TE27 coupé Levin/SR5 look
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
mitäs helvetin materiaalia tuo kampiakseli on ?
tänään poistin möhnät niistä pelti tulppien takaa ja perkeleesti siellä sitä kovaa kökköö olikin. tosiaan kalliita poranteriä meni jokunen,270€sarja yks katkesikin sisälle mutta tulipahan valmiiksi kun otti hieman ottoo rajusti josta sai potkua, eli poraus, kierteet, ja kusiokolo tulppien asennus. oli kyllä ihan persiistä
tänään poistin möhnät niistä pelti tulppien takaa ja perkeleesti siellä sitä kovaa kökköö olikin. tosiaan kalliita poranteriä meni jokunen,270€sarja yks katkesikin sisälle mutta tulipahan valmiiksi kun otti hieman ottoo rajusti josta sai potkua, eli poraus, kierteet, ja kusiokolo tulppien asennus. oli kyllä ihan persiistä
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Eiks ookin aika kova luu toi TC:n kampura?
Jos kierretulppia meinaat, niin ei kannata porailla vaan tehdä sinne suoraan 7/16 UNC kierre, ja silloinkin kannattaa satsata laadukkaakseen kierretappiin. 8)
http://maranello.dy.fi:8080/misc/16v_2L ... thread.JPG
Jos kierretulppia meinaat, niin ei kannata porailla vaan tehdä sinne suoraan 7/16 UNC kierre, ja silloinkin kannattaa satsata laadukkaakseen kierretappiin. 8)
http://maranello.dy.fi:8080/misc/16v_2L ... thread.JPG
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
oli kyllä kieltämättä jäätävän luinen tapaus.vvieri kirjoitti:Eiks ookin aika kova luu toi TC:n kampura?
ei ollut tuommoisia kierretappeja/tulppia tallilla, niin tyydyin perus m12 matskuihin,,,, en tyydy kyllä toista kertaavvieri kirjoitti: Jos kierretulppia meinaat, niin ei kannata porailla vaan tehdä sinne suoraan 7/16 UNC kierre, ja silloinkin kannattaa satsata laadukkaakseen kierretappiin. 8)
http://maranello.dy.fi:8080/misc/16v_2L ... thread.JPG
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Tarkasta s.20eaton/holset power kirjoitti:koitin tuota foorumin laadukasta haku toimintoa mutta... osaiskos joku nyt antaa vinkkiä tuo 2l vinokoneen öljypumpun välys mittailujen suhteen. minkä moisia välyksiä maksimissaan ja onko jotain muuta varteen otettavaa? tää taitaakin olla aika tarkka paikka.
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
jaa se löyty ihan noista manuskoista "joku" nuo joskus tais joskus mulle laittaakkin, muistanut ollenkaan.
mihinkäs se ylipaine venttiili on kiritty alunperin, eli kannattaakohan sitä hieman jäykentää missä muuten noissa mosissa liikkuu maksimi paineet kylmillä öljyillä?
mihinkäs se ylipaine venttiili on kiritty alunperin, eli kannattaakohan sitä hieman jäykentää missä muuten noissa mosissa liikkuu maksimi paineet kylmillä öljyillä?
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Oikeasti kylmillä (-30C ja alle) sen verran, että tulee öljynsuodattimen tiivisteen läpi. Öljyt oli Totalin, suodatin Teho, muillä yhdistelmillä ei tuollaista ole käynytkään (ja Theman TC:stä oli puhe.) Jossain 7bar paikkeilla nuo näkyvät Y10:ssäkin olevan kylmänä.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Juu, eipä tuota paineventtiiliä kannata useinmiten modata vaikka monet niin tekevätkin. Tuoton riittävyys pienilläkin kierroksilla on huippupainetta tärkeämpää.
Ulompi ratas kuoreen 0,080....0,186mm ja rattaan sivuttaisvälys päätylevyyn 0,025...0,056mm. Yleensä ulompi ratas hankaa ulkokuoreen uran ja menee tuolta väljäksi. Ellei pumppu ole ottanut jotain ylimääräistä rojua sisäänsä ja halkaissut ulompaa rataskehää kokonaan.
Ulompi ratas kuoreen 0,080....0,186mm ja rattaan sivuttaisvälys päätylevyyn 0,025...0,056mm. Yleensä ulompi ratas hankaa ulkokuoreen uran ja menee tuolta väljäksi. Ellei pumppu ole ottanut jotain ylimääräistä rojua sisäänsä ja halkaissut ulompaa rataskehää kokonaan.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
jep . näillä eväin pärjään pumpun mittailujen suhteen
pumpun hilut ihan hyvän näköisiä, joten sen isompia laakeri liuskojen palasia ei ole läpi mennyt. mites olette laittaneet tuon pumpun pelti levyn kiinni, näytti olevan laitettu aikaisemmin kiinni moottori lakalla. tuo ei varmaan ole välttämätöntä kerta sehän kasvattaa välystä pumpussa:roll:
pumpun hilut ihan hyvän näköisiä, joten sen isompia laakeri liuskojen palasia ei ole läpi mennyt. mites olette laittaneet tuon pumpun pelti levyn kiinni, näytti olevan laitettu aikaisemmin kiinni moottori lakalla. tuo ei varmaan ole välttämätöntä kerta sehän kasvattaa välystä pumpussa:roll:
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Juu, tuon pumpun kuntoon vaikuttaa ajokilometrien lisäksi se miten hyvin konetta on pidetty; suodattimien ja öljyjen vaihdot... joskus näkee että pumpun runko on hyvinkin kulunut ulomman rattaan kohdasta. Suurimmassa osassa pumpuista, jotka mä olen avannut, ei ole ollut mitään lakkaa välissä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
toisesta kyljestä hangattu 1cm kitit pois, koko toinen kylki perunapellola ja jollain isolla vasaralla näemmä oijottu sisäpuolelta. onkos keneläkään kokemusta kuinka "jokkis" autosta saa suoran. saako lämmöllä enään oijottua moista. kylkipalan vaihto ei tule kysymykseen kerta niitä ei mistään saa.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
komeestihan ne perunapellot siitä kyljestä oikeni, ja tosiaan vasaralla sulaan kun sopivasti pamautti niin homma kävi melkeimpä nopeasti. kieltämättä paljon tuommoinen kylkipelti elää kun sitä lämmittelee
hyvä resepti hommassa oli vesiletku toisessa kädessä kutistelu vaiheessa ja pilleihin pikkasen ronskimpi liekki. suutin oli 150..
hyvä resepti hommassa oli vesiletku toisessa kädessä kutistelu vaiheessa ja pilleihin pikkasen ronskimpi liekki. suutin oli 150..
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar