Eka fiat - Uno Fire -89
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28.05.2013 22:04
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Mulla on unossa mazda rx-7 penkit, halvalla kun sai niin piti ostaa ja on ihan hyvät. Etuosan palkista puolet pois ja siihen kiinni, taakse neliöputkesta palikat. Toimii. Jos on lyhyt kuski niin ehkä turhan matalalla, mutta näin 190cm pitkälle hyvät.
Fiatin omistaja vuodesta 2013
Uno 45 vm.86 "amisauto"
Uno 45 vm.86 "amisauto"
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Mulla olis ylimääräisemä MkII Tie Unon penkit Ajattelin laittaa ne tuohon omaan Fireen, mutta päädyin säilyttämään sisustan alkuperäisenä...
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28.05.2013 22:04
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
On se kumma ku nyt ilmestyy näitä turbon penkkejä, ku ite semmosia etin nii ei löytyny millää ja jouduin päätymään pohjan muokkaukseen toisille penkeille.
Fiatin omistaja vuodesta 2013
Uno 45 vm.86 "amisauto"
Uno 45 vm.86 "amisauto"
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Mulle ainakin kelpais turbon penkit..
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Keltsille suuret kiitokset! Penkit on nyt asennettu ja eilen oltiin perheen kanssa pääsiäisUunoilemassa.
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Tästä lähdettiin:
Ja penkit olivat täysin räjähtäneet, penkinpäälliset ajoivat asian:
Jos joltain löytyy ehjä kynnyslista väri ruskea? Olis tarvetta
Ja penkit olivat täysin räjähtäneet, penkinpäälliset ajoivat asian:
Jos joltain löytyy ehjä kynnyslista väri ruskea? Olis tarvetta
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Tarvisin hiukan neuvoja unon virittämiseen.. Jotenkin haluaisin pitää litrasen pellin alla... Transportterin Ahdinkin löytyisi..
Vinkkejä konkareilta.. Tehotavoite olis 80hv..
Vinkkejä konkareilta.. Tehotavoite olis 80hv..
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Ostat multa 1.2 16v kiukaan ja tunget sen uunon pannunhuoneeseen. Pääset suoraan 80hv tavoitteeseen.
Fiat, petojen sukua - susi jo syntyessään.
https://garagekainola.kuvat.fi/kuvat/
https://garagekainola.kuvat.fi/kuvat/
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Ei varmasti ollenkaan huono vaihtoehto 1,2 16 vee.
Sähköineen pastoineen vaan jostakin bravosta bravasta. Tottahan peruskoneen on hyvä olla kunnollinen. Et siinä mielessä jallu versio koneenosalta melkolailla fiksua.
Lienee mennee pienemmällä bensallakin tuo 1,2. Tai jos ei mene niin...(tämä kohta jää sanomatta.).
Litraisen Firepiltin turbotuksesta on täällä juttua enempi kö kosolti.
Tottahan aina saa neuvoa.
Itsellä on turhanpäiväinen nakutusherkkyys ko. koneesta vaan jäänyt mieleen ja jokapaikasta kun ei sitä re85 polttoainettakaan saa. Itse tipauttaisin puristuksia litraisesta firepiltistä ahdettaessa...
Sähköineen pastoineen vaan jostakin bravosta bravasta. Tottahan peruskoneen on hyvä olla kunnollinen. Et siinä mielessä jallu versio koneenosalta melkolailla fiksua.
Lienee mennee pienemmällä bensallakin tuo 1,2. Tai jos ei mene niin...(tämä kohta jää sanomatta.).
Litraisen Firepiltin turbotuksesta on täällä juttua enempi kö kosolti.
Tottahan aina saa neuvoa.
Itsellä on turhanpäiväinen nakutusherkkyys ko. koneesta vaan jäänyt mieleen ja jokapaikasta kun ei sitä re85 polttoainettakaan saa. Itse tipauttaisin puristuksia litraisesta firepiltistä ahdettaessa...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Eka fiat - Uno Fire -89
Kyllä on Uno muuttunut edukseen
Mulla on omassa Unossa 1.2 16V pellin alla. Itse moottorinvaihto kävi helposti, mutta sähköjen ja muiden pikku juttujen kanssa menikin sitten pidempään. Sähköissä asiaa helpotti, että sama tekniikka oli ensin sovitettu tallikaverin 127:aan, joten ne oli jo kertaalleen selvitelty Omassa Unossa tuo 1.2 haukkaa n. 0,5 litraa enemmän soppaa sadalla kilometrillä kuin vanha 1.1 8V yksipisteruisku
Kannattaa sitten pitää mielessä, että jos tehot menee yli 75hv niin pitää muuttaa jarrut vastaamaan turbo Unoa. Alle 75 hv selviää pelkällä etu kallistuksenvakaajalla... Ei meinaan ole kovinkaan herkullinen asennettava tuo vakaajakaan
GreeenThingin ja Sedicivalvolen turbotettuja yykkäreitä kokeilleena, tonnisen 8V:n luonne on melkoisen vakuuttava Toki luotettavan turbotekniikan rakentaminen ei sekään ole mikään aivan pikku juttu ja samat tehorajat pätee jarruihin ja alustaan...
Mulla on omassa Unossa 1.2 16V pellin alla. Itse moottorinvaihto kävi helposti, mutta sähköjen ja muiden pikku juttujen kanssa menikin sitten pidempään. Sähköissä asiaa helpotti, että sama tekniikka oli ensin sovitettu tallikaverin 127:aan, joten ne oli jo kertaalleen selvitelty Omassa Unossa tuo 1.2 haukkaa n. 0,5 litraa enemmän soppaa sadalla kilometrillä kuin vanha 1.1 8V yksipisteruisku
Kannattaa sitten pitää mielessä, että jos tehot menee yli 75hv niin pitää muuttaa jarrut vastaamaan turbo Unoa. Alle 75 hv selviää pelkällä etu kallistuksenvakaajalla... Ei meinaan ole kovinkaan herkullinen asennettava tuo vakaajakaan
GreeenThingin ja Sedicivalvolen turbotettuja yykkäreitä kokeilleena, tonnisen 8V:n luonne on melkoisen vakuuttava Toki luotettavan turbotekniikan rakentaminen ei sekään ole mikään aivan pikku juttu ja samat tehorajat pätee jarruihin ja alustaan...
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"