Fiat 132 1800S 1973

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tuon jatkopalan avaamallakin voi saada tietoa aiheuttajasta. Kannattaa varmaan tutkia mikäli aski on muuten kunnossa. Noita kun on muuten risoja liikkeellä eli mikä vaan vaihtoaski ei välttämättä ole ehjä niinkuin noissa isommissa askeissa...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
TrooPerkele
GFF
Viestit: 1245
Liittynyt: 09.08.2005 10:27
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Fiat 132 1800S 1973

Viesti Kirjoittaja TrooPerkele »

Joo, no on tähänkin jotain tehty.. Ei paljoo.
Vaihdettu vääntynyt ohjauksen välitanko ja alla nyt ne CMR tehtaalla käännetyt vanteet ja 175/70 kumit, noihin oisi vielä 13mm spacerit ja pitemmät pultit jemmassa..
Nyt pitäs vaihtaa pakosarjan ja putken välinen tiiviste ja korjata ruttuun mennyt pakosarja/vaihtaa ehjään..
Ostin myös ANSA merkkisen sportti putken tähän, tosin vain etuosa. takapöntön teen marteliuksen lähes saman kokoisesta läpivirtaus pöntöstä orkkis tyyliseksi.
Ja tulossa olisi myös se toimiva jännitteensäädin, niin saisi tuon latauksen kuntoon. Myös uusi virtalukko olisi jemmassa, jos vaan käy tohon...
Vois vaihtaa ehjän lootan tohon, pitää vaan hommata uusi kytkin kaikkine hilppeineen.
Tilasin myös 3 3/4" syvän puuratin niin on helpompi ajaa kun ei ole ruori jaloissa koko ajan.
Olen myös miettinyt auton maltillista madaltamista ja kallistuksen vakaajan lisäystä eteen, myös AVO:n säädettävät iskarit on pyöriny mielessä.
Myös talvivanteita olen etsinyt, jos tällä ajelisi välillä Kuivalla talvikelillä, huom. kuivalla.
GFF 1738
Vastaa Viestiin