Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
1,8 lohkoon 1,4 kampura, pitkät kiertokanget ja vaikka jotkut mopon männät. Kanteen vielä kovat nostajat, niin pitäisi aika hauska kombinaatio olla Arpatilla taisi joku pikkuisen vammainen 1,8 olla. Voisi sillä ainakin mallailla jos kiinnostaa.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Oikeastaan tuo 1.4 kansi on vain sellainen, josta haluaisin eroon ja pikaisesti. Toivottavasti arpati vilkuilee tätä projektia vielä.
Vinkkinä kaikille, että tuo kunnostettu kansi saattaa olla myytävänä pian.
Vinkkinä kaikille, että tuo kunnostettu kansi saattaa olla myytävänä pian.
Nykyiset autot:
- Fiat Brava 1.4 R4 SOHC 12V 1370 cm3 59 kW ( 80 hv) @ 6000 r/min 112 Nm @ 2750 r/min, vm 1998 ( Ajossa )
- Fiat Brava 1.8 R4 DOHC 16V 1747 cm3 83 kW (113 hv) @ 6100 r/min 154 Nm @ 4400 r/min, vm 1998 ( Ei ajokunnossa )
- Fiat Brava 1.4 R4 SOHC 12V 1370 cm3 59 kW ( 80 hv) @ 6000 r/min 112 Nm @ 2750 r/min, vm 1998 ( Ajossa )
- Fiat Brava 1.8 R4 DOHC 16V 1747 cm3 83 kW (113 hv) @ 6100 r/min 154 Nm @ 4400 r/min, vm 1998 ( Ei ajokunnossa )
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Tuo tuplatulppa systeemi on perseestä [(uskoon ken tahtoo) ei oo muuten uskon asia...]
Lyhyellä teorialla parantaa moottorin hyötysuhdetta ja kulutusta aivan perkeleesti, mutta. Todellisuudessa ei tee noin kuten voidaan alfan twinspark koneiden tarvitsemista bensamääristä havaita.
1,4 kantta ei kyllä ketään viisas halua. Tai jos aluromuna arpatille niin ei sitten mitään
Leimamiehelle vaan alfan 1,4 16 vee tehtaanlaisena niin homma skulanneen päästöjenkin puolesta
Vaihtaa autoa lienee helpompaa
Tosin mä olen käyttänyt konttorilla fireuunoja joissa ollut sohoja että tc koneita kiinni ja läpi menneet niin että napsahti. Ha ha haa
Lyhyellä teorialla parantaa moottorin hyötysuhdetta ja kulutusta aivan perkeleesti, mutta. Todellisuudessa ei tee noin kuten voidaan alfan twinspark koneiden tarvitsemista bensamääristä havaita.
1,4 kantta ei kyllä ketään viisas halua. Tai jos aluromuna arpatille niin ei sitten mitään
Leimamiehelle vaan alfan 1,4 16 vee tehtaanlaisena niin homma skulanneen päästöjenkin puolesta
Vaihtaa autoa lienee helpompaa
Tosin mä olen käyttänyt konttorilla fireuunoja joissa ollut sohoja että tc koneita kiinni ja läpi menneet niin että napsahti. Ha ha haa
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Mutta olisiko siis jokin kansi, jonka voisi laittaa vain plug and play tyylillä tähän 1,4 moottoriin? Kukaan ei ole ainakaan vielä tunnustanut tehneensä tämän tyyppistä kannenvaihtoa.
Nykyiset autot:
- Fiat Brava 1.4 R4 SOHC 12V 1370 cm3 59 kW ( 80 hv) @ 6000 r/min 112 Nm @ 2750 r/min, vm 1998 ( Ajossa )
- Fiat Brava 1.8 R4 DOHC 16V 1747 cm3 83 kW (113 hv) @ 6100 r/min 154 Nm @ 4400 r/min, vm 1998 ( Ei ajokunnossa )
- Fiat Brava 1.4 R4 SOHC 12V 1370 cm3 59 kW ( 80 hv) @ 6000 r/min 112 Nm @ 2750 r/min, vm 1998 ( Ajossa )
- Fiat Brava 1.8 R4 DOHC 16V 1747 cm3 83 kW (113 hv) @ 6100 r/min 154 Nm @ 4400 r/min, vm 1998 ( Ei ajokunnossa )
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Niissä piruissa on erikokoiset runkolaakerit.. Alfan 1,6 16v koneessa on sitten samat kun 1,4:ssa. 1,6:nen 1,8:sta on itsellä suunnittelussa. Mitoiltaan Punto KitCarin konetta vastaava, sehän on tehty nimenomaan 1,8:sta. Eli Punton veivejä vastaavat H-profiilit löytyy jo ja niihin laakerit, samaten Alfan 1,8 moottorin aihio. Mäntiä saa valmiina Wösneriltä. Kampiakseli pitää sorvata ja koneistaa pienemmille laakereille, että saa iskun samaksi kun kitcarissa.Stefa kirjoitti:1,8 lohkoon 1,4 kampura, pitkät kiertokanget ja vaikka jotkut mopon männät. Kanteen vielä kovat nostajat, niin pitäisi aika hauska kombinaatio olla Arpatilla taisi joku pikkuisen vammainen 1,8 olla. Voisi sillä ainakin mallailla jos kiinnostaa.
Kannattaa unohtaa se kannen vaihto tuohon alakertaan. Ja siviiliautoon sitä et voi pistää. 99,9 prosenttia katsastusmiehistä huomaa eron...
Laitat sitten koko tekniikan 1,8:sta tai ostat valmiiksi sellaisella koneella olevan auton, niin pääset moninkerroin halvemmalla..
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Samaa mieltä mikah:n kanssa - siviiliautoon ei mitään järkeä. Kilpuriin eri juttu jos tekee ss1400:sta. Eikä tarvii yhtään ihmetellä et miksi se kitcarin kone on tehty tosta eikä esmes sohopohjasesta 1.6:sta. Kyllä ton kansi vaikuttaa niin paljon fiksummalta...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Kansi näyttää tosiaan oikein hyvältä. Imusarjan pätkästä kun kattoo sisään, niin näkee melkein koko venttiililautasen... Ei tarvitse nostaa imukanavia.. Vaikuttaa huomattavasti paremmalta kun vanha TC pohjainen 16v. Ja samaa kantta / konetta käytetään myös Grande Punto S2000:ssa. Ja siinä nyt kuitenkin VAPAASTIHENGGITTÄNÄ 275 heppaa.. Ei taida TC 16v kannella onnistua, tai ei ainakaan olisi kovin ajettava moottori. Tuossa siis 275hv/8250 ja vääntö 250Nm/7000. Ja kaasuläppään on joku mitta säännöissä. Luokitustodistus on nyt hukassa, mutta olisiko ollut 1X64mm. Ja lohkona käytetään Punto HGT:n 1,8:a.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Tosta koneestaz tullut tosiaan mieleen että ei oo virittäjät taineet ihan tajuta viel sen potenttiaalia. Ja vielä jos ottaa sen verran tuoreen kannen että on muuttuva venttiilinajoitus niin lisää vielä mahiksia. Yksneloseen kyllä ihan liian isot kanavat jos ei tee tosi kireetä...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Noita muuttuva nokkaisia kansia on ollut alusta asti, mutta niitä ei käytetä noissa "voima moottoreissa". Tai on niissä sama kansi, mutta ajoituksenmuuntimen tilalla on jäykkää rautaa. Varmasti lisäisi alavääntöä, mutta ilmeisesti on sitten haettu kestävyyttä siihen kohtaan kun moottori todella pyörii koko ajan siellä 8000 tuntumassa. Onhan toi kansi ihan eri planeetalta kun joku ylistetty GT korollan vastaava. Onhan se kymmenen vuotta tuoreempaa suunitteluakin. Korollan kansi vaan nykyään on ainoa oikea tonninelisatasen sprinttiauton nokalla tai perässä, kun eivät ole paremmasta vielä kuulleet... Ja saahan jo F-ryhmään tehdä joitakin autoja tuolla kaksilitraisella moottorilla. eli siis periaatteessa tuo Punto S2000 moottori nokalle ja menoksi. Tosin kaasuläppä on silloin vapaa..
Ja ei tuo tarleteissa käytetty 4K tai 5K ole oikeasti yhtään mitään. Sitä vaan on kehitetty niin paljon, että siitä on saatu "hyvä". Varmasti Fiatin SOHC olisi parempi aihio, mutta kun siihen ei ole panostettu nykyaikaista kehitystyötä yhtää verrattuna tohon tojotan työntötankomoottoriin. Jos SOHO:on aletaan laittamaan aihioista hiottuja nokkia ja aletaan ajamaan niitä oikein penkissä urakalla, niin taatusti jää tarletin moottrit toiseksi.
Tuohon omaan 1,6 16v projektiin sopivia osia on tullut missattua pariin otteeseen.. WTCC Alfan (yli 300hv) nokat oli halvalla myynnissä, mutta mietin liian kauan. Niissä oli nokka melkein yhtä leveä kun se toinenkin puoli... Niistä olisi Virtasen Mauri saanut hiottua sopivat. Ja sitten oli justiin kunnollinen kilpa pakosarja samaan moottoriin, mutta myyjä sähäili ja meni lopulta satasella..
Ja ei tuo tarleteissa käytetty 4K tai 5K ole oikeasti yhtään mitään. Sitä vaan on kehitetty niin paljon, että siitä on saatu "hyvä". Varmasti Fiatin SOHC olisi parempi aihio, mutta kun siihen ei ole panostettu nykyaikaista kehitystyötä yhtää verrattuna tohon tojotan työntötankomoottoriin. Jos SOHO:on aletaan laittamaan aihioista hiottuja nokkia ja aletaan ajamaan niitä oikein penkissä urakalla, niin taatusti jää tarletin moottrit toiseksi.
Tuohon omaan 1,6 16v projektiin sopivia osia on tullut missattua pariin otteeseen.. WTCC Alfan (yli 300hv) nokat oli halvalla myynnissä, mutta mietin liian kauan. Niissä oli nokka melkein yhtä leveä kun se toinenkin puoli... Niistä olisi Virtasen Mauri saanut hiottua sopivat. Ja sitten oli justiin kunnollinen kilpa pakosarja samaan moottoriin, mutta myyjä sähäili ja meni lopulta satasella..
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Oletkos ihan varma tuosta? Korjaamomanuska sanoisi runkokauloja samoiksi, mutta kiertokankien alasilmät olisi pienemmässä pienemmät. Eli kampura menisi lohkoon suoraan, mutta kiertokanget pitäisi olla spesiaalit. Tosin moisessa konversiossa olisi väkisinkin..mikah kirjoitti:Niissä piruissa on erikokoiset runkolaakerit.. Alfan 1,6 16v koneessa on sitten samat kun 1,4:ssa. 1,6:nen 1,8:sta on itsellä suunnittelussa. Mitoiltaan Punto KitCarin konetta vastaava, sehän on tehty nimenomaan 1,8:sta. Eli Punton veivejä vastaavat H-profiilit löytyy jo ja niihin laakerit, samaten Alfan 1,8 moottorin aihio. Mäntiä saa valmiina Wösneriltä. Kampiakseli pitää sorvata ja koneistaa pienemmille laakereille, että saa iskun samaksi kun kitcarissa.Stefa kirjoitti:1,8 lohkoon 1,4 kampura, pitkät kiertokanget ja vaikka jotkut mopon männät. Kanteen vielä kovat nostajat, niin pitäisi aika hauska kombinaatio olla Arpatilla taisi joku pikkuisen vammainen 1,8 olla. Voisi sillä ainakin mallailla jos kiinnostaa.
Kannattaa unohtaa se kannen vaihto tuohon alakertaan. Ja siviiliautoon sitä et voi pistää. 99,9 prosenttia katsastusmiehistä huomaa eron...
Laitat sitten koko tekniikan 1,8:sta tai ostat valmiiksi sellaisella koneella olevan auton, niin pääset moninkerroin halvemmalla..
Siitä yhtämieltä, että vähäpäästöiseen siviiliautoon ei maksa vaivaa, mutta johonkin harrastevehkeeseen mikä ettei. Härski vapari-kasi tulisi hienosti
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Ei kukaan viisas, mutta joku onneton voi tietysti jopa ajaa moisella kehonsiirtimellä. Saahan noita koko autoja kuitenkin lähes ilmaiseksi, joka ei tosin myöskään motivoi korjaamaan.väisänen kirjoitti:1,4 kantta ei kyllä ketään viisas halua. Tai jos aluromuna arpatille niin ei sitten mitään
Croftin jotain juttuja lukenut 5-mukisen kannesta, mikä lie aika liki samaa disainia, ja se taas ei taida pitää tuota kantta oikein minään. Jotain selitti, että liian loiva sisäkaarre ei toimi ja tarvisi isommat venttiilit ja kanavan, eikä saanut 5-pyttystä virtaamaan juuri enempää mitä vanha 16V tc-pohjainen vakiona. Tiedä sitten.mikah kirjoitti:Kansi näyttää tosiaan oikein hyvältä. Imusarjan pätkästä kun kattoo sisään, niin näkee melkein koko venttiililautasen... Ei tarvitse nostaa imukanavia.. Vaikuttaa huomattavasti paremmalta kun vanha TC pohjainen 16v. Ja samaa kantta / konetta käytetään myös Grande Punto S2000:ssa. Ja siinä nyt kuitenkin VAPAASTIHENGGITTÄNÄ 275 heppaa.. Ei taida TC 16v kannella onnistua, tai ei ainakaan olisi kovin ajettava moottori. Tuossa siis 275hv/8250 ja vääntö 250Nm/7000. Ja kaasuläppään on joku mitta säännöissä. Luokitustodistus on nyt hukassa, mutta olisiko ollut 1X64mm. Ja lohkona käytetään Punto HGT:n 1,8:a.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Nimenomaan. Itselläkin moinen 270 tkm ajettu ajossa enkä ole ajatellut panostaa yhtään Suodattimen olen vaihtanut pariin otteeseen öljyjen vaihdon jälkeen kun epäilen että on hilettä jo koneessa jonkin verran... Öljykorkin alla oleva pakonokka siis jo aika hyvässä vauhdissa menossa sileäksi... Bensaa menee kyllä 7.5 l sadalla ja vikavalo palaa väliin. No ei ole paljoa ajoja niin en viitsi murehtia kun leimaa on vielä pitkälti. Jos sais leimaan mennessä tehtyä tuon 1.2 16V bravon jarrut kuntoon niin ajelee sitten sillä jatkossa...Stefa kirjoitti:Ei kukaan viisas, mutta joku onneton voi tietysti jopa ajaa moisella kehonsiirtimellä. Saahan noita koko autoja kuitenkin lähes ilmaiseksi, joka ei tosin myöskään motivoi korjaamaan.väisänen kirjoitti:1,4 kantta ei kyllä ketään viisas halua. Tai jos aluromuna arpatille niin ei sitten mitään
Croftin jotain juttuja lukenut 5-mukisen kannesta, mikä lie aika liki samaa disainia, ja se taas ei taida pitää tuota kantta oikein minään. Jotain selitti, että liian loiva sisäkaarre ei toimi ja tarvisi isommat venttiilit ja kanavan, eikä saanut 5-pyttystä virtaamaan juuri enempää mitä vanha 16V tc-pohjainen vakiona. Tiedä sitten.mikah kirjoitti:Kansi näyttää tosiaan oikein hyvältä. Imusarjan pätkästä kun kattoo sisään, niin näkee melkein koko venttiililautasen... Ei tarvitse nostaa imukanavia.. Vaikuttaa huomattavasti paremmalta kun vanha TC pohjainen 16v. Ja samaa kantta / konetta käytetään myös Grande Punto S2000:ssa. Ja siinä nyt kuitenkin VAPAASTIHENGGITTÄNÄ 275 heppaa.. Ei taida TC 16v kannella onnistua, tai ei ainakaan olisi kovin ajettava moottori. Tuossa siis 275hv/8250 ja vääntö 250Nm/7000. Ja kaasuläppään on joku mitta säännöissä. Luokitustodistus on nyt hukassa, mutta olisiko ollut 1X64mm. Ja lohkona käytetään Punto HGT:n 1,8:a.
Niin toi 1.8 kansi / kone olisi hyvä? Täytyykin sitten vilkaista mitä tuossa 1 pytyssä on käynyt eli saako vielä korjattua. No alakerran liikkuvat luulis ainakin saavan ja vaihteiston tosta mareasta jos innostuu moista säätämään. Helpompaa tosin hakea kokonainen auto taas
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Juu, muistin väärin. Eli 53mm runkolaakerit molemmissa.Stefa kirjoitti: Oletkos ihan varma tuosta? Korjaamomanuska sanoisi runkokauloja samoiksi, mutta kiertokankien alasilmät olisi pienemmässä pienemmät. Eli kampura menisi lohkoon suoraan, mutta kiertokanget pitäisi olla spesiaalit. Tosin moisessa konversiossa olisi väkisinkin..
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
En muista aloitinko ketjua tästä aiheesta, mutta kyselin joskus mittariston vaihtoa kahden täysin eri Bravan, Bravon tai Marean välillä. Projektini, jossa piti vaihtaa mittaristo sellaiseen, jossa olisi kierroslukumittari onnistui täydellisesti - pitänee vaihtaa vain jotkut palaneet polttimot vielä. Erittäin helppoa työ ja tiellä oli vain vajaa kymmenen ruuvia.
Unohdin kokonaan kirjoittaa, että mittarison mukana tuli ongelma: vanhan auton kilometrit. Eli pystynkö ottamaan vanhasta mittaristosta jonkin komponentin ja siirtämään sen uuteen mittaristoon, jonka mukana tulisi vanhat kilometrit. Katsastaja varmaan ihmettelee, kun on vuodessa tullut 130 000 kilometriä ajettua
Unohdin kokonaan kirjoittaa, että mittarison mukana tuli ongelma: vanhan auton kilometrit. Eli pystynkö ottamaan vanhasta mittaristosta jonkin komponentin ja siirtämään sen uuteen mittaristoon, jonka mukana tulisi vanhat kilometrit. Katsastaja varmaan ihmettelee, kun on vuodessa tullut 130 000 kilometriä ajettua
Nykyiset autot:
- Fiat Brava 1.4 R4 SOHC 12V 1370 cm3 59 kW ( 80 hv) @ 6000 r/min 112 Nm @ 2750 r/min, vm 1998 ( Ajossa )
- Fiat Brava 1.8 R4 DOHC 16V 1747 cm3 83 kW (113 hv) @ 6100 r/min 154 Nm @ 4400 r/min, vm 1998 ( Ei ajokunnossa )
- Fiat Brava 1.4 R4 SOHC 12V 1370 cm3 59 kW ( 80 hv) @ 6000 r/min 112 Nm @ 2750 r/min, vm 1998 ( Ajossa )
- Fiat Brava 1.8 R4 DOHC 16V 1747 cm3 83 kW (113 hv) @ 6100 r/min 154 Nm @ 4400 r/min, vm 1998 ( Ei ajokunnossa )
Re: Moottorin kunnostamista Brava 1.4 12V
Munkin Bravoon on mittaristo vaihdettu, sillon kun sen ostin... iha vaan vanhan hajoamisen takia...
on varmaan aika monimutkanen homma saada kilometrit tommosesta siirrettyä, kun ei noita taida saada oikeen koodattuakaan, niinkuin uusia autoja...
varmaan jonkun muistipiirin siirtämällä onnistuis mut ei ainakaan mun ammattitaidolla
Itellä kilometrit tippu 100 000km eli todellinen lukema on n. 240 000km, kun mittarissa on 138 000km eikä ainakaan meillä ole katastuksessa mitään kysellyt toki jos joskus auton myyn eteenpäin niin kerron todellisen lukeman... vaikkei sillä ainakaan mun kokemuksen mukaan juuri väliä ole...
noin töiden puolesta olen huomannut, että auton saa jo pienillä kilometreillä tosi huonoon kuntoon, jos on oikein huonosti pidetty... kun taas hyvin pidetty 400 000km ajettu voi olla ihan hyvä peli...
on varmaan aika monimutkanen homma saada kilometrit tommosesta siirrettyä, kun ei noita taida saada oikeen koodattuakaan, niinkuin uusia autoja...
varmaan jonkun muistipiirin siirtämällä onnistuis mut ei ainakaan mun ammattitaidolla
Itellä kilometrit tippu 100 000km eli todellinen lukema on n. 240 000km, kun mittarissa on 138 000km eikä ainakaan meillä ole katastuksessa mitään kysellyt toki jos joskus auton myyn eteenpäin niin kerron todellisen lukeman... vaikkei sillä ainakaan mun kokemuksen mukaan juuri väliä ole...
noin töiden puolesta olen huomannut, että auton saa jo pienillä kilometreillä tosi huonoon kuntoon, jos on oikein huonosti pidetty... kun taas hyvin pidetty 400 000km ajettu voi olla ihan hyvä peli...
Karo Kuusinen
-Fiat Tipo 1,6ie -93
-Volvo V70 D5 -05
- VW Golf 1,9 tdi variant
-Fiat Ritmo 1,7 D -83
EX. autot: -Fiat Tipo 1,4 -90 -Fiat 127 900 -79 -Fiat Stilo 1,6 MW actual -03 -Skoda felicia 1,3 -95
-Fiat Bravo 1,6 -99 -Mitsubishi grandis -04
-Fiat Tipo 1,6ie -93
-Volvo V70 D5 -05
- VW Golf 1,9 tdi variant
-Fiat Ritmo 1,7 D -83
EX. autot: -Fiat Tipo 1,4 -90 -Fiat 127 900 -79 -Fiat Stilo 1,6 MW actual -03 -Skoda felicia 1,3 -95
-Fiat Bravo 1,6 -99 -Mitsubishi grandis -04