Tervehdys kaikille! Delta Integrale -projekti
Tervehdys kaikille! Delta Integrale -projekti
Sainpa viimein aikaiseksi rekisteröityä tänne,tuolla Corse jaoston puolella olen enemmän ja vähemmän luurannut 2001 vuodesta.
Täällä näyttäisi olevan jotain elämääkin,tosin hirveän aktiivinen en itsekkään ole ollut,kun oma 8v grale on ollut täysin purettuna keväästä 03.
N. 5 vuotta käyttöautona teki tehtävänsä,koppa lahosi aika kiitettävästi,mutta tekniikkan kanssa ei ollut kummempia ongelmia,ei vaikka mittarissa on 312000km.
Nyt on kuitenkin peli hyvää vauhtia kasaanpäin menossa,ja varovaisissa ajatuksissa olisi,että ennen talvea pääsisi ajamaankin.
edit: muokkasin otsikkoa ja siirsin aiheen projektit-osioon - Meltdown
Täällä näyttäisi olevan jotain elämääkin,tosin hirveän aktiivinen en itsekkään ole ollut,kun oma 8v grale on ollut täysin purettuna keväästä 03.
N. 5 vuotta käyttöautona teki tehtävänsä,koppa lahosi aika kiitettävästi,mutta tekniikkan kanssa ei ollut kummempia ongelmia,ei vaikka mittarissa on 312000km.
Nyt on kuitenkin peli hyvää vauhtia kasaanpäin menossa,ja varovaisissa ajatuksissa olisi,että ennen talvea pääsisi ajamaankin.
edit: muokkasin otsikkoa ja siirsin aiheen projektit-osioon - Meltdown
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Mä en ole harrastuksessa vielä siinä pisteessä että veisin auton johonkin tapaamiseen trailerilla...siis siviilipelin
Yritän jossain vaiheessa pistää kuvia näytille.
Ei se kyllä niin paha ollut mitä voisi kuvitella noilla kilsoilla,pahemman näköisiä kuvia on löytynyt täältä.
Tekniikka saa toistaiseksi olla vuotoja lukuunottamatta rauhassa,elikkä juurikin jotain käyttöentisöinnin tapaista.
Venttiilit uusittiin vuosi ennen purkua kun ei päästömittauksista mennyt läpi,silloin ei näkynyt mitään ihmeellistä kulumaa sylintereissä eikä turbossakaan ollut mitään väljiä eikä puskenut öljyä tms.
Ainahan se lisäpuhti olisi tervetullutta,mut yritetään nyt aluksi pärjät niillä mitä on jäljellä.
Hyviä kytkin vinkkejä otetaan vastaan,jotain muuta kuin vakio siis,mut ei välttämättä sintteriä kuitenkaan..
Pariviikkoa sitten juttelin Norran Kaitsun kanssa ja se muisteli että Ducaton asetelmaa olisi käytetty joskus ännäläisissä,onko kelläään tämmösestä mitään hajua?
Yritän jossain vaiheessa pistää kuvia näytille.
Ei se kyllä niin paha ollut mitä voisi kuvitella noilla kilsoilla,pahemman näköisiä kuvia on löytynyt täältä.
Tekniikka saa toistaiseksi olla vuotoja lukuunottamatta rauhassa,elikkä juurikin jotain käyttöentisöinnin tapaista.
Venttiilit uusittiin vuosi ennen purkua kun ei päästömittauksista mennyt läpi,silloin ei näkynyt mitään ihmeellistä kulumaa sylintereissä eikä turbossakaan ollut mitään väljiä eikä puskenut öljyä tms.
Ainahan se lisäpuhti olisi tervetullutta,mut yritetään nyt aluksi pärjät niillä mitä on jäljellä.
Hyviä kytkin vinkkejä otetaan vastaan,jotain muuta kuin vakio siis,mut ei välttämättä sintteriä kuitenkaan..
Pariviikkoa sitten juttelin Norran Kaitsun kanssa ja se muisteli että Ducaton asetelmaa olisi käytetty joskus ännäläisissä,onko kelläään tämmösestä mitään hajua?
Viimeksi muokannut pg49, 27.06.2008 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 359
- Liittynyt: 20.08.2005 07:11
Tässä yks 300:n kerhonsuomiauto, kuvia tuosta ollu tuolla joskus enenmänkin...ja eine kilometrit koria pilaa vaan aika ja paska ruostesuojaus tai sen puuttuminen...tommi nylund kirjoitti:Terve, terve! Kuvat +300tkm ajetusta suomi-gralen korista kiinnostaa aina..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1623986
Niin-no onhan tuossa tietty se riski että nelikon pito yllättää ja p*skoillakin renkailla auto lipeää sisäkaarteeseen...
Mut kyl mä tykkään eesmes tuosta lumpparin rännistä ja mielellään sitä koittais myös nelikolla. Vajaavedolla se on ainakin tosi nasta! Mut tyypillistihän töpöperäisiä-Graleja nähdään vaan puskurinkiilloitustapahtumissa...
Mut kyl mä tykkään eesmes tuosta lumpparin rännistä ja mielellään sitä koittais myös nelikolla. Vajaavedolla se on ainakin tosi nasta! Mut tyypillistihän töpöperäisiä-Graleja nähdään vaan puskurinkiilloitustapahtumissa...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Joo varaudu siihen että tällä foorumilla toiset sanelee missä ja milloin sinun pitäisi autollasi ajaa.pg49 kirjoitti:Pahoin pelkään että suolakylpyjä en raaski enään autolle antaa,eli taitaa jäädä kesäautoksi ikävä kyllä
Kaikesta päätellen autosi ei haluta olevan yhtä hyvässä kunnossa seuraavan 5 tai 10v kuluttua. ??
Innokkaimpia ovat etenkin ne joilla ei ko. automallia ole,tai ole koskaan edes ollutkaan
Pikku hankeen haukkaaminen kun voi tulla Delta Gralella yllättävän kalliiksi,ja hankalaksi korjata.Esim. etupuskuria,etulokasuojia,helmalevikkeitä ei enää saa uusia.Alkuperäiskuntoiseen siviiliautoon kun ei ehkä ihan ensimmäiseksi viitsine laittaa lasikuituisiakaan.
Ja jos joku on vuosia rakentanut kohtalaisen rapeasta aihiosta ehdan pelin,niin tokkopa sitä ihan heti haluaa suolata.
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Taitaa olla parempi vaan juu niin että jos noinkaan yleisellä harrastepelillä ei uskalla ajaa niin ei ainakaan hanki mitään harvinaisempaa... 8)
Mutta sen kyllä ymmärrän että kun tollanen auto ei ole mikään käyttis niin hankalahan (tai siis kallista) sillä talvella on lähteä pelkästään yhteen tapahtumaan ajamalla. Jos sen kerran suolaa niin ei se hyvin tehdylle autolle mikään maailmanloppu ole, kunhan sen vaan pesee sen jälkeen huolella. Mutta käyttiksenä en kyllä tollasta missään nimessä pitäisi. Joskus tuota omaa harrastekippoa tuli suolattua huolella useampana talvena ja se kyllä harmittaa. Jälkensä se jätti aika pahastikin, ja tuo on siitä samasta itseruostuvasta pellistä tehty mistä Graletkin on...
Mutta sen kyllä ymmärrän että kun tollanen auto ei ole mikään käyttis niin hankalahan (tai siis kallista) sillä talvella on lähteä pelkästään yhteen tapahtumaan ajamalla. Jos sen kerran suolaa niin ei se hyvin tehdylle autolle mikään maailmanloppu ole, kunhan sen vaan pesee sen jälkeen huolella. Mutta käyttiksenä en kyllä tollasta missään nimessä pitäisi. Joskus tuota omaa harrastekippoa tuli suolattua huolella useampana talvena ja se kyllä harmittaa. Jälkensä se jätti aika pahastikin, ja tuo on siitä samasta itseruostuvasta pellistä tehty mistä Graletkin on...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
No ainakin täällä osataan kuittailla,mitenkähän on ne ajotaidot sitten kun pitäis oikein alkaa ajamaan?Jos ne on samaa luokkaa niin täytyy pysyä kaukana radasta.
Pele sanoi hyvin,että ei sitä heti projektin valmistuttua ole hiveätä hinkua ryvettää ja rikkoa juurikin johonkin penkkaan tms.Sitä voi kylläkin mieli muuttua kun aikaa vähän kuluu.5 talvea tuli ajettua ja kivaahan se oli ei sille mitään voi.
Vielä tosta hyvin tehdystä"remontista",olette varmaan katellut kuvia Mäkelän autotunung sivuilta,esim.se Kankkusen toyota,se on tehty hyvin ja perusteellisesti,monikohan täällä olevista on tehnyt autonsa niin perusteellisesti,en ainakaan minä ja epäilen että ei moni muukaan.
Pele sanoi hyvin,että ei sitä heti projektin valmistuttua ole hiveätä hinkua ryvettää ja rikkoa juurikin johonkin penkkaan tms.Sitä voi kylläkin mieli muuttua kun aikaa vähän kuluu.5 talvea tuli ajettua ja kivaahan se oli ei sille mitään voi.
Vielä tosta hyvin tehdystä"remontista",olette varmaan katellut kuvia Mäkelän autotunung sivuilta,esim.se Kankkusen toyota,se on tehty hyvin ja perusteellisesti,monikohan täällä olevista on tehnyt autonsa niin perusteellisesti,en ainakaan minä ja epäilen että ei moni muukaan.