Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
GreenThing
GFF
Viestit: 2604 Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti
Kirjoittaja GreenThing » 16.07.2009 21:30
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Midi^
GFF
Viestit: 1744 Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo
Viesti
Kirjoittaja Midi^ » 16.07.2009 21:34
Onnittelut onnistuneesta muutoskatsastuksesta, pääseekö kyytin Ahvenistolla kerhon ratapäivillä? 8)
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
GreenThing
GFF
Viestit: 2604 Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti
Kirjoittaja GreenThing » 16.07.2009 21:40
Midi^ kirjoitti: Onnittelut onnistuneesta muutoskatsastuksesta, pääseekö kyytin Ahvenistolla kerhon ratapäivillä? 8)
Jos ehin tulemaan, ni tuu nykimään hihasta.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
väisänen
Viestit: 4898 Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres
Viesti
Kirjoittaja väisänen » 16.07.2009 21:40
Asiallinen, tykkään 8)
Ykspiste truutan käytöstä bonus maininnat 8)
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
UnoProjekti
Viestit: 3691 Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku
Viesti
Kirjoittaja UnoProjekti » 17.07.2009 00:01
Asiallinen laitos
Fiat Uno Turbo i.e -88
vvieri
GFF
Viestit: 19325 Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja vvieri » 17.07.2009 07:24
Asiallista.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
arpati
GFF
Viestit: 2818 Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun
Viesti
Kirjoittaja arpati » 17.07.2009 10:35
On se komia sleeperi 8)
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Keltsi
GFF
Viestit: 1152 Liittynyt: 16.03.2004 09:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja Keltsi » 17.07.2009 10:36
Kuten jo aikaisemin koeajolla tuli todettua, niin on se italialainen insinööri onnistunut piilottamaan turbowoimaa tuohon pieneen fire-moottoriinkin
Onnittelut leimasta
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
-HH-
GFF
Viestit: 8812 Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee
Viesti
Kirjoittaja -HH- » 17.07.2009 10:47
Eiks nimi sen jo kerro että tulinen kattila...
Onnittelut leimasta ja komialta tuo auto kyllä jo keväällä näytti
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Luigi
Viestit: 9538 Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi
Viesti
Kirjoittaja Luigi » 17.07.2009 12:44
Tätä tuli seurailtua tuolla cruisingnightin puolella kevään ajan.
Pirun siistiä työtä! Taakse laitoit Volvon iskarit, minkä mallin?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
GreenThing
GFF
Viestit: 2604 Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti
Kirjoittaja GreenThing » 17.07.2009 20:33
luigi kirjoitti: Tätä tuli seurailtua tuolla cruisingnightin puolella kevään ajan.
Pirun siistiä työtä! Taakse laitoit Volvon iskarit, minkä mallin?
240 sarjalaisen taisivat olla. Toimii ainakin noitten vakiojousten kanssa oikein mukavasti, kun ovat sopivasti jämymmät. Ja ovat viel puolilmasia.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Luigi
Viestit: 9538 Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi
Viesti
Kirjoittaja Luigi » 19.07.2009 13:40
GreenThing kirjoitti: luigi kirjoitti: Tätä tuli seurailtua tuolla cruisingnightin puolella kevään ajan.
Pirun siistiä työtä! Taakse laitoit Volvon iskarit, minkä mallin?
240 sarjalaisen taisivat olla. Toimii ainakin noitten vakiojousten kanssa oikein mukavasti, kun ovat sopivasti jämymmät. Ja ovat viel puolilmasia.
Jaa, ne sitten mahtuvat sinne, vaikkei lenkit olekaan sivussa, kuten Ykän omissa iskareissa? Pitääpä kokeilla itsekin, nuo Motonetin QH Lipit on laaduttomuutensa lisäksi täysin sopimattomat noiden madallusjousien kaveriksi. Muistaakseni varastosta löytyisi vielä Volvo 145:n Nivomat-kompurakin, jos "säädettävää" takajousitusta haluaisi.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
seppä
Viestit: 750 Liittynyt: 19.03.2003 16:31
Paikkakunta: Koria
Viesti
Kirjoittaja seppä » 22.08.2009 09:02
Orkkiskaasari muistaakseni 22mm läppä, ruiskufirekoneessa alunperin 24mm mutta tähän koneeseen tulee jonkun parilitraisen koneen 36mm ruutta.
Mistä oot ottanu kaasuläpän tohon ruiskuun?Ja kävikö suoraan? Ruiskun ylä osa näytti ainekin olevan uunon oma.
Fiat Stilo 95 mw -06
Fiat Ritmo 70 -83
Fiat 126 -74
UnoProjekti
Viestit: 3691 Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku
Viesti
Kirjoittaja UnoProjekti » 22.08.2009 09:21
Olisiko volkkarin läppärunko ?
Fiat Uno Turbo i.e -88
GreenThing
GFF
Viestit: 2604 Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti
Kirjoittaja GreenThing » 22.08.2009 11:30
Wesuliukseltahan tuo tuli ostettua, ja taitaa olla tosiaan jonkun saksankamppeen.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.