F-850
F-850
Joo olis ikuisuus projekti joka on ns. muutaman vuoden kestävällä loppusuoralla. Kyseessä Espanjan Fiat (lue Seat) joka ollut mulla jo 20 vuotta. N. 6 vuotta kurvailtiin sillä kesäisin ja loput ajan se on odottanut omistajan aktivoitumista. Viimeiset kolme vuotta Projekti on hyppinyt eteenpäin omituisten innostusten vauhdittamana. Tarkoitus saattaa kärry tien päälle ehkä jo ensi kesänä kuten niin monta kertaa aikaisemminkin.
Laitan kuvia näkyviin kunhan vain opettelen ensin miten se tapahtuu
Erillaisia osia tarvitaan ja niitä olenkin täältä kysellytkin huonolla menestyksellä. Ajattelin hieman raottaa projektia jos vaikka joku heltyisi nurkistaan osia kaivelemaan.
http://kuvablogi.com/nayta/2334683/
Laitan kuvia näkyviin kunhan vain opettelen ensin miten se tapahtuu
Erillaisia osia tarvitaan ja niitä olenkin täältä kysellytkin huonolla menestyksellä. Ajattelin hieman raottaa projektia jos vaikka joku heltyisi nurkistaan osia kaivelemaan.
http://kuvablogi.com/nayta/2334683/
- sport-power
- Viestit: 1411
- Liittynyt: 06.05.2004 19:28
- Paikkakunta: Raisio
- Viesti:
Kiitos complimenteista, toi eka kuva ei ihan kerro tänhetkistä tilaa, ollaan menty aika paljon eteenpäin ja osa tekniikkaa on jo kiinni. Kone 903, viilattu nokka yms. eli tässä kohtia aikalailla vakio. Mietin alussa jotain radikaalia mutta vaihdelaatikko osoittautui liian isoksi projektiksi eikä toi vakio kytkinakseli paljoakaan kestä. 4xlevyt on tulossa ja lähemmäs tonttia pitäis päästä. Osista sen verran että kaikkea pikkunippeliä ja vähän isompaa jota matkan varrella hävinnyt/hajonnut. Voin laittaa listaa tulemaan jos sopii?
Noh, eipä taitaisi fiude hirveesti nytkähdellä noilla kiekoilla Alla on nyt ihan omat 13" tykkivanteet. Ohessa kuva työnalla olevista takaripustuksista kun niitä hieman ihmeteltiin. Laitan heti lisää kuvia kun opettelen miten toi kuvablogi toimii niin että sieltä vois selata kaikkia projektin kuvia. http://kuvablogi.com/nayta/2386984/
Ippe kirjoitti:Aika korkeaksi tuo jäisi noilla pyörillä
Siistin näköinen koppa, ei ole kasipätkiäkään enää liikaa jäljellä...
Jep, taisinkin mainita että lähemmäs tonttia pitäis päästä Pitää varmaan käydä Vallilan takomolla kun auto liikkeellä. Kopasta sen verran että hiekkapuhalluksen jälkeen löyty peräti kolme paikka johon joutu paikkaa hitsaamaan. Eli ei joutunut paljon mätähommia tekemään. Mikäli auton historia pitää paikkansa niin sillä ei ole koskaan ajettu talvella
Nyt pitäisi sähköjä alkaa suunnittelee/uusimaan ja mielessä tasavirtalaturin viskaaminen jorpakkoon. Onko kellään hyviä ideoita vaihtovirtalaturin asentamiseksi/ mistä laitteesta sen voisi rakennella? Jonkun pienen japskin laturi vai? Apua Ei haittais jos vaikka joku homman tehnyt kertois kokemuksia.