjäkäyntimoottoreitakin olisi tarvis. Tuntuu kyllä siltä että tästä vielä ajopeli tulee ajan kanssa. :mrgreen:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Niin, jäi vielä kommentoimatta tännekin sitä pakosarjaa kun yv:llä juteltiin.. näytti olevan kanavat hassusti vaakatasossa eli siinä mielessä olisi hyvin erilainen kuin Marean pakosarja.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
teutates
Viestit: 6
Liittynyt: 06.04.2014 09:09

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja teutates »

Tutkin noita pakosarjoja Stilossa ja Doblossa näyttää hyvin samankaltaiselta , voisiko olla? :mrgreen:
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Tekee ite pakosarjan tai teettää. Ei halkea enää. Mulla on sitte taas mareassa Iha ite vesijohtoputkesta tehty pakosarja ku vanha oli vähän halki...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Kohtalon ivaa - mulla noita ehjiä pyörii nurkissa kun en itse tarvitse. ;-)
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Em mää viasta ja kohtalosta tierä.
Oli toi ahdinhommelin aloitus (ahdinhommelin jätin totellisuudessa kertomati, tuli sille yllärinä
...) jotenkin emännälle perusteltava.
- Kattos ny pakosarja halki. Pakko tehä koko pasta uusiksi kun ei ehjiä löydy ja päästöistä olis päästävä läpi...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja vvieri »

:lol:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja mikah »

Stilossa on katti kiinni suoraan pakosarjassa.
ePer kertoo että Bipower Multiplassa on pakosarja varaosanumeroltaan 46514881 ja samaa on mm. Bravossa, Bravassa ja Mareassa.
15.5.1998 eteenpäin sitä löytyy noista kaikista aina pitkäiskuiseen versioon asti jossa katti on kiinni suoraan pakosarjassa.
Ja kannattaa huomioida se että tuo on valmistus päivä ja suomessa voi olla jopa kaksi vuotta valmistuspäivän jälkeen rekisteröityjä autoja..
Lisäksi samaa löytyy Paliosta, Sienasta, Stradasta, Lancia Dedrasta, Lybrasta ja Deltasta.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
teutates
Viestit: 6
Liittynyt: 06.04.2014 09:09

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja teutates »

Kiitoksia tietoiskuista, taidan odottaa että loma alkaa ja purkaa alkuperäisen ja painua mallin kanssa ostoksille. :mrgreen:
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Tarkennettakoon vielä senverran että stilossa katti ja pakosarja ovat yhtäpuuta (näin ainakin muistaisin).
Vanhemmassa pitkäisku marengissa ko osat on pulttilaippa liitoksella...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ilmeisesti omat Marean pakosarjat ( http://www.netikka.net/ville.vieri/parts/16vpakos.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) on liian vanhanmallisesta autosta kun tosiaan eivät täsmänneet siihen kuvaan Multiplan sarjasta.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
teutates
Viestit: 6
Liittynyt: 06.04.2014 09:09

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja teutates »

En oikein tiedä, pistin tuon varaosanumeron googleen ja sain tosi pitkän luettelon autoista joissa on sama exhausti oli kuvakin ja siinä oli pakoaukot vaakatasossa .
t: :mrgreen:
teutates
Viestit: 6
Liittynyt: 06.04.2014 09:09

Re: Työn alla 2000 mallin Multipla BIpower

Viesti Kirjoittaja teutates »

Nyt se tauti iski hommasin tyttärellekin italiaanon Alfa-Romeo 147 vm 2001 ja herkkuja riittää..... :mrgreen:
Vastaa Viestiin