Sivu 1/19

TE27 coupé Levin/SR5 look

Lähetetty: 14.03.2008 19:03
Kirjoittaja eaton/holset power
laitellaan nyt tänne tämmönenkin projekti stoorii, kun täällä noita ladoja/paineilmakompressoreitakin tuntuu olevan...
saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä :lol:
Kuva

Re: TE27 coupé Levin/SR5 look

Lähetetty: 14.03.2008 19:17
Kirjoittaja Luigi
eaton/holset power kirjoitti:saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä :lol:
Ai Fiat/Lancia-tc Corollassa? Ei ainakaan täällä, Toyota-leiristä en menisi takuuseen... :mrgreen:

Re: TE27 coupé Levin/SR5 look

Lähetetty: 14.03.2008 19:25
Kirjoittaja eaton/holset power
luigi kirjoitti:
eaton/holset power kirjoitti:saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä :lol:
Ai Fiat/Lancia-tc Corollassa? Ei ainakaan täällä, Toyota-leiristä en menisi takuuseen... :mrgreen:
joo voisivat heebot pian mennä sekaisin, että mitä pilata autoa volvon&fiatin osillaKuva

Lähetetty: 14.03.2008 19:28
Kirjoittaja sport-power
Juuu kato ei me niin ahdasmielisii oltais...ei muuta välii kun et on italialainen :lol:

Lähetetty: 14.03.2008 19:34
Kirjoittaja eaton/holset power
sport-power kirjoitti:Juuu kato ei me niin ahdasmielisii oltais...ei muuta välii kun et on italialainen :lol:
no katos myä oon monikansallinen pystyihminen autojen suhteen 8)
japan, italo,sweden, ja lisäksi taitaa tulla vielä ripaus francee höysteeksi :D

Lähetetty: 14.03.2008 20:56
Kirjoittaja Meltdown
no pistäs nyt juttuu tulemaan... äläkä sitten auo päätäs että tehotavoitteet olisi muka alle 300:n.... :twisted:

Lähetetty: 14.03.2008 21:07
Kirjoittaja eaton/holset power
Meltdown kirjoitti:no pistäs nyt juttuu tulemaan... äläkä sitten auo päätäs että tehotavoitteet olisi muka alle 300:n.... :twisted:
olen sanaton ^ :lol:

joo täytyy tuossa joskus jotain runoilla paremmin kun en ole "töissä" :mrgreen:

hieman peräpään jutuista että volvon perän tuohon aikoinaan mallasin, eli lehtijousien vastineet rakensin,kun alunperin kierrejousilla, samalla auto madaltui 10cm peräpäästä. etupäähän on volvon tolpat kanssa ja niistä pitäisi rakentaa säädettävät kun kerkiää. bilsteinin iskarit takana ja yhdet lisä iskarit per puoli eli 4 iskarit takana. lisäksi pitäisi rakentaa yksi kolmio tuenta perälle uniballeilla. panhard tankokin on varuiksi kun nuo lehtijouset tuppaavat elämään aika paljon sivuttais suunnassa.
voi olla että jossain vaiheessa päädyn vielä hiacen kitkalukolliseen perään.


Kuva
Kuva
Kuva

Lähetetty: 14.03.2008 21:57
Kirjoittaja mamu
mielenkiintonen rojekti.. enkä vastusta, vaik ei hiiskatti ookkaa :wink:

Lähetetty: 15.03.2008 12:56
Kirjoittaja tommi nylund
ÄLÄ laita Hiacen perää! Se on aivan saatanan painava...... Volvo on hyvä ratkaisu ellei ameriikan perää laita. Tarttisi vain ottaa selvää mikä Dana sitä vastaa ja Ameriikka on täynnä lukkoja.

Hytistäkin tarttis nähdä kuvaa.....en näistä tojolootista tiedä mitään, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta....

Lähetetty: 15.03.2008 19:54
Kirjoittaja jtuok
No nyt on asiallinen projekti. Pidä olla liikaa tiettyyn merkkiin kallellaan 8)
Kyllä ne tuolla toyotapuolellakin sekoittelee osia... Jopa fordia ja ladaa :wink: Joo vollen perä on parempi ku hiasen.

Lähetetty: 15.03.2008 20:59
Kirjoittaja dunaaja
27 Dana taitaa olla Vulva perä.Jokunen vuosi kun niiden kanssa pelannut mutta jostain takaraivosta toi numero tuli :roll:

Lähetetty: 16.03.2008 07:44
Kirjoittaja Meltdown
hmmm.. löytyi tämmönen linkki netissä surffatessa, liittysköhän ko. kärryyn :) .. http://www.oldtoyotaclub.com/viewtopic.php?t=306

Lähetetty: 16.03.2008 07:48
Kirjoittaja Meltdown
Mites yleisiä muuten lukot on Hiaceissa? Kaveri hommasi viime viikolla Taneliinsa Hiacen perän, mutta ei siinä mitään lukkoa ole.. ...jonka takia ei sitä välttämättä laitakaan projektiinsa kun (pienempi) Sieraimen lukkoperä olisi tyrkyllä..

Lähetetty: 16.03.2008 12:57
Kirjoittaja Luigi
Ihan asiallinen meininkihän tuolla toyopalstallakin näkyy olevan, ei edes kukaan vetänyt herneitä nenään makaroonipaskalla raiskaamisesta. :lol: Tuli tuosta Meltin kysymyksestä mieleen vuosikymmenen takaiset työautot, eli jäykkä akseli ja lukkoperä löytyy myös ainakin 90-luvun lopun Nissan Vaneteista (ainakin niissä oli, mitä ajoin, kitkalukko, narisi joskus vaikka olivat uusia autoja.) Taitaa olla vielä suht kapeakin, ainakin se paku näyttää (ja tuntuu) siltä. Edit: Ainakin henkilöversiossa 1465mm raideväli takana.

Lähetetty: 16.03.2008 13:54
Kirjoittaja sport-power
ei niinkään varmaa tietoa mutta isä ukkelilla oli vm -90 hiace jossa oli lukko ja nyt 97 jossa myös lukko...
aimessi malleissa ei kait lukkoja ole...eli ykkös ja kakos korimallin haceissa ei kat lukkoja ole...eli ennen vuotta-90...tai millon se malli nyt vaihtuskaan... korjatkaa toki jos meni pieleen..
Aika pirun paljon noita hiacen periä kaikkiin kilpavehkeisiin ängetään...melkokestäviä ovat kait...(oletus) :roll: