Joo siis isomman ja useampi venttiilisen koneen änkeminen yykän pellin alle on rikos
Ihan metsään menee ja asenne katoaa jos ei litrasella säälittävällä jo pohjiltaankin nuhaisella firepiltillä irtoo tehoja.
Siis suorastaan oikopolkua odotettavissa "virittämisen" suhteen
Joo oli taas pakko häpeän itseäni
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Ei nekään ole riittävän lyhyet omaan tarpeeseen. Mutta täytyy mitata jossain vaiheessa nuo.
Ajatus on modata alapään lenkki yykkämäisittäin kylkeen, ku muuten ei mahu jarrusatula...
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Hiacessa oli muistaakseni melko lyhkäset tolpat. Kiinnitus on muistaakseni melko identtinen uunon takaiskareitten kaa...
Tollasia suunnittelin uunoon joskus. Tojolootan tarkempaa vuosimallia en muista...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Nyt ois vauhtipyörä hammaskehän rymppäystä vaille valmis.
Kytkimeksi ja asetelmaksi valikoitui jo hyllystä löytynyt 200mm Fiuden Ricambi Originali, jossa on passeli asetelma ja kytkimen poori tuolle tulevalle "isolle" lootalle.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.