Lancia Thema 8.32

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Laku
Viestit: 27
Liittynyt: 07.09.2008 10:22
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja Laku »

Mitäs tähän rojektiin kuuluu?
Lancia Ypsilon, Honda CRV, Honda 600 RR
Avatar
RiTo
Viestit: 198
Liittynyt: 28.01.2004 18:33
Paikkakunta: Laihia

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja RiTo »

Eipä mitään uutta, viime vuosi meni muiden kiireiden merkeissä. Toivottavasti keväällä ehtii taas keskittyä tähän projektiin.
Avatar
tuomar
Viestit: 225
Liittynyt: 28.09.2010 23:34

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja tuomar »

Itselleni inspiraationa tätä topiccia luen, itsellä thema joka on niin pahassa kunnossa, että itkettää. Penkkisi tosin oli pahemmat kuin minun! :mrgreen: Ottelehhan kuvia ja aherra, niin saan itselle motivaattoria!! :D
Avatar
RiTo
Viestit: 198
Liittynyt: 28.01.2004 18:33
Paikkakunta: Laihia

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja RiTo »

Tämä projekti pääsi hautautumaan melko syvälle työlistalla, mutta nyt ajattelin taas ottaa sen työnalle. Vesipumppu näytti jo viime vuonna autoa siirrellessäni antautuneen, juorureiästä näytti vuotavan tipoittain nestettä. Vesipumppu pitäisi siis korjata, mutta koska tuo pohjakin on aika pahasti syöpynyt, mieleen tuli koko pumpun korvaaminen sähköisellä versiolla. Katselin jonkin verran vaihtoehtoja netistä ja Davies Graigin pumput näytti nousevan pinnalle vähän joka puolella. Onko tuollaisista kokemusta kellään?
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Mä tuollaisen 127:aan ostin, kun tulevalla konstruktiolla on tilaa korkeintaan laturille menevälle remmille. Kokeeksi tuota hieman pyörittelin mutta muuten ei kokemuksia, eli irrallaan se mulla vielä on. Kontrollerin aattelin puuhastella itse, sellaisenkin saa kyllä pumpun valmistajalta. Työkaveri osti jenkkiinsä pumpun ja kontrollerin, pitää kysäistä onko jo käytössä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Eikö tuohon saa enää uutta pumppua vai?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
RiTo
Viestit: 198
Liittynyt: 28.01.2004 18:33
Paikkakunta: Laihia

Re: Lancia Thema 8.32

Viesti Kirjoittaja RiTo »

vvieri kirjoitti: Työkaveri osti jenkkiinsä pumpun ja kontrollerin, pitää kysäistä onko jo käytössä.
Ilmoittele ihmeessä jos kokemuksia jo löytyy.
-HH- kirjoitti:Eikö tuohon saa enää uutta pumppua vai?
Täytyy myöntää että en ole kysellyt uuden alkuperäisen pumpun perään, korjaussarjaa näyttäisi löytyvän eBayn kautta: http://www.ebay.it/itm/lancia-thema-8-3 ... 20c5739fde
Tuolla saisi kyllä pumpun kuntoon, mutta syöpynyt pohja silti jäisi. Pumppu ja pohja ovat pelkästään Lanciaa varten tehtyjä osia, Ferrarin osia kyllä löytyisi mutta ne vaatisivat melko suurta sovittelua sopiakseen paikalleen.
Vastaa Viestiin