No nyt hokasin vasta tuon kaavan
Ja joo, niinpä onkin Alasen sumppi C luokan peli.
Ja pitäiskö nyt teidän jutuista ymmärtää että levikkeet oltava luokitustodistuksen mukaisia???? Säännöissä lukee että lokarit saa olla kuitua, muttako siis vakion muotoisia jos ei ole muuta luokiteltu?
10. Kori Korirakenteen on oltava terästä tai luokitustodistuksen mukainen.
Voisi ymmärtää ettei levikkeitä..
11. Ilmanohjaimet ja levikkeet Ilmanohjaimia ja levikkeitä saa käyttää, mutta ne eivät saa olla ohjaamosta säädettävissä.
Voisi ymmärtää että saa käyttää levikkeitä kunhan ne eivät ole ohjaamosta pullistettavissa
No kori spekulaatiot jatkuvat. Tuntuisi että 850 Coupe olisi aika hyvä projekti, se on jopa kaunis varsinkin sivulta ja takaa. Keula kun olisi toisin päin ilmaa ohjaava niin jopa olisi oiva peli. Mitenkähän tuo palopelti sääntö pitäisi tulkita kun siinä on tankki koneen ja takapenkin takanaolevan pellin välissä. Saako koneen ja tankin välisen pellin poistaa ja tankin lempata kankaalle? Tällöin siitä saisi keskimoottorisen jo ihan siltään ja ainakin kun siirtäisi sitä takapenkin takaista peltiä sallitut 20cm ohjaamoon päin. Sillä systeemillä tehtiin tuo 850evo A-ryhmän Samaran tekniikalla keskimoottoriseksi.
Ripustukset: 16. Pyöränripustukset
Lisätuennat on sallittu. Jousien materiaali, määrä, tyyppi ja mitat ovat vapaat. Iskunvaimentajat ovat vapaat, mutta niiden lukumäärää ei saa muuttaa. Kiinnityspisteitä saa muuttaa. Kallistuksenvakaajat ovat vapaat. Tukivarret ja kumihelat saa vaihtaa tai muuttaa, mutta eturipustuksen perusrakenteen on säilyttävä alkuperäisenä (esim. kolmiotukivarsirakenteen muuttaminen joustintueksi ja päinvastoin on kielletty).
Minä ymmärtäisin tuon niin että esim. kusiaisen eturipustus saa olla itse tehdyllä kaksoiskolmiotukivarsirakenteella niin että tukivarret ovat omaa tekoa, napa jostain sopivasta autosta ja ohjaus muutettu hammastangolle kunhan ohjauksen osat on valittu tehdastekoisista osista ja niin että kolmiotukivarsien kiinnityspisteet voi olla vaikka vastakkain keskellä autoa??? Ja taakse saa tehdä miten huvittaa, eli sinne ehkäpä helpoin tapa on 131 Abarth mallinen kolmiotukivarsi joustintuella jne.