Re: Lancia Thema 2.0 16vt, vähän "isompi" rojekti
Lähetetty: 17.06.2011 17:01
Kuinkas lujaa oikein ajelit?
Gruppo Fiat Finlandia r.y. - Alkuperäinen Fiat-merkkikerho jo vuodesta 1980.
http://fiatforum.fi/
93 meni 40 rajotuksella, justiisa pääs käräjille. Eka kertalaisena ois voinu selvitä vielä kuukausilla.. Mutta kun ei.. Toisaalta oon ihan tyytyväinen, kun meinas mennä kiireeks ja jäädä kaikki hieno säätö, kun oli kiire ottamaan savuja. Nyt moottori putsattu ja huomenna maaliin. Menee varmaan ens kuulle, kun poraukseen pääsee.Hallunisation kirjoitti:Kuinkas lujaa oikein ajelit?
Pitäisköhän tässä huolestua.. kuten alussa tuli keuhkottua:tuomar kirjoitti:Nyt ollaan autossa sillä mallilla, että moottori kasattu, mutta puretaan uusiks ja suunnitelmat uusiks. Eli alastavasti mietitty 84.4 porauksia ja uusia kk.. Muusta ei vielä tietoa. Moottorin ohjaus ainakin ja muuta hilpettä.
......Sämpy kirjoitti:Kun viritys harvemmin onnistuu kerralla, voi olla aika vaikeaa etsiä jälkikäteen korjaus/parannuskohteita jos ei mallin vakiotekniikkakaan ole hallussa. Parempi olisi kopioida valmis toimivaksi tiedetty resepti, tai tehdä vain muutama muutos vakiopannuun kerralla. Muuten käy niin ettei se toimi ikuna, epäonnistuneita muutoksia koitetaaan korjata uusilla muutoksilla ennenkuin edes tiedetään mikä meni pieleen, kunnes kalliit osat laitetaan myyntiin, kori paaliin ja huudellaan kylillä kuinka paskoja italialaiset autot on..
Tässä on muuten viisauden sanat. Olen huomannut että erityisesti TC-koneiden kanssa pätee NIIN hyvin...kun kerran laittaa toimimaan niinkuin tehtaan jäljiltä korkeintaan pienin parannuksin, on siinä ikiluotettava pannu joka kestää niivittää vuodesta toiseen. Ja aina tuo kuskille hymyn huulille.Sämpy kirjoitti:Kun viritys harvemmin onnistuu kerralla, voi olla aika vaikeaa etsiä jälkikäteen korjaus/parannuskohteita jos ei mallin vakiotekniikkakaan ole hallussa. Parempi olisi kopioida valmis toimivaksi tiedetty resepti, tai tehdä vain muutama muutos vakiopannuun kerralla. Muuten käy niin ettei se toimi ikuna, epäonnistuneita muutoksia koitetaaan korjata uusilla muutoksilla ennenkuin edes tiedetään mikä meni pieleen, kunnes kalliit osat laitetaan myyntiin, kori paaliin ja huudellaan kylillä kuinka paskoja italialaiset autot on..
Sämpy kirjoitti:Pitäisköhän tässä huolestua.. kuten alussa tuli keuhkottua:tuomar kirjoitti:Nyt ollaan autossa sillä mallilla, että moottori kasattu, mutta puretaan uusiks ja suunnitelmat uusiks. Eli alastavasti mietitty 84.4 porauksia ja uusia kk.. Muusta ei vielä tietoa. Moottorin ohjaus ainakin ja muuta hilpettä.
......Sämpy kirjoitti:Kun viritys harvemmin onnistuu kerralla, voi olla aika vaikeaa etsiä jälkikäteen korjaus/parannuskohteita jos ei mallin vakiotekniikkakaan ole hallussa. Parempi olisi kopioida valmis toimivaksi tiedetty resepti, tai tehdä vain muutama muutos vakiopannuun kerralla. Muuten käy niin ettei se toimi ikuna, epäonnistuneita muutoksia koitetaaan korjata uusilla muutoksilla ennenkuin edes tiedetään mikä meni pieleen, kunnes kalliit osat laitetaan myyntiin, kori paaliin ja huudellaan kylillä kuinka paskoja italialaiset autot on..
Joo volvon t6 sella pääsi käymään. Melko hyvin tuo sinun saavutus, itsellä vähän huonompaan.mikah kirjoitti:Eli siis jollain muulla kun konsernin vehkeellä pääsi tuo tapahtumaa? Nopeudesta päätellen...
PS. Ylinopeus sakkoja autolla NOLLA vuodesta -89...
Niin on viisautta, mutta suomalainen on niin perkeleen ahneJokari kirjoitti:Tässä on muuten viisauden sanat. Olen huomannut että erityisesti TC-koneiden kanssa pätee NIIN hyvin...kun kerran laittaa toimimaan niinkuin tehtaan jäljiltä korkeintaan pienin parannuksin, on siinä ikiluotettava pannu joka kestää niivittää vuodesta toiseen. Ja aina tuo kuskille hymyn huulille.Sämpy kirjoitti:Kun viritys harvemmin onnistuu kerralla, voi olla aika vaikeaa etsiä jälkikäteen korjaus/parannuskohteita jos ei mallin vakiotekniikkakaan ole hallussa. Parempi olisi kopioida valmis toimivaksi tiedetty resepti, tai tehdä vain muutama muutos vakiopannuun kerralla. Muuten käy niin ettei se toimi ikuna, epäonnistuneita muutoksia koitetaaan korjata uusilla muutoksilla ennenkuin edes tiedetään mikä meni pieleen, kunnes kalliit osat laitetaan myyntiin, kori paaliin ja huudellaan kylillä kuinka paskoja italialaiset autot on..