Taas yksi turbo-Y10
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Taas yksi turbo-Y10
Ei vielä tietoa. Yöllä jos vähän tutkis aihetta.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
- sedicivalvole1
- GFF
- Viestit: 702
- Liittynyt: 10.07.2010 09:35
Re: Taas yksi turbo-Y10
Niin olikos tuleva rasia kumminkin FIRE:n pikku poorisella kytkinaksilalla?
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Taas yksi turbo-Y10
Isolla poorilla. Mutta ois mulla ollu tuolla 200mm kytkinlevy pikkupoorillekkin.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Taas yksi turbo-Y10
Hittolainen, täällä on näitä mielenkiintoisia projektejakin, ei oo koko foorumi mutuilua, speksausta ja saksalaisia automerkkejä.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Taas yksi turbo-Y10
Normi vauhtis n.6,65kg, uus vauhtis n. 5.64kg.
Mutta noin kilon painavempi asetelma kompensoi painoeron +-0:aan.
Mutta noin kilon painavempi asetelma kompensoi painoeron +-0:aan.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Taas yksi turbo-Y10
Hammaskehäkin tuli rympättyä paikalleen.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
- sedicivalvole1
- GFF
- Viestit: 702
- Liittynyt: 10.07.2010 09:35
Re: Taas yksi turbo-Y10
Mitäs matskua tuo limppu on... vai olikos siitä jo maininta jossain
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Taas yksi turbo-Y10
Työkaluterästä, enempää en tähän hätään pysty sanomaan kun en muista tarkemmin.
Samasta matskusta tehdään duuniin teräksen valssausrullia.
Samasta matskusta tehdään duuniin teräksen valssausrullia.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
- sedicivalvole1
- GFF
- Viestit: 702
- Liittynyt: 10.07.2010 09:35
Re: Taas yksi turbo-Y10
Pitääkö tuo jotenkin vielä lämpökäsitellä jotta pysyy suorana... mutta hieno on kieltämättä
Mistäs muuten tuo 200mm pikkupoori levy on?
Isäukko on tuossa jo vähän luvannut, jotta vois tehä lukon pikkurasian perään. Voi tulla tarpeeseen tuollanen 200mm
Mistäs muuten tuo 200mm pikkupoori levy on?
Isäukko on tuossa jo vähän luvannut, jotta vois tehä lukon pikkurasian perään. Voi tulla tarpeeseen tuollanen 200mm
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Taas yksi turbo-Y10
Materiaalin pitäisi kestää aika paljon nimenomaan painetta muuttamatta muotoaan, noihin tehdään lähinnä pintakarkaisu hiertymistä estämään.
Ei hajua tuosta alkuperästä.
Asetelma ja isopoorilevy ovat kai 1,6tc:n perästä, ja monesta muusta.
Ei hajua tuosta alkuperästä.
Asetelma ja isopoorilevy ovat kai 1,6tc:n perästä, ja monesta muusta.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Re: Taas yksi turbo-Y10
Löytyy ainakin 1,4 ja 1,6 Stilosta. Molemmissa pikkulaatikko pienellä poorilla ja 200mm halkaisialla.sedicivalvole1 kirjoitti: Mistäs muuten tuo 200mm pikkupoori levy on?
Asetelman jousesta jotain tietoa: "Spring loading (daN) 1,4 410 daN ja 1,6 460 daN"
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Taas yksi turbo-Y10
Jaaha tarttis taas päästä ensi kesänä pelkääjän paikalle