Taas yksi turbo-Y10

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Taas yksi turbo-Y10

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Onnittelut onnistuneesta muutoskatsastuksesta, pääseekö kyytin Ahvenistolla kerhon ratapäivillä? 8)
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Midi^ kirjoitti:Onnittelut onnistuneesta muutoskatsastuksesta, pääseekö kyytin Ahvenistolla kerhon ratapäivillä? 8)
Jos ehin tulemaan, ni tuu nykimään hihasta.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Asiallinen, tykkään 8)
Ykspiste truutan käytöstä bonus maininnat 8)
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

Asiallinen laitos :)
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Asiallista. :-D
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

On se komia sleeperi 8)
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
Keltsi
GFF
Viestit: 1152
Liittynyt: 16.03.2004 09:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Kuten jo aikaisemin koeajolla tuli todettua, niin on se italialainen insinööri onnistunut piilottamaan turbowoimaa tuohon pieneen fire-moottoriinkin :wink: Onnittelut leimasta :!:
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Eiks nimi sen jo kerro että tulinen kattila... :mrgreen: Onnittelut leimasta ja komialta tuo auto kyllä jo keväällä näytti :D
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
Luigi
Viestit: 9537
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Tätä tuli seurailtua tuolla cruisingnightin puolella kevään ajan. ;) Pirun siistiä työtä! Taakse laitoit Volvon iskarit, minkä mallin?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

luigi kirjoitti:Tätä tuli seurailtua tuolla cruisingnightin puolella kevään ajan. ;) Pirun siistiä työtä! Taakse laitoit Volvon iskarit, minkä mallin?
240 sarjalaisen taisivat olla. Toimii ainakin noitten vakiojousten kanssa oikein mukavasti, kun ovat sopivasti jämymmät. Ja ovat viel puolilmasia. :lol:
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
Luigi
Viestit: 9537
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

GreenThing kirjoitti:
luigi kirjoitti:Tätä tuli seurailtua tuolla cruisingnightin puolella kevään ajan. ;) Pirun siistiä työtä! Taakse laitoit Volvon iskarit, minkä mallin?
240 sarjalaisen taisivat olla. Toimii ainakin noitten vakiojousten kanssa oikein mukavasti, kun ovat sopivasti jämymmät. Ja ovat viel puolilmasia. :lol:
Jaa, ne sitten mahtuvat sinne, vaikkei lenkit olekaan sivussa, kuten Ykän omissa iskareissa? Pitääpä kokeilla itsekin, nuo Motonetin QH Lipit on laaduttomuutensa lisäksi täysin sopimattomat noiden madallusjousien kaveriksi. Muistaakseni varastosta löytyisi vielä Volvo 145:n Nivomat-kompurakin, jos "säädettävää" takajousitusta haluaisi. :lol:
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
seppä
Viestit: 749
Liittynyt: 19.03.2003 16:31
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja seppä »

Orkkiskaasari muistaakseni 22mm läppä, ruiskufirekoneessa alunperin 24mm mutta tähän koneeseen tulee jonkun parilitraisen koneen 36mm ruutta.
Mistä oot ottanu kaasuläpän tohon ruiskuun?Ja kävikö suoraan? Ruiskun ylä osa näytti ainekin olevan uunon oma.
Fiat Stilo 95 mw -06
Fiat Ritmo 70 -83
Fiat 126 -74
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

Olisiko volkkarin läppärunko ?
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Wesuliukseltahan tuo tuli ostettua, ja taitaa olla tosiaan jonkun saksankamppeen.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Vastaa Viestiin