Lancia Thema 16V V.I.S -94
Joo, eihän tätä jousi asiaa ole vielä kokonaan loppuun katsottu. Jarkolle pitäisi tulla yhdet V6 farkun takajouset joita pitää hieman mittailla. Vallilla on toki yksi vaihtoehto, mutta eipä kynätolpatkaan ole pois suljettu ratkaisu. Mielellään kuitenkin jokin bolt-on ratkaisu, kun toi nyt kuitenkin on vain kakkos-auto...
Nyt on muutamat illat puuhasteltu uuden hattuhyllyn kanssa. Tiesittekö muuten, että II-korisessa ja III-korisessa Themassa on erillaiset hattuhyllyt, jotka eivät ole suoraan vaihtokelpoisia? Tosin parin reijän poraamisella homma toimii
Nyt on muutamat illat puuhasteltu uuden hattuhyllyn kanssa. Tiesittekö muuten, että II-korisessa ja III-korisessa Themassa on erillaiset hattuhyllyt, jotka eivät ole suoraan vaihtokelpoisia? Tosin parin reijän poraamisella homma toimii
Mä kun kuulin jo huhua että ne olis se bolt-on ratkaisu... Tosin aihe meni multa ohi kun taxi-projektia varten eksyi kierros keltaisia iskareita...Keltsi kirjoitti:mutta eipä kynätolpatkaan ole pois suljettu ratkaisu. Mielellään kuitenkin jokin bolt-on ratkaisu, kun toi nyt kuitenkin on vain kakkos-auto...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Tilasin joskus cromaan farkku theman takajouset, ja lässähtänyt ilme katosi sekä tukevuutta tuli taakse hiukan mielestäni lisää.Keltsi kirjoitti:
Jäykempiä takajousia ei tunnu oikein löytyvän
Ainakin silloin ne oli pikkasen eri kokoiset sekä myytiin eri varaosanumerolla.
Croman omistajat ovat ehkä havainneet että kun laittaa takapaksiin tulitikkuaskin, perä laskee pirun alas.
Osu silmään niin piti vielä heittää vanhaan juttuun bensaa liekkeihin:
Eiks tää oo matala vai? http://kuvablogi.com/nayta/71885/lanciapoika kirjoitti:jos jäykkyyttä hakee niin sen saa normi korkeudellakin...en enää ymmärrä tätä teini mataluus ihannointia
Punto GT -94
http://kuvablogi.com/blog/2880/
http://kuvablogi.com/blog/2880/
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
No joo, ei välttämättä pelkästään ja saa sen edutkin tapettua, mutta se on taas oma vika Mutta sillä on suuri merkitys, en tarvitse sen toteamiseen sen ihmeemmin olettamuksia, teoreettisen lähtökohdan tasolta sen voi todeta laskemalla-HH- kirjoitti:Ei välttämättä...UnoProjekti kirjoitti:vaan painopisteen korkeuden tiputtamista Kaarreajossa melko tärkeä pointti...
Fiat Uno Turbo i.e -88
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
-
- Viestit: 1057
- Liittynyt: 19.04.2004 01:15
OT: jatkuuK4CE kirjoitti:Osu silmään niin piti vielä heittää vanhaan juttuun bensaa liekkeihin:
Eiks tää oo matala vai? http://kuvablogi.com/nayta/71885/lanciapoika kirjoitti:jos jäykkyyttä hakee niin sen saa normi korkeudellakin...en enää ymmärrä tätä teini mataluus ihannointia
Myönnetään noi lanzan teiniajat kun ei vielä kerennyt nostaa alustaa susirajan korkoon n.10cm
Mutta kun siitä akin puhumasta kokemuksesta puhutaan niin ajoin tota botniaa kummallakin alustal ja tiedän et korkeempi alusta oli jopa nopeampi ja parempi käsitellä. ja voi nyt ajaa myös sora ek huolletta
Madallus on tosiaan työlläämpi homma kuin korotus...mut kantsii olla tarkkana ettei pilaa alustaa kun iskarit on tarkoitettu käytettäväks
Mutta ei kuitenkaan vielä niin nopee että pienempitehoisen Fiiun kanssa olis uskaltanut kilpasille..lanciapoika kirjoitti: OT: jatkuu
Myönnetään noi lanzan teiniajat kun ei vielä kerennyt nostaa alustaa susirajan korkoon n.10cm
Mutta kun siitä akin puhumasta kokemuksesta puhutaan niin ajoin tota botniaa kummallakin alustal ja tiedän et korkeempi alusta oli jopa nopeampi ja parempi käsitellä. ja voi nyt ajaa myös sora ek huolletta
Madallus on tosiaan työlläämpi homma kuin korotus...mut kantsii olla tarkkana ettei pilaa alustaa kun iskarit on tarkoitettu käytettäväks
Viiminen lause kuulostaa ihan siltä että olis topparikumimadallus suoritettu...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Huomannut että tämän hetkinen oman auton madallus on juurikin tätä Silti siitä pystyy hakemaan jotain hyvääkin sen pahan ohella. Pohjauskumeja lyhentämällä tuosta saisi kyllä paremman...-HH- kirjoitti:Viiminen lause kuulostaa ihan siltä että olis topparikumimadallus suoritettu...
Fiat Uno Turbo i.e -88
Ilmeisesti topiciin on kaivattu päivitystä, kun on lähdetty omatoimisesti uppaamaan
Themalla on oikeastaan vain ajettu, toki pientä parantelua on tapahtunut tässä välillä.
- Takapenkki vaihtui alcantara verhoiltuun ja kippaavaan malliin. Etupenkit odottavat vielä päivitystä... Muuten, II-korisen takapenkin reunapalat ei käy III-koriseen Turvavyön kiinnityspiste on erikohdassa...
- Takapyörien camberia tuli hieman lisättyä ettei renkaat raavi lokarinkaariin joustoissa. Nyt voi ottaa huoletta porukaa kyytiin...
- Öljynpainemittarin anturin liitoksiin uusin kupariprikat, kun rupesi vuotamaan.
Kilometrejä on kertynyt n. 9000km ja kulutus pyörinyt n.9l/100km paikkeilla.
Themalla on oikeastaan vain ajettu, toki pientä parantelua on tapahtunut tässä välillä.
- Takapenkki vaihtui alcantara verhoiltuun ja kippaavaan malliin. Etupenkit odottavat vielä päivitystä... Muuten, II-korisen takapenkin reunapalat ei käy III-koriseen Turvavyön kiinnityspiste on erikohdassa...
- Takapyörien camberia tuli hieman lisättyä ettei renkaat raavi lokarinkaariin joustoissa. Nyt voi ottaa huoletta porukaa kyytiin...
- Öljynpainemittarin anturin liitoksiin uusin kupariprikat, kun rupesi vuotamaan.
Kilometrejä on kertynyt n. 9000km ja kulutus pyörinyt n.9l/100km paikkeilla.
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"