No hyvä tietää, ei siinä sitten varmaan mitään mutta täytyy jokatapauksessa noi nesteet ja oikeestaan öljytkin jo vaihtaa. Ja jakohihnaluigi kirjoitti:Ei tuo TC kovin helposti pahviaan polta, kyllä siinä tarvitaan jo enemmän yritystä, kuin pieni keittäminen. Kannattaa toki seurailla nesteitä jonkun aikaa.
Thema 16v autom. -93
Re: Thema 16v autom. -93
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Re: Thema 16v autom. -93
Tuli taas ihmeteltyä tota takakontin lukon toimimattomuutta. Lukkopesähän on jotenkin jumeksissa ettei avaimella käänny, mutta lukkomoottori kyllä toimii mutta kuuluukos sen edes lukita sitä konttia? Kun eihän siihen menekkään kuin kaksi johtoa ja tuntuis liikkuvan vaan siitä hanskalokerossa olevasta avausnapista.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Re: Thema 16v autom. -93
Kyllä sen pitäisi kontti lukita keskuslukon mukana, mutta avaus tapahtuu ainoastaan siitä hanskalokeron napista. On ihan tyyppivika, että systeemi alkaa kiukuttelemaan iän myötä. En nyt muista, mikä sieltä kuluu.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Thema 16v autom. -93
No tuossa on se että ei sille moottorille tule jännitettä kiinni laittamiseen. Muuten varmaan toimisi vaikka lukkopesä onkin jumissa.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Re: Thema 16v autom. -93
Tuli taas ulkoilutettua tätä kuninkaallista edustusautoa Laakista käymään ja nätistihän se pelaa, tuli vähän tallin pihassa ajeltua.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.