Maxxxed's Lancia Delta HPE 20v
Lähetetty: 21.03.2013 20:15
Elikkäs omana harraste leluna kyseinen II korinen Delta.
Auton hommasin siten että vaihdoin edeltävän V40 T4 Volvoni Vantaan Kamux:issa tähän.
Ralli aihe kun on jo pikkupojasta asti ollut se mikä kiinostaa ni tällä päästiin jo lähelle.
Autohan ei ole vieläkään sitä mitä haluan sen olevan, siksipä sitä rakennellaan ja muokataan sopivaksi.
Saksasta tuotu Suomeen 2012 loppuvuodesta. Sijainnut silloin Lahdessa, josta Vantaan Kamuxin kautta minulle. Itsellä se on ollut n. 2kk nyt.
Tarkemmin autosta.
Autossa on varusteita seuraavasti. *Kopio nettiautosta*
Turvallisuus
Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Turvatyynyt, Käynnistyksenesto, Sumuvalot
Sisätilat ja mukavuudet
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Nahkasisusta, Sähköpeilit, Katon avausmekanismi: Sähköinen, Sähkötoiminen takaluukku
Elektroniikka
Äänentoistojärjestelmä, Audio-sisääntuloliitäntä
Muut
Erikoisvanteet, Kahdet renkaat, Kattoluukku, Urheilullinen alusta, Lasikatto
Sisustasta sen verran että on rei'iettyä alcantaraa ala, recaron puolikupit värinä musta.
Väri : Punainen. Lisäksi teipattu Martini Racing:in mukaisesti.
Tekniikaltaan 2.0 16v vapaastihengittävä R4 102Kw/180Nm
Autoon oli vaihdettu putkisto jo Saksassa. Racecat+catback 2.25" yhdellä Ragazzon UTP rosreivaimentimella ulostulona 3.5"
Mitä itse olen tähän mennessä autolle tehnyt :
Iso huolto :
Jakopää remppa + vesipumppu, vedet ja hihnat, samassa tasopaino akseleiden hihnan poisto.
Moottoriöljyt+suod, laatikkoöljyt, tulpat, jarrunesteet, ohjaustehostinnesteet, ilmansuodattimen vaihdon jälkeen sillä tuli rakennettua CAI tuohon.
Auto on myös omasta toimesta kaverin kanssa puleerattu.
Lisäksi vaihdettu, pakoputken jousto pakosarjan jälkeen, oik,sisempi vetonivel.
Uutta vannetta ostettu autoon. (15x7 ET13)
Konehuone muokattu sopivaksi, öljynhuohotus menee keruuseen, aiemmin mainittu CAI rakenettu K&N suodattimella.
Akku siirretty takaluukkuun viemästä tilaa.
Auto oli ralli henkinen jo valmiiksi, mutta ei makuuni tarpeeksi joten pitihän siihen valoa saada.
Eli keulalle tuli kaverin kanssa värkättyä 4x kaukovalot + 2x sumuvalot, orginal sumarit oli heikossa kunnossa joten saivat tehdä tilaa uusien edestä.
Autosta kuvia lisäilen kuvasivustolleni : http://maxxxed.kuvat.fi/
Tähän väliin voisin varmaankin laittaa vähäsen kuvaa miltä tuo näyttää ulospäin tällä hetkellä.
Etusivulta
Takasivulta
Tuollainen harrasteauto tuo on.
Ja ikäväksi tän hetken tilaksi auto seisoo tallissa odottaen että saan siitä vaihdelaatikon kuntoon.
Auton hommasin siten että vaihdoin edeltävän V40 T4 Volvoni Vantaan Kamux:issa tähän.
Ralli aihe kun on jo pikkupojasta asti ollut se mikä kiinostaa ni tällä päästiin jo lähelle.
Autohan ei ole vieläkään sitä mitä haluan sen olevan, siksipä sitä rakennellaan ja muokataan sopivaksi.
Saksasta tuotu Suomeen 2012 loppuvuodesta. Sijainnut silloin Lahdessa, josta Vantaan Kamuxin kautta minulle. Itsellä se on ollut n. 2kk nyt.
Tarkemmin autosta.
Autossa on varusteita seuraavasti. *Kopio nettiautosta*
Turvallisuus
Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Turvatyynyt, Käynnistyksenesto, Sumuvalot
Sisätilat ja mukavuudet
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Nahkasisusta, Sähköpeilit, Katon avausmekanismi: Sähköinen, Sähkötoiminen takaluukku
Elektroniikka
Äänentoistojärjestelmä, Audio-sisääntuloliitäntä
Muut
Erikoisvanteet, Kahdet renkaat, Kattoluukku, Urheilullinen alusta, Lasikatto
Sisustasta sen verran että on rei'iettyä alcantaraa ala, recaron puolikupit värinä musta.
Väri : Punainen. Lisäksi teipattu Martini Racing:in mukaisesti.
Tekniikaltaan 2.0 16v vapaastihengittävä R4 102Kw/180Nm
Autoon oli vaihdettu putkisto jo Saksassa. Racecat+catback 2.25" yhdellä Ragazzon UTP rosreivaimentimella ulostulona 3.5"
Mitä itse olen tähän mennessä autolle tehnyt :
Iso huolto :
Jakopää remppa + vesipumppu, vedet ja hihnat, samassa tasopaino akseleiden hihnan poisto.
Moottoriöljyt+suod, laatikkoöljyt, tulpat, jarrunesteet, ohjaustehostinnesteet, ilmansuodattimen vaihdon jälkeen sillä tuli rakennettua CAI tuohon.
Auto on myös omasta toimesta kaverin kanssa puleerattu.
Lisäksi vaihdettu, pakoputken jousto pakosarjan jälkeen, oik,sisempi vetonivel.
Uutta vannetta ostettu autoon. (15x7 ET13)
Konehuone muokattu sopivaksi, öljynhuohotus menee keruuseen, aiemmin mainittu CAI rakenettu K&N suodattimella.
Akku siirretty takaluukkuun viemästä tilaa.
Auto oli ralli henkinen jo valmiiksi, mutta ei makuuni tarpeeksi joten pitihän siihen valoa saada.
Eli keulalle tuli kaverin kanssa värkättyä 4x kaukovalot + 2x sumuvalot, orginal sumarit oli heikossa kunnossa joten saivat tehdä tilaa uusien edestä.
Autosta kuvia lisäilen kuvasivustolleni : http://maxxxed.kuvat.fi/
Tähän väliin voisin varmaankin laittaa vähäsen kuvaa miltä tuo näyttää ulospäin tällä hetkellä.
Etusivulta
Takasivulta
Tuollainen harrasteauto tuo on.
Ja ikäväksi tän hetken tilaksi auto seisoo tallissa odottaen että saan siitä vaihdelaatikon kuntoon.