Fiat punto ehostusta
Re: Fiat punto ehostusta
Kuva
Tuollaisen korjasin alumiiniteipillä (+ teipin kiilloitus), heitin kanssa tuon ylösalaisin pakoilleen koska projektorin kanssa ei ollut sen kanssa väliä.
Oli vähän aikaa kokonaan teipattu versio paikoillaan kunnes hain romuttamolta paremman.
Toimi itseasiassa aika hyvin.
Kromimaali tuskin kestää viikkoa pidempään, eikä alumiiniteippi heijastinumpiossa tunnu hyvältä idealta (heijastaa sinnetänne)
Tuollaisen korjasin alumiiniteipillä (+ teipin kiilloitus), heitin kanssa tuon ylösalaisin pakoilleen koska projektorin kanssa ei ollut sen kanssa väliä.
Oli vähän aikaa kokonaan teipattu versio paikoillaan kunnes hain romuttamolta paremman.
Toimi itseasiassa aika hyvin.
Kromimaali tuskin kestää viikkoa pidempään, eikä alumiiniteippi heijastinumpiossa tunnu hyvältä idealta (heijastaa sinnetänne)
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Elikkä uutta umpioo etsimään.
Tuossa vielä kuva toisesta polttimosta kun hieman suli
Tuossa vielä kuva toisesta polttimosta kun hieman suli
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Tuolta sivulta löytyis h4 umpio hintaan 16€ ja h1 29€.
http://www.autoihinvaraosat.fi/1502244-tyc
http://www.autoihinvaraosat.fi/1798171-schlieckmann
Vai mites tollaset medium tuning? kirkas tai musta sisus.
http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtun ... perpage=96
http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtun ... perpage=96
Onkos tämä sitä pehmeetä alumiinia kun hinta 7,5€?
http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuning/D ... perpage=96
http://www.autoihinvaraosat.fi/1502244-tyc
http://www.autoihinvaraosat.fi/1798171-schlieckmann
Vai mites tollaset medium tuning? kirkas tai musta sisus.
http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtun ... perpage=96
http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtun ... perpage=96
Onkos tämä sitä pehmeetä alumiinia kun hinta 7,5€?
http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuning/D ... perpage=96
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Voimakone ei laske kierroksia tyhjäkäynnille. jää pyörimään 1100-1200rpm ja laskee vasta hetken kuluttua, ehkä joku 10-30 sekunttia.
Tyhjäkäynti on aavistuksen röpöttävää, ei käy nätisti.
Sitte taas ajossa kun vaihtaa vaihetta nii joskus kierrokset tippuu 500-700rpm.
Tankin korkin ku ottaa pois nii suhahtaa oikein kunnolla. Otin tuon hiilikannun venttiilin pois ja samalla tulppasin imusarjan letkun sekä jätin avoimeksi tuon tankin huohotin letkun. Silti tuo tankin korkki puhisee.
Joten tankin huohotin letku tukossa ja näin ollen kone saa bensaa miten sattuu?
Tyhjäkäynti on aavistuksen röpöttävää, ei käy nätisti.
Sitte taas ajossa kun vaihtaa vaihetta nii joskus kierrokset tippuu 500-700rpm.
Tankin korkin ku ottaa pois nii suhahtaa oikein kunnolla. Otin tuon hiilikannun venttiilin pois ja samalla tulppasin imusarjan letkun sekä jätin avoimeksi tuon tankin huohotin letkun. Silti tuo tankin korkki puhisee.
Joten tankin huohotin letku tukossa ja näin ollen kone saa bensaa miten sattuu?
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Tuli mieleen et jos toho puntoon laittais magneti marellin virranjakajan nii pystyis tota sytytyst säätää... Ei meinaa onnistua millään tuo ecu ohelmointi.
Edit: nii tuo kone toimii paremmin ku tankin korkki pois. pitänee sitä vielä mennä pällistelee -->
Edit: nii tuo kone toimii paremmin ku tankin korkki pois. pitänee sitä vielä mennä pällistelee -->
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Vielä olisi yksi homma mielessä että laittais nelipiste ruutan toho.
Tuossahan on jo toi 75 heppasen punton bensapumppu..
Tuossahan on jo toi 75 heppasen punton bensapumppu..
Bravo t-jet
Re: Fiat punto ehostusta
Ei varmaan mikään vaikea homma. Jostaan vaan 75 kansi ja ruutta vehkeet. Tosin sit pitää varmaan ottaa myös 75 ruiskunohjain boxi.Vielä olisi yksi homma mielessä että laittais nelipiste ruutan toho.
Tuossahan on jo toi 75 heppasen punton bensapumppu..
75 kansi pitää vaihtaa ellei sitten halua 1.1 kanteen veistellä koloja yläkulmaan jotka on tuossa 75 on suuttimien takia.
Fiat Stilo 95 mw -06
Fiat Ritmo 70 -83
Fiat 126 -74
Fiat Ritmo 70 -83
Fiat 126 -74
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Olikos tuossa 75 heppasen kannessa myös isommat venttiilit? Mutta palaan tähän kun vien katsastukseen ens viikol..
Tuli laitettua 2 watin polttimot mittaristoon.. mahtaakohan tuo menna päästömittauksesta läpi kun kierroksen tuon verran tyhjäkäynnillä
Tuli laitettua 2 watin polttimot mittaristoon.. mahtaakohan tuo menna päästömittauksesta läpi kun kierroksen tuon verran tyhjäkäynnillä
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Laitoin takaisin tuon alkuperäisen nokka-akselin, merkit siinä 176. Edellinen oli tuo 866..
Maanantaina päästömittauskeen.
Tiistaina katsastukseen. Sanomista varmaan tulee vetoakselista joka naputtanu viime katsastuksesta asti sekä takajarruun menee letku eikä putki (40cm pitkä). Eli siitä jousto letkun kohdalta menee letku putken sijasta rumpuun asti...
Keskiviikona ropaus? ja torstaina katsastus? nojoo katsotaan mite käy...
Maanantaina päästömittauskeen.
Tiistaina katsastukseen. Sanomista varmaan tulee vetoakselista joka naputtanu viime katsastuksesta asti sekä takajarruun menee letku eikä putki (40cm pitkä). Eli siitä jousto letkun kohdalta menee letku putken sijasta rumpuun asti...
Keskiviikona ropaus? ja torstaina katsastus? nojoo katsotaan mite käy...
Bravo t-jet
Re: Fiat punto ehostusta
Mulla oli paremmat päästöt tuolla 866 nokalla kuin alkuperäisellä 4x4. Kuluttaakin vähemmän niin mikäs siinä
http://www.youtube.com/jonik1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Toi mikä mulla on 866 nii on aika kulunu.. Oli ajettu noin 220tkm kun ostin ja unossa se oli kiinni 30tkm ja täsä puntos joku 20tkm...
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Tuli katsastuksessa käytyy.
Vetonivelen kumi pitää kiinnittää kun irronnut sekä oikealla takana oleva jarruletku pitää tehdä jarruputkeksi.
Millä kierteellä tuo jarruputki tulee tohon jarrusylinteriin ja siitä sinne joustoletkuun?
Vetonivelen kumi pitää kiinnittää kun irronnut sekä oikealla takana oleva jarruletku pitää tehdä jarruputkeksi.
Millä kierteellä tuo jarruputki tulee tohon jarrusylinteriin ja siitä sinne joustoletkuun?
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
sampsulisami kirjoitti:Toi mikä mulla on 866 nii on aika kulunu.. Oli ajettu noin 220tkm kun ostin ja unossa se oli kiinni 30tkm ja täsä puntos joku 20tkm...
edit: tuo akseli olikin hyvässä kunnossa, mutta syyllinen huonoon käyntiin oli tuo tankin huohotusputken tukkeuma..
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Fiat punto ehostusta
Tuli hommattua uus vetonivel fixukselt sekä jarruputkea ja nippeleitä hintaan 50€
Bravo t-jet
Re: Fiat punto ehostusta
Sanoiko katsastus mies noin ? Kuulostaa aika oudolta kun ennen ei ole saanut edes jarruputkeen tehdä mitään yli määräsiä liitoksia.sampsulisami kirjoitti:Tuli katsastuksessa käytyy.
oikealla takana oleva jarruletku pitää tehdä jarruputkeksi.
Aina oppii jotain uutta