Proppu jumissa öljypohjassa.
Ei auki toholla lämmittäen, ei sitten kylmää perään antaenkaan.
Ei myöskään eri variaatioilla.
Törkitty mos2 purkista nyt pian viikon kierteeseen.
Nyt annoin viimeisenä voiteluna 12mm kuusiohylsyllä tuohon jo valmiiksi kolottuun alumiiniseen tulppaan surutta mutterimopoa.
Hitsivehkeitä ei ole...ei saa hitsattua siihen tulppaan mitään.
Koputtelin myöskin tuurnalla/moskalla ulkojenkaan. Ei auta.
Kuinkas paha tuosta on ottaa öljypohja pois? (joo ruuveja näytti olevan, mutta ottaakos öljypumpun jalka pahasti vastaan)
Eli samanlainen(ko) homma kuin cromassa?
Koneen toinen puoli ylös, ja sitten saa tilaa niin että sen pääsee irroittamaan jalan=> sitten vasta tippuu öljypohja pois.
Lancia Beta
Re: Lancia Beta
Vanhemmissa Betoissa ei ole pahemmin loiskelevyjä öljypohjassa joten jos on samanlainen ei se imujalka ainakaan ahdista. Mahtuuko miten apurungon puolesta tulemaan pois?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Lancia Beta
Bellissiman jutusta sain käsityksen, että tiivistevuoto aiheutti harmia juurikin koska pohjan irroitus moottori paikoillaan on vaikeaa. Mutta niin se on kolmeykkösessäkin, että joutuu irrottelemaan koneen korvat ja nostelemaan moottoria hiukan ylöspäin. Sieltä pohjan ja lohkon välistä saa tarvittaessa irrotettua öljypumpun pultin niin saa pyöriteltyä pumppua.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Lancia Beta
Kyllähän se aika ahdas väli näkyy olevan, joten varmaan pääsee koneenostohommiin.
Cromassa muistaakseni joutui pelaamaan samalla tavalla.
Cromassa muistaakseni joutui pelaamaan samalla tavalla.