Fiat 128
Re: Fiat 128
Joo, täytynee kääntää.. Kukahan ton on väärinpäin kasaillut, en nimittäin ole tehostajaa irroittanut jalastaan..
E: Ja kaasarissa juu on nuoli.
E: Ja kaasarissa juu on nuoli.
Re: Fiat 128
Tänään olin Tuusulassa ihan vaan grillaamassa, mutta tuli käytyä fiilistelemässä kasissa. 8) Pari pletkua mä laittelin kiinni ja ihmettelin jarrutehostinta hieman. Jeejee.
En kyllä perhana viekööt vieläkään löytänyt koloa tuolle sisäkahvalle? Koitin kaikensorttia väännellä tuosta lukkomekanismista, mutta ainut oven avaava on tuo kahvan suuri vipu.. Yksi nivel pallopäällä löytyy, mutta siitä menee ovi lukkoon..
En kyllä perhana viekööt vieläkään löytänyt koloa tuolle sisäkahvalle? Koitin kaikensorttia väännellä tuosta lukkomekanismista, mutta ainut oven avaava on tuo kahvan suuri vipu.. Yksi nivel pallopäällä löytyy, mutta siitä menee ovi lukkoon..
Re: Fiat 128
Kasi on nyt laittotauolla tämän vehkeen takia:
Tänään leimattu ja nyt pitäisi hieman hipistellä taas.
Tänään leimattu ja nyt pitäisi hieman hipistellä taas.
Re: Fiat 128
Jees, tuli kasista käännettyä jarrutehostin, laitettua bensaletkut paikoilleen ja bensaletkuille uudet klemmarit. Kuuluuko myös tuolla auton alla tankilta bensaputkille tulevissa bensaletkuissa olla myöskin klemmarit? Noh, vara ei varmaankaan venettä kaada mutta märkä oli maa, joten jäi laittamatta.
Myös isommat klemmarit unohtui ostaa ja vesiletkut eivät ole vielä siis kunnolla kiinni.
Jos jo ensi kerralla alkaisi kokeilemaan tulille.
Myös isommat klemmarit unohtui ostaa ja vesiletkut eivät ole vielä siis kunnolla kiinni.
Jos jo ensi kerralla alkaisi kokeilemaan tulille.
- Hallunisation
- Viestit: 685
- Liittynyt: 28.09.2009 17:19
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Fiat 128
Itse kyllä laitoin joka letkuun ja putkeen klemmarit. Ei pääse arvokas bensiini karkuun
Re: Fiat 128
Joo täytyy mennä mönkimään. Ei ole onneksi kuitenkaan kuin 2 klemmaria
Re: Fiat 128
Vähän kerrallaan. Vesiletkut kiinni uusilla klemmareilla ja nesteet laitettu sisälle.
Re: Fiat 128
Poikkeapa joku päivä tonkimassa jos on nippeleille ja nappeleille tarvetta.
Re: Fiat 128
Täytyy koittaa muistella, mitä tarvitsisi. Ainahan sitä kaikkea puuttuu, mutta monta rautaa tällä hetkellä tulessa, niin ei kaikkea voi muistaa.
Re: Fiat 128
Moro,
Mikähän kierre on 128:n jarruputken liittimissä? Onnistuin ostamaan pelkkiä vääriä.. Jarruputkea vailla testilenkit..
Mikähän kierre on 128:n jarruputken liittimissä? Onnistuin ostamaan pelkkiä vääriä.. Jarruputkea vailla testilenkit..
Re: Fiat 128
jos on valmistettu ennen 9/82 niin 10 x 1.25 (kai ). Noita vanhantyyppisiä on sitten rekisteröity Suomessa vielä pitkälle 83-vuoden puolelle. Sitä en muista millä kierteellä jarruletkun banjo tulee etusatulaan.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Fiat 128
Jarruletkut ovat juu uusia kaikki, joten siinä ei ongelmaa. Tuo on muistaakseni -77, joten kitokset tästä tiedosta. Koitetaan mettästää oikeat ensi viikolla ja sitten pikkuhiljaa sauhuja ottamaan(niin varmaan ).
Onko kellään intoa ostaa tätä leimaamattomana, vai meniskö mukamas paremmin kaupaksi leimattuna?
Onko kellään intoa ostaa tätä leimaamattomana, vai meniskö mukamas paremmin kaupaksi leimattuna?
Re: Fiat 128
mites 128 koneen sähköt menöööööööööööööööö ?????????????????????????????????????????????????????????????????
-Tommi Linna-
0400460044
0400460044
- Hallunisation
- Viestit: 685
- Liittynyt: 28.09.2009 17:19
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Fiat 128
Mitäs niistä sähköistä pitäis selvittää?
Re: Fiat 128
Juu kyllä sen kaavion kanssa tuli tuskailtua. Akusta startille. Virtalukosta startille. Koneesta maihin. Laturilta akulle. Virranjakajalle tuli oma johto.
Baldiarallaa siinä koneen sähöt ilman antureita jne.
Baldiarallaa siinä koneen sähöt ilman antureita jne.