epämääräsen 127 säätöä
epämääräsen 127 säätöä
Terve!
Viime kesänä tuli hommattua tämmönen seiska ja nyt olis tarkotus tehä tästä jonkinlainen jäärata seiska.
Tekniikkana on tempran 1.6 128 laatikolla. tällä hetkellä kaasarilla mutta ruisku olis tarkotus vielä laittaa.
Tullossa jotkin kuppi penkit ja kaaret joskus. ja ei ole mitään varmuutta että tulee joskus toimimaan/valmiiks
Pahoittelen kuvan laadusta.
Viime kesänä tuli hommattua tämmönen seiska ja nyt olis tarkotus tehä tästä jonkinlainen jäärata seiska.
Tekniikkana on tempran 1.6 128 laatikolla. tällä hetkellä kaasarilla mutta ruisku olis tarkotus vielä laittaa.
Tullossa jotkin kuppi penkit ja kaaret joskus. ja ei ole mitään varmuutta että tulee joskus toimimaan/valmiiks
Pahoittelen kuvan laadusta.
Re: epämääräsen 127 säätöä
Ihan mielenkiinnosta kysyn,että mitenkä vaihdeloota sopii tuonne omalle paikalleen...eli joutuuko esim vetoakseleita lyhentelemään...Miten vaihdekepiltä tuleva tanko/tangot sattuu kohdilleen?....Täällä Kouvolassa oli aikoinaan tuollainen 127 liikenteessä Ritmon 1,5 koneella (ei tainnut olla kyl leimattuna sille 1,5 koneelle...Muistelisin,että oli leimattu 1,1 koneiseksi...mutta eipähän ne toisistaan ulkoisesti juurikaan taida erota )...Sen muistan että se lähti aika sähäkästi
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Re: epämääräsen 127 säätöä
juu lyhempää vetaria piti lyhentää ja pitempää taas pidentää ja 128 lootassa on yks vaihe vipu ja sitä piti vaan lyhentää.mutta startin kanssa tuli ongelma kun en vaihtanut vauhti pyörää nii ei startit enää käyny ristiin muuten laatikon puolesta meni suht helposti.
Re: epämääräsen 127 säätöä
Pitemmän akselin paikalle aikoinaan omassa vastaavassa virittelemässä kävi 128:n vetoakseli.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: epämääräsen 127 säätöä
Nyt kun rupesin miettimään nii tais nuokin olla 128 akselit edellä mainitulla toimen piteellä
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: epämääräsen 127 säätöä
Kiitti saikin sitä muutamaanotteeseen hitsaila että tuli pitävä
Re: epämääräsen 127 säätöä
Mikä on tuon tankin funktio? Miksi ei alkuperäinen? Miksi ei ns. "kisatankki"?
Tuo näyttää lähinnä joltain lämminvesivaraajalta.
Tuo näyttää lähinnä joltain lämminvesivaraajalta.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: epämääräsen 127 säätöä
Paremmin bensaa mutkissakin, kuin laakealla vakiotankilla? Joita ei oikein helposti saa? Vielä kun olisi maalannut Tintin kuuraketin väreihin.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: epämääräsen 127 säätöä
Suurimmat syyt: vakiotankki vuoti, tuo on hyvä iroottaa kun tarvii persettä enemmän hitsaila ja ylä asteen lopputyö