Sivu 4/7

Re: Milletrecento

Lähetetty: 24.11.2014 22:37
Kirjoittaja 1300ti
Hei onko tietoa tämän vanhentuneen ilmoituksen myyjästä,auto on ollut 7/2014 kaupan Jämsässä? http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja- ... ot/1862470" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Milletrecento

Lähetetty: 28.11.2014 04:30
Kirjoittaja 1300ti
Kiurulta hain lisää osia, kiitos niistä. Ässänä hihasta löytyi mm. kolme uutta 1300:n mäntää. Todettiin muuten, että Ladan jarrurumpu on lähes samanlainen mitoiltaan 116:n Fiatin rumpuun verrattuna.

Re: Milletrecento

Lähetetty: 19.04.2015 23:14
Kirjoittaja 1300ti
Osia haalittu lisää mm. 1500:n ylikoon männät, kiitos niistä nimimerkki hkn. Piti palauttaa aikoja sitten lainaamani koritunkki ja päätin viime tingassa edes kokeilla sitä. Päälle kulmien vasarointia ja parin tunnin fiilistelyllä Milletrecenton katto oli suurin piirtein oiottu! Pariin pisteeseen täytyy toki varovasti kiristellä lämmöllä ja lukemattomia pikku kuhmuja saan vielä korjailla kutistusvasaran kanssa, jota en taloremontin keskellä nyt löytänyt. Eikä tästä tarvitse täydellistä siloitella, autohan olisi jo sulatettu, jollen olisi sitä kelpuuttanut. Vielä tarttis keulan korjauspalat tehdä ja tämähän alkaa oikeasti edistyä...

Re: Milletrecento

Lähetetty: 19.04.2015 23:46
Kirjoittaja Luigi
Mitä peltitöihin tulee, niin suosittelen tällaista:
http://www.ebay.com/itm/5-Dia-Shrinking ... 09&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Milletrecento

Lähetetty: 20.04.2015 21:30
Kirjoittaja 1300ti
Juu, tuollaista kutistuskiekkoa olen kanssa harkinnut. Jos sellaisen vielä saisi pienempänä paineilmaporan päähän, niin saisi oikein tarkkuustyökalun. Löysin sen Bilteman kutistusvasaran, se on ihan toimiva, mutta aika pientä jälkeä tekee. Tässä vaiheessa ryttään muutaman ko(n)epellin ja katson niistä, millä lähden siistimään oionnan jälkiä. Mukavaa hommaa.

Re: Milletrecento

Lähetetty: 11.05.2015 17:08
Kirjoittaja 1300ti
Hankin taas lisää uutta, mutta ruosteista peltiä. Varmaan huudan myös toisen puolen korjauspellin, vaikka puolittamalla tämän saisin ehkä vanhatkin kehykset korjattua. Tai sitten teen itse kun saan ehjän mallin postista, tuollaisen prässäys voisi tuurilla onnistua kotikonsteinkin. Italiasta saisi uudet valojen kuupatkin, täytyy tarkastaa, missä kunnossa omat romut ovat.

Tuulilasi kun vielä löytyisi! Alkaa oma tallikin olla käyttökelpoisessa kunnossa, tosin sinne ilmestyi vanha 127 työn alle.

Re: Milletrecento

Lähetetty: 11.05.2015 17:58
Kirjoittaja 1300ti
Ohoh, jotain ihan uuttakin näihin saa! http://www.strongflex.eu/en/fiat-125p-1 ... sport.html

Re: Milletrecento

Lähetetty: 16.05.2015 22:25
Kirjoittaja 1300ti
Postissa tulossa läjä uutta osaa, mm. edellä mainitut valojen kehyspellit ja pohjakuupat (vanhoista ei ollut kuin ehkä malliksi), keulan alaosan pelti, ohjauksen niveliä, kaasupoljin (rälläköin vanhan vahingossa poikki lattiaa hioessa), ynnä muuta. Tosi hyvin näihin vielä kaikkea korinkin osia vielä saa. Kovasti polttelisi tätä päästä tekemään eteenpäin!

Re: Milletrecento

Lähetetty: 18.05.2015 22:02
Kirjoittaja Professionale
Hei,

Minulla olisi myynnissä autoosi uusi mittaristo.

Tee tarjous, voin myydä edullisesti.

Kyseinen mittaristo ei ole ollut koskaan kiinni autossa, eli on siis todellakin uusi.

Jos kiinnostaa, niin soita tai laita viestiä.

Numero on nolla-viisi-nolla- 4 3 4 0 2 2 4

Re: Milletrecento

Lähetetty: 19.05.2015 12:31
Kirjoittaja 1300ti
Kiitos tarjouksesta, mutta minulla on ainakin viisi 1300 ja 1500 mittaristoa varastossa. Itse asiassa aion laittaa tähän kierroslukumittarilla varustetun Neckar/Siata 1500TS:n mittariston, jollaisen hankin syksyllä.

Re: Milletrecento

Lähetetty: 10.02.2016 13:12
Kirjoittaja 1300ti
Keväällä olisi päästävä tämän kimppuun vihdoin tosissaan, sikkikone pitäisi vain hankkia ensin ja ehkä kaasuhitsausvehkeet. Sitä odotellessa voin fiilistellä vaikka tällä pätkällä https://www.youtube.com/watch?v=satrvripEQs

Re: Milletrecento

Lähetetty: 15.02.2016 20:12
Kirjoittaja 1300ti
60-lukuinen Abarthin Fiat 1500 takapönttö tuplapilleillä hankittu, valitettavasti vaimentimen alkuperäiset, hienot tarrat ovat irronneet, mistäs saisi reprot? Kiikarissa olisi myös 131:n vanhauus Abarth etuvaimennin... Lisäksi minulla on mm. uusi pakosarja jemmassa, kevättä rinnassa?

Re: Milletrecento

Lähetetty: 15.02.2016 22:37
Kirjoittaja Luigi
Jos löydät tarrojen kuvat jostain, niin varmaan tuolta?
http://www.hannulat.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Milletrecento

Lähetetty: 15.02.2016 23:27
Kirjoittaja 1300ti
Tällainen sen pitäisi olla: http://www.abarth-exhausts.com/wp-conte ... 1500-C.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ja kuvien perusteella hyvin samanlainen on Italiasta tulossa, oli sitten valmistaja oikeasti joku muu, Ansa, Lotos ja mitä niitä on ollut... On vaan niin törkeitä, että olen jo pitkään noita katsellut sillä silmällä ja kun kerrankin oli siedettävällä hinnalla myynnissä käyttämätön, piti sortua huutamaan...

Jos noita haluaisi hieroa, niin paras olisi teettää jossain tulostustalossa paperipintaiset tarrat, niitähän ne ennen olivat. Nykyiset autotarrat ovat ihan eri juttu. Muistaakseni Gruppo Autoitalia Naantalin sivuilla oli joskus kuva Abarthin äänenvaimentimista vastaavilla merkeillä, sais ilmoittautua, jos tässä Turun seudulla olisi joku, keltä voisin käydä kuvaamassa mallit.

Nojoo, uusin järjetön hankinta pakottanee siis viemään projektia eteenpäin. Niitä "käännettyjä" CMR:n peltivanteita voisi ehkä joskus kanssa etsiä. Edelleenkin, keulapeltejä, raatoja ja Neckar/Siata 1500TS osia saa tarjota.

Re: Milletrecento

Lähetetty: 18.02.2016 12:15
Kirjoittaja 1300ti
Yleensä en kyllä suosi mitään pakoputkenpäätuninkia, mutta on se vaan hieno. Kuvasta päätellen täytyy pintaruosteen tilalla suihkia lisää ryppymaalia ja tosiaan tulostella jotkut 60-luvun alun Abarth-logot. Siitä saankin meidän lapsille hyvän askarteluhomman keväämmällä. Oikeastaan ehkä pitäisi laittaa pienempi maalamaan koko autoon vauhtiraitoja 8-)