Maxxxed's Lancia Delta HPE 20v
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Eikö kaaret tulisi myös pultata kiinni?
Taka diakonaali on kummalllinen itse vääntäny aina x än .
Näyttää painavalta.
Taka diakonaali on kummalllinen itse vääntäny aina x än .
Näyttää painavalta.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Mahtuuks tuolla tekee kauheesti mitää?Maxxxed kirjoitti:Siivoilin tallin valmiiks Deltaa varten. Tänä vkl aikana tarkoitus tuoda kotiin tosiaan.
Auton sisällä tietty, mut ei tosa kauheasti tilaa ole ulkopintoja tehdä.
Vai vietkö auton viellä jonnekkin maalarille?
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
V tehtiin koska katossakin on V ottaa muuten pää kiinni kaariin. On katon ja takaputkien kiinitys yhdessä. Arvio 80kgWesulius kirjoitti:Eikö kaaret tulisi myös pultata kiinni?
Taka diakonaali on kummalllinen itse vääntäny aina x än .
Näyttää painavalta.
No ei kauheesti, kyllä sen kanssa toimeen tulee.. On oma ainaki, en aio ruveta makselee vuokria paikoista.tapi0 kirjoitti:Mahtuuks tuolla tekee kauheesti mitää?Maxxxed kirjoitti:Siivoilin tallin valmiiks Deltaa varten. Tänä vkl aikana tarkoitus tuoda kotiin tosiaan.
Auton sisällä tietty, mut ei tosa kauheasti tilaa ole ulkopintoja tehdä.
Vai vietkö auton viellä jonnekkin maalarille?
Porukoilla vaan kylmä tila.
En aio, on töissä uuni
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Koppa tuotu kotiin! Nyt pääsee rauhalleen lämpimässä tallissa harrastaa.
Kevyt
Hyvin mahtuu
Raati paikalla! Lounastamassa.
Kevyt
Hyvin mahtuu
Raati paikalla! Lounastamassa.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Sovitus lohkoa! 8)
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Njaa, Lancian 2.0 16V vaihtui Volvon 2.3 20V?
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Volvon juu, mut tulee 2.0 'italo' T-5R aihioksi. tuo on vaan karkeaan sovitukseen.wellu kirjoitti:Njaa, Lancian 2.0 16V vaihtui Volvon 2.3 20V?
Laitan siis myyntiin tän 16v tekniikan myös laatikon jossa quaife lukko ja muutoinkin rempattu!
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
No sitten sopii, jos tulee "italo" -lohkolla. Muutoin saattaisi aiheuttaa virunväristyksiä!Maxxxed kirjoitti:Volvon juu, mut tulee 2.0 'italo' T-5R aihioksi. tuo on vaan karkeaan sovitukseen.wellu kirjoitti:Njaa, Lancian 2.0 16V vaihtui Volvon 2.3 20V?
Laitan siis myyntiin tän 16v tekniikan myös laatikon jossa quaife lukko ja muutoinkin rempattu!
Eipä mitään. Melkeimpä sama (ainakin minulle) mikä mylly siellä pellin alla on näin läpikäydyssä autossa. Eikä tuokaan volvon 5-pyttynen ole milläänmuotoa huono moottori virityspotentiaalinsa suhteen.
Pääasia, että auto edistyy ja on tavoitteena joskus liikkua ominvoimin! Kun eihän näitä(kään) enään juuri missään näy.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Miksi muuten pienikokoisen ja viritettävyydeltään todistetusti hyvän koneen, johon saa palikoita enemmän ja kait edullisemminkin, vaihto viisipyttyiseen? Katukäytössä asia olisi selvä, mutta tämä taitaa vähemmälti enää arkiajoa nähdä?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Arvelinkin tämän herättävän ihmettelyä.Luigi kirjoitti:Miksi muuten pienikokoisen ja viritettävyydeltään todistetusti hyvän koneen, johon saa palikoita enemmän ja kait edullisemminkin, vaihto viisipyttyiseen? Katukäytössä asia olisi selvä, mutta tämä taitaa vähemmälti enää arkiajoa nähdä?
Listaan seuraavat seikat joissa näen Volvon moottorin olevan parempi. : Viritys ja osien saanti.
Tiedän tuon 16V Tc:n olevan hyvinkin pätevä moottori virittää, kuitenkin olen tekemässä vapaastihengittävän moottorin. En tiedä olenko huono metsästämään osia mutta vaparin viritykseen en löytänyt edes mäntiä, turbo variaatioon oli sitten niin paljon et meinaskin järki lähteä. On siis Volvoissa sama homma mutta vaparin rakentaminen Volvon koneella on parempi onninen. Suomessa ja Ruotsissa rakennettu paaaljon enemmän volvon tina koneita kuin tc:tä.
Toinen, volvon 5syl moottori on 51cm pitkä, täysi alumiininen ja kevyt. Vaihteisto variaatiot on laajat. Käy 140hp tavis bensakokeen 5v manuaali, tai vaikka 180hp dieselin 6v manuaali.
Myös Volvo on aina ollut lähellä sydäntä, käyttöautoja jo useita.
Hinnasta en osaa ny sanoa, 16v virityskään ole halpaa.
2.0 5syl on lyhytiskuinen ja 2.3 pitkä lohkot samoja 81mm porauksella volvossa. Kampura siis eroaa.
Ystävä suhteet ovat myös volvo voittoiset itellä.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Onko jollain kiinostusta ostaa multa tuo 2.0 16v tekniikka pois?
Myös laatikko myytävänä! Rempan jälkeen ajettu 800km uusittu 3 syncro ja laakerit + quaife torse lukko!
Myös laatikko myytävänä! Rempan jälkeen ajettu 800km uusittu 3 syncro ja laakerit + quaife torse lukko!
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
CPS tekee sellaiset männät, kuin tarvitaan, jos ei valmiita sopivia löydy. Ei ne vakiotkaan männät ihan heikoimmasta päästä ole.
Oletin tilalle vaihtuvan Fiat/Lancian 5-pyttyisen, joten siksi ihmettely - sitä kun ei ole vaparina taidettu hirveästi maailmalla viritellä, toisin kuin tc:tä. Volvon kattilan ansioita väheksymättä oudoksun kyllä auton parhaan osan vaihtamista pois, mutta onpahan ainakin tulossa jotain, jota missään tuskin on vielä tehty...
Oletin tilalle vaihtuvan Fiat/Lancian 5-pyttyisen, joten siksi ihmettely - sitä kun ei ole vaparina taidettu hirveästi maailmalla viritellä, toisin kuin tc:tä. Volvon kattilan ansioita väheksymättä oudoksun kyllä auton parhaan osan vaihtamista pois, mutta onpahan ainakin tulossa jotain, jota missään tuskin on vielä tehty...
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Tuo on totta. Varmasti tekee.Luigi kirjoitti:CPS tekee sellaiset männät, kuin tarvitaan, jos ei valmiita sopivia löydy. Ei ne vakiotkaan männät ihan heikoimmasta päästä ole.
Oletin tilalle vaihtuvan Fiat/Lancian 5-pyttyisen, joten siksi ihmettely - sitä kun ei ole vaparina taidettu hirveästi maailmalla viritellä, toisin kuin tc:tä. Volvon kattilan ansioita väheksymättä oudoksun kyllä auton parhaan osan vaihtamista pois, mutta onpahan ainakin tulossa jotain, jota missään tuskin on vielä tehty...
Vakiot ovat painavat, joka suoraan sotii kierrättämistä vastaan.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Miksi nähdä hirveästi vaivaa! eikös volvon joka on ollu muutenkin lähellä sydäntä olis saannu valmiina tuollaisella tekniikalla Lancia harrastajana tekee oikeesti pahaa tällaiset elinten sekoitus projektit ja kuten jo joku totesi tuo Fiat/ Lancia moottori olis varmasti huippu tuote omassa kehikossaan ehkä huomattavasti haastavampi viritettävä kokonaipaketti kuin volvon vastaava. Projektiasi seuranneena olen hieman pettynyt valintaasi. Nuku yön yli ja mieti uudestaan josko sittenkin tekisin sen Lancia Delta HPE 2.0 16v supercarin. Toivotan kuitenkin onnea valitsemallasi tiellä.Maxxxed kirjoitti:Arvelinkin tämän herättävän ihmettelyä.Luigi kirjoitti:Miksi muuten pienikokoisen ja viritettävyydeltään todistetusti hyvän koneen, johon saa palikoita enemmän ja kait edullisemminkin, vaihto viisipyttyiseen? Katukäytössä asia olisi selvä, mutta tämä taitaa vähemmälti enää arkiajoa nähdä?
Listaan seuraavat seikat joissa näen Volvon moottorin olevan parempi. : Viritys ja osien saanti.
Tiedän tuon 16V Tc:n olevan hyvinkin pätevä moottori virittää, kuitenkin olen tekemässä vapaastihengittävän moottorin. En tiedä olenko huono metsästämään osia mutta vaparin viritykseen en löytänyt edes mäntiä, turbo variaatioon oli sitten niin paljon et meinaskin järki lähteä. On siis Volvoissa sama homma mutta vaparin rakentaminen Volvon koneella on parempi onninen. Suomessa ja Ruotsissa rakennettu paaaljon enemmän volvon tina koneita kuin tc:tä.
Toinen, volvon 5syl moottori on 51cm pitkä, täysi alumiininen ja kevyt. Vaihteisto variaatiot on laajat. Käy 140hp tavis bensakokeen 5v manuaali, tai vaikka 180hp dieselin 6v manuaali.
Myös Volvo on aina ollut lähellä sydäntä, käyttöautoja jo useita.
Hinnasta en osaa ny sanoa, 16v virityskään ole halpaa.
2.0 5syl on lyhytiskuinen ja 2.3 pitkä lohkot samoja 81mm porauksella volvossa. Kampura siis eroaa.
Ystävä suhteet ovat myös volvo voittoiset itellä.
Re: Maxxxed's Lancia Delta HPE 2.0 16v 1995
Zeta kirjoitti:Miksi nähdä hirveästi vaivaa! eikös volvon joka on ollu muutenkin lähellä sydäntä olis saannu valmiina tuollaisella tekniikalla Lancia harrastajana tekee oikeesti pahaa tällaiset elinten sekoitus projektit ja kuten jo joku totesi tuo Fiat/ Lancia moottori olis varmasti huippu tuote omassa kehikossaan ehkä huomattavasti haastavampi viritettävä kokonaipaketti kuin volvon vastaava. Projektiasi seuranneena olen hieman pettynyt valintaasi. Nuku yön yli ja mieti uudestaan josko sittenkin tekisin sen Lancia Delta HPE 2.0 16v supercarin. Toivotan kuitenkin onnea valitsemallasi tiellä.Maxxxed kirjoitti:Arvelinkin tämän herättävän ihmettelyä.Luigi kirjoitti:Miksi muuten pienikokoisen ja viritettävyydeltään todistetusti hyvän koneen, johon saa palikoita enemmän ja kait edullisemminkin, vaihto viisipyttyiseen? Katukäytössä asia olisi selvä, mutta tämä taitaa vähemmälti enää arkiajoa nähdä?
Listaan seuraavat seikat joissa näen Volvon moottorin olevan parempi. : Viritys ja osien saanti.
Tiedän tuon 16V Tc:n olevan hyvinkin pätevä moottori virittää, kuitenkin olen tekemässä vapaastihengittävän moottorin. En tiedä olenko huono metsästämään osia mutta vaparin viritykseen en löytänyt edes mäntiä, turbo variaatioon oli sitten niin paljon et meinaskin järki lähteä. On siis Volvoissa sama homma mutta vaparin rakentaminen Volvon koneella on parempi onninen. Suomessa ja Ruotsissa rakennettu paaaljon enemmän volvon tina koneita kuin tc:tä.
Toinen, volvon 5syl moottori on 51cm pitkä, täysi alumiininen ja kevyt. Vaihteisto variaatiot on laajat. Käy 140hp tavis bensakokeen 5v manuaali, tai vaikka 180hp dieselin 6v manuaali.
Myös Volvo on aina ollut lähellä sydäntä, käyttöautoja jo useita.
Hinnasta en osaa ny sanoa, 16v virityskään ole halpaa.
2.0 5syl on lyhytiskuinen ja 2.3 pitkä lohkot samoja 81mm porauksella volvossa. Kampura siis eroaa.
Ystävä suhteet ovat myös volvo voittoiset itellä.
Viime yön unet jäi varsin vähäiselle ja heikoiksi sen näki tänään töissä huomasin olevani väsynyt.
Olen tätä funtsinut jo 2vuotta. Otin sen nyt vasta pöydälle.
Tiedän kyllä et tuo 16v moottori on hieno kokonaisuudessaan.
Tekniikka on myytävänä ja alan sovittaa 5syl lohkoa lähi viikoinnaina. Todennäköisesti syyskuun puolivälissä kun olen lomalla.