Fiat 127 4x4
Fiat 127 4x4
Linkitetään tämä nyt tännekkin ihmeteltäväksi,
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99663
Pyrin päivittämään pari kertaa viikossa tuota, Ideoita ja ajatuksia saa vapaasti ehdotella
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99663
Pyrin päivittämään pari kertaa viikossa tuota, Ideoita ja ajatuksia saa vapaasti ehdotella
Re: Fiat 127 4x4
Mikä kattila autoon tulee? En äkkiseltään kuvista tunnistanut.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Fiat 127 4x4
Roverin padan olin tunnistavinani.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Fiat 127 4x4
Ne on traktorin nostolaitteesta, ovat säädettäviä,lujia ja edullisia...19€ per kappale
Re: Fiat 127 4x4
Saiskoos teitin tallilla tulla poikkeen? Tekis mieli tulla ihmettelemään lähempää... Voisin vaikka tuoda jotain tarveaineita samalla eli pistä vaikka listaa yv:llä kun et jättäny sitä lappuakaan
Itte suunnittelin kans jokkisautoon noita traktorin työntövarsia ja niitä jo neljä onkin mutta ostelin sitten vielä irtopäitäkin eli ajattelin tehdä ainakin osasta tankoja ihan jäykkiä eli hitsaa ne päät sopivaan ainesputkeen. Tulis siis vähemmän löystyviä osia, noissa kun noi jengat ei ole yleensä mitään himotiukkoja. Tiukentaa vois tietty silleen että hitsaa putken päälle saumaa tai tekee halkion ja puristuspannan päälle. Ennen rälläköintiä tekee tietty poralla päätöspisteen niin ei lähde säröilemään niin helposti...
Noista nivelistä rälläköin muuten ne pallosta leviävät palikat pois ja tein sorvilla pienemmän (M12 pultille) ja leveämmän (ladan mitalla) holkin jonka sitten hitsasin kiinni siihen niveleen. Lisää liikevaraa siis. En tiedä onko tarpeen mutta kuitenkin
Itte suunnittelin kans jokkisautoon noita traktorin työntövarsia ja niitä jo neljä onkin mutta ostelin sitten vielä irtopäitäkin eli ajattelin tehdä ainakin osasta tankoja ihan jäykkiä eli hitsaa ne päät sopivaan ainesputkeen. Tulis siis vähemmän löystyviä osia, noissa kun noi jengat ei ole yleensä mitään himotiukkoja. Tiukentaa vois tietty silleen että hitsaa putken päälle saumaa tai tekee halkion ja puristuspannan päälle. Ennen rälläköintiä tekee tietty poralla päätöspisteen niin ei lähde säröilemään niin helposti...
Noista nivelistä rälläköin muuten ne pallosta leviävät palikat pois ja tein sorvilla pienemmän (M12 pultille) ja leveämmän (ladan mitalla) holkin jonka sitten hitsasin kiinni siihen niveleen. Lisää liikevaraa siis. En tiedä onko tarpeen mutta kuitenkin
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Re: Fiat 127 4x4
Noissa tr työntövarsissahan on ne lukkopalat, kannattaa napauttaa vasaralla lukkoon niin on ainakin toinen pää ja keskiosa samaa "puuta". Kun ois vielä siellä vasuripäässäkin samanlainen, jos raskis pätkiä vasenta ulkokierrettä toisesta varresta ja hitsata vielä palan josta vois vasaralla käskyttää lukkoon.
Osmo Keränen
Fiat Marea 1,8 Fiat Granduca Elegant 2,8 idtd -99. Ford Focus sw 1,6 -00
exät; Stilo 1,6 sw, Bravo MJET 8V, Brava 1,4, Tempra 1,6 MPI SW, Ducato 13 2,5, Regata 85 Weekend,L Prisma 1,6 i,127 Stella, Ritmo 1,7 D,Mirafiori 1,6 L (1,6 TC)
Fiat Marea 1,8 Fiat Granduca Elegant 2,8 idtd -99. Ford Focus sw 1,6 -00
exät; Stilo 1,6 sw, Bravo MJET 8V, Brava 1,4, Tempra 1,6 MPI SW, Ducato 13 2,5, Regata 85 Weekend,L Prisma 1,6 i,127 Stella, Ritmo 1,7 D,Mirafiori 1,6 L (1,6 TC)