Fiat 127 4x4

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Punanenä
Viestit: 3
Liittynyt: 19.08.2012 17:59

Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja Punanenä »

Linkitetään tämä nyt tännekkin ihmeteltäväksi,

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99663

Pyrin päivittämään pari kertaa viikossa tuota, Ideoita ja ajatuksia saa vapaasti ehdotella :D
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Mikä kattila autoon tulee? En äkkiseltään kuvista tunnistanut.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
Luigi
Viestit: 9535
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Roverin padan olin tunnistavinani.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Punanenä
Viestit: 3
Liittynyt: 19.08.2012 17:59

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja Punanenä »

Uusia kuveja projektista

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
fiat-boy
Viestit: 992
Liittynyt: 08.06.2005 17:05

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja fiat-boy »

Hieno projekti :D

Mistä kamppeesta nää tukivarret on ?

Kuva
Aina oppii jotain uutta
Punanenä
Viestit: 3
Liittynyt: 19.08.2012 17:59

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja Punanenä »

Ne on traktorin nostolaitteesta, ovat säädettäviä,lujia ja edullisia...19€ per kappale :mrgreen:
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja arpati »

Saiskoos teitin tallilla tulla poikkeen? Tekis mieli tulla ihmettelemään lähempää... 8-) Voisin vaikka tuoda jotain tarveaineita samalla eli pistä vaikka listaa yv:llä kun et jättäny sitä lappuakaan :lol:

Itte suunnittelin kans jokkisautoon noita traktorin työntövarsia ja niitä jo neljä onkin mutta ostelin sitten vielä irtopäitäkin eli ajattelin tehdä ainakin osasta tankoja ihan jäykkiä eli hitsaa ne päät sopivaan ainesputkeen. Tulis siis vähemmän löystyviä osia, noissa kun noi jengat ei ole yleensä mitään himotiukkoja. Tiukentaa vois tietty silleen että hitsaa putken päälle saumaa tai tekee halkion ja puristuspannan päälle. Ennen rälläköintiä tekee tietty poralla päätöspisteen niin ei lähde säröilemään niin helposti...

Noista nivelistä rälläköin muuten ne pallosta leviävät palikat pois ja tein sorvilla pienemmän (M12 pultille) ja leveämmän (ladan mitalla) holkin jonka sitten hitsasin kiinni siihen niveleen. Lisää liikevaraa siis. En tiedä onko tarpeen mutta kuitenkin :lol:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
ose
GFF
Viestit: 285
Liittynyt: 17.08.2005 19:24
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Fiat 127 4x4

Viesti Kirjoittaja ose »

Noissa tr työntövarsissahan on ne lukkopalat, kannattaa napauttaa vasaralla lukkoon niin on ainakin toinen pää ja keskiosa samaa "puuta". Kun ois vielä siellä vasuripäässäkin samanlainen, jos raskis pätkiä vasenta ulkokierrettä toisesta varresta ja hitsata vielä palan josta vois vasaralla käskyttää lukkoon.
Osmo Keränen
Fiat Marea 1,8 Fiat Granduca Elegant 2,8 idtd -99. Ford Focus sw 1,6 -00
exät; Stilo 1,6 sw, Bravo MJET 8V, Brava 1,4, Tempra 1,6 MPI SW, Ducato 13 2,5, Regata 85 Weekend,L Prisma 1,6 i,127 Stella, Ritmo 1,7 D,Mirafiori 1,6 L (1,6 TC)
Vastaa Viestiin