epämääräsen 127 säätöä

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
-TK-
Viestit: 30
Liittynyt: 21.07.2013 22:34
Paikkakunta: juankoski

epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja -TK- »

Terve!

Viime kesänä tuli hommattua tämmönen seiska ja nyt olis tarkotus tehä tästä jonkinlainen jäärata seiska.
Tekniikkana on tempran 1.6 128 laatikolla. tällä hetkellä kaasarilla mutta ruisku olis tarkotus vielä laittaa.
Tullossa jotkin kuppi penkit ja kaaret joskus. ja ei ole mitään varmuutta että tulee joskus toimimaan/valmiiks :ugeek:


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Pahoittelen kuvan laadusta.
stella
Viestit: 2016
Liittynyt: 06.12.2007 22:38
Paikkakunta: kuusankoski

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja stella »

Ihan mielenkiinnosta kysyn,että mitenkä vaihdeloota sopii tuonne omalle paikalleen...eli joutuuko esim vetoakseleita lyhentelemään...Miten vaihdekepiltä tuleva tanko/tangot sattuu kohdilleen?....Täällä Kouvolassa oli aikoinaan tuollainen 127 liikenteessä Ritmon 1,5 koneella (ei tainnut olla kyl leimattuna sille 1,5 koneelle...Muistelisin,että oli leimattu 1,1 koneiseksi...mutta eipähän ne toisistaan ulkoisesti juurikaan taida erota :twisted: )...Sen muistan että se lähti aika sähäkästi :lol:
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-TK-
Viestit: 30
Liittynyt: 21.07.2013 22:34
Paikkakunta: juankoski

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja -TK- »

juu lyhempää vetaria piti lyhentää ja pitempää taas pidentää ja 128 lootassa on yks vaihe vipu ja sitä piti vaan lyhentää.mutta startin kanssa tuli ongelma kun en vaihtanut vauhti pyörää nii ei startit enää käyny ristiin muuten laatikon puolesta meni suht helposti. ;)
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Pitemmän akselin paikalle aikoinaan omassa vastaavassa virittelemässä kävi 128:n vetoakseli.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
-TK-
Viestit: 30
Liittynyt: 21.07.2013 22:34
Paikkakunta: juankoski

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja -TK- »

Nyt kun rupesin miettimään nii tais nuokin olla 128 akselit edellä mainitulla toimen piteellä :idea:
-TK-
Viestit: 30
Liittynyt: 21.07.2013 22:34
Paikkakunta: juankoski

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja -TK- »

Projekti etenee toodellaa hitaasti vaikka on ollu kesälomaakin :roll:
Mutta pientä edistystä mm bilteman pensapumppu ja tämmönen kyhäelmä tankin sain tehtyä ;)
Jospa sitä taas innoistus jatkamaan :arrow:
Kuva
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Iha sika makee pensatankki :o
Bravo t-jet
-TK-
Viestit: 30
Liittynyt: 21.07.2013 22:34
Paikkakunta: juankoski

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja -TK- »

Kiitti :!: saikin sitä muutamaanotteeseen hitsaila että tuli pitävä :D
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikä on tuon tankin funktio? Miksi ei alkuperäinen? Miksi ei ns. "kisatankki"?

Tuo näyttää lähinnä joltain lämminvesivaraajalta.
Minkä huollan, sen korjaan...
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Paremmin bensaa mutkissakin, kuin laakealla vakiotankilla? Joita ei oikein helposti saa? Vielä kun olisi maalannut Tintin kuuraketin väreihin. :D
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
-TK-
Viestit: 30
Liittynyt: 21.07.2013 22:34
Paikkakunta: juankoski

Re: epämääräsen 127 säätöä

Viesti Kirjoittaja -TK- »

Suurimmat syyt: vakiotankki vuoti, tuo on hyvä iroottaa kun tarvii persettä enemmän hitsaila ja ylä asteen lopputyö :D :D
Vastaa Viestiin