TE27 coupé Levin/SR5 look
Ei sitä mitsun veiviä saa isonnettua noin paljoa.
Parnerit vaan paikoilleen
Teetät vaikka usapartsin kautta wicecot tulee ainakin edullisemmaksi mitä cps:t.
Mootorpyörän mukitkin on rengaspöydiltään usein aika onnettomia, en ehkä alkas säveltämään
Parnerit vaan paikoilleen
Teetät vaikka usapartsin kautta wicecot tulee ainakin edullisemmaksi mitä cps:t.
Mootorpyörän mukitkin on rengaspöydiltään usein aika onnettomia, en ehkä alkas säveltämään
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
mitsun kanki mäntä paketti uhdistelmä olis about 183,79mm (ei stroker versioilla) eli passais tc:hen ja sais vieläpä cp männilläkin halvalla, mutta tämä yhdistelmä ei nyt ole sitten mahdollista kangen alasilmän takia.väisänen kirjoitti:Ei sitä mitsun veiviä saa isonnettua noin paljoa.
Parnerit vaan paikoilleen
Teetät vaikka usapartsin kautta wicecot tulee ainakin edullisemmaksi mitä cps:t.
Mootorpyörän mukitkin on rengaspöydiltään usein aika onnettomia, en ehkä alkas säveltämään
parnereissa riskinä laakereiden tiukkuus pesiinsä (vähän rapia kympin rako laakerikannen&kangen välissä)
ei noilla suoraan sopivien osien kikkailulla ole tarpeeksi haastetta, täytyy jatkaa etsintöjä
tosi asia kyllä varmaan on että halvemmaksi ei edullisesti hommatut osat välttämättä tule jos niitä joutuu koneistelemaan
mitäs osia olet miettinyt jos lohko olisi korkeampi ?väisänen kirjoitti: Melkein kaikki osan sovittamis ongelmat poistuisi jos korottaa lohkoa, siksi sitä pidempää jakohihnaakin ihmettelin
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Siis helppohan tohon fiatin 2L on löytää!eaton/holset power kirjoitti:no joo tämähän nyt on vain tämmöistä pohdintaaväisänen kirjoitti:Mä vielä vähän tarkennan ennenkuin iloitset liian aikaisin
Alapesäthän noissa jenkkeihin suunnitelluissa on useimmin liian leveät, ei mee 84mm sylkystä läpittes.
ja sit kandee myös kattoo noi yli 6tuumaa pitkät tarkkaan et on varmasti 2tuuman kaulalle.
Jenkki kangissa kun useimmiten eivät ilmoita kangen alapesän mittaa vaan mille kaula koolle ovat sopivat
täytyypä perehtyä tuohon alasilmän mitan ilmoitus muotoon ja kangen alapesän ulkomitan halkaisijoihin.
mutta jos pienemmät löytyisi niin ne voisi koneistaa vaikka fiude laakerille tai jotain
on muuten suhteellisen persiistä keksiä tuohon tc pannuun vaihtoehtoisia veivi mäntä settiä
kertokaas joku 4g63 Mitsubishi koneen kiertokangen alasilmän halkaisija
Mulla on ehkä hiukan isompi ongelma veivein ja mäntien suhteen , mut pitääpi olla hieman luova niin eiköhän aina jotain keksi.
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=3&t=1459
onko tuohon tc moottoriin olemassa alumiinista ö-pohjaa?
mistähän moisen mahtaisi sitten löytää jos olemassa..
tuolla croftin sivulla moinen, mutta voihan olla että on kokonaan itsekkin tehty.
onko tuohon tc moottoriin olemassa alumiinista ö-pohjaa?
mistähän moisen mahtaisi sitten löytää jos olemassa..
tuolla croftin sivulla moinen, mutta voihan olla että on kokonaan itsekkin tehty.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Eikös Ritmo 125TC:ssä ole. Tosin se on vain tavallinen sumppu eikä kuivasumpulle tarkoitettu, niinkuin Croftin kuvissa. Lisäksi etuvedon sumppu sopii kehnohkosti putkivetoiseen kun se on takapäästäänkin korkea.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
ok. eihän sen välttämättä alumiinia tarvitse edes olla, pellistä edullisempi tehdäkkin. ajattelin että jos olis ollut hyvin tarjolla alumiini pohjia niin semmosesta olisi hyvä hyödyntää kaulus ja siitä modaamalla tehdä loput.vvieri kirjoitti:Eikös Ritmo 125TC:ssä ole. Tosin se on vain tavallinen sumppu eikä kuivasumpulle tarkoitettu, niinkuin Croftin kuvissa. Lisäksi etuvedon sumppu sopii kehnohkosti putkivetoiseen kun se on takapäästäänkin korkea.
pompatkaamme sumpuista kipinäkoneiden kimppuun niin mitäs sytkäpuolia isot pojat ovat suosineet,,mistä puolasta ei lopu jerkku heti kesken?
mulla oli niitä bemun erillispuolia läjä, mutta ainakin noihin bemuihin ne niitä kait ovat järjestään vaihtaneet kun tehoja aletaan ottamaan reilummin. tiedä sitten mitä ovat tilalle laittaneet.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Tuolla street-b puolen kilpureissa on käytetty menestyksellä ihan tavallisia hukkakipinäpuolia esim. fordista. Lähes kaikilla tuntemillani kuskeilla on joskus puola hajonnut kisoissa, joten tästä lähin on varapuola aina mukana ainakin mulla. Jos ajelee varman päälle ylirikkaalla seoksella, niin saattaa vaatia tehokkaampaa sytkää ettei käyntihäiriöitä esiinny. Cdi syttyhän olis kyllä hyvä ja anteeksiantavampi seoksen suhteen mutta ei mielestäni mitenkään pakollinen (ainakaan persaukisille ).eaton/holset power kirjoitti: pompatkaamme sumpuista kipinäkoneiden kimppuun niin mitäs sytkäpuolia isot pojat ovat suosineet,,mistä puolasta ei lopu jerkku heti kesken?
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
kiitän tierosta. juu tuommoinen sopii meikäläisenkin kukkarolle paremminVode131 kirjoitti:Tuolla street-b puolen kilpureissa on käytetty menestyksellä ihan tavallisia hukkakipinäpuolia esim. fordista. Lähes kaikilla tuntemillani kuskeilla on joskus puola hajonnut kisoissa, joten tästä lähin on varapuola aina mukana ainakin mulla. Jos ajelee varman päälle ylirikkaalla seoksella, niin saattaa vaatia tehokkaampaa sytkää ettei käyntihäiriöitä esiinny. Cdi syttyhän olis kyllä hyvä ja anteeksiantavampi seoksen suhteen mutta ei mielestäni mitenkään pakollinen (ainakaan persaukisille ).eaton/holset power kirjoitti: pompatkaamme sumpuista kipinäkoneiden kimppuun niin mitäs sytkäpuolia isot pojat ovat suosineet,,mistä puolasta ei lopu jerkku heti kesken?
tuolta vpv:eeltä http://www.vpv-motorracing.com/ noita ainakin löytyy ja itselläkin joku foortsonin hukkis on mutta mun tietääkseni tuo vp:een myymä on joku alkuperäis motorsport versio joka kait parempi kuin "tarvike".
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Kierrosluvusta paljolti kiinni. Nuo tuplapuolat riittää aika pitkään auton moottoreissa eikä kummallisempia kommervenkkeja tarvita, koska puolan latausajat säilyy vielä riittävinä.
Ahdetussa moottoripyörän koneessa (ja usein vaparissakin) taas on melko pakko siirtyä CDI:n puolelle, ei me ainakaan muuten saatu penkissä pelaamaan ollenkaan.
Noita samoja CDI-bokseja tietysti pystyn tekemään muillekin halukkaille.
Tuo toimi Fordin suorasyttypuolalla ihan mukavasti vaikka CDI:n kanssa olisi hyvä käyttää CDI:lle tarkoitettua puolaakin.
Itse varmaan käytän noita Theman suorasyttypuolia kun noita on varastoissa. Noitahan tais olla jossain Puntossakin turhan kuumaan paikkaan sijoitettuina ja vissiin vaihtopuolat Motonetissä aika edullisia (~25E/kpl). Järkevästi sijoitettuna kestänevät hyvin.
Ahdetussa moottoripyörän koneessa (ja usein vaparissakin) taas on melko pakko siirtyä CDI:n puolelle, ei me ainakaan muuten saatu penkissä pelaamaan ollenkaan.
Noita samoja CDI-bokseja tietysti pystyn tekemään muillekin halukkaille.
Tuo toimi Fordin suorasyttypuolalla ihan mukavasti vaikka CDI:n kanssa olisi hyvä käyttää CDI:lle tarkoitettua puolaakin.
Itse varmaan käytän noita Theman suorasyttypuolia kun noita on varastoissa. Noitahan tais olla jossain Puntossakin turhan kuumaan paikkaan sijoitettuina ja vissiin vaihtopuolat Motonetissä aika edullisia (~25E/kpl). Järkevästi sijoitettuna kestänevät hyvin.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
jotain romua tullut taas haalittua tähänkin ikuisuus rojektiin.
edistyy lähinnä sitä kyytiä kuin tilille jostain pompsahtaa rahoja.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2021598.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2021603.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2021604.jpg
edistyy lähinnä sitä kyytiä kuin tilille jostain pompsahtaa rahoja.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2021598.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2021603.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2021604.jpg
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
aussi mäntylät tulivat 1,5kk odotelun jälkeen .
männätapin tuenta kovin mahlemainen ilman niitä pelti kikkareita ja tapin seinämävahvuus 6mm (aika painava). ylin puristusrengas 1mm paksu ja rengaspöytä 5,5mm paksu.
toiseksi ylin puristusrengas 1,2mm ja rengaspöytä 2,5mm paksu.
lakipaksuus "-domesta" noin 10mm. männätappi noin 1mm enemmän sivussa imuvenojen puoleisella laidalla. koneistukset ihan vältettävällä tasolla.
männätapin tuenta kovin mahlemainen ilman niitä pelti kikkareita ja tapin seinämävahvuus 6mm (aika painava). ylin puristusrengas 1mm paksu ja rengaspöytä 5,5mm paksu.
toiseksi ylin puristusrengas 1,2mm ja rengaspöytä 2,5mm paksu.
lakipaksuus "-domesta" noin 10mm. männätappi noin 1mm enemmän sivussa imuvenojen puoleisella laidalla. koneistukset ihan vältettävällä tasolla.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
kerkesin pistään muutaman kuvan noista kun merkki aika mitäänsanomaton ja taitavat olla "ensinmäisiä" mäntylöitä mitä ovat valmistelleet. muita moottorin osia ovat kai valmistaneet pisemmänkin aikaa ja esim, kiertokankia on käytettä tehokkaissa autoissa.
tuo tappi hieman mietityttää kun on niin järkky painava..haittaakohan tuo kovastikkin kierrättämisen suhteen ? http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2057182.jpg
rengaspöydät mielestäni jonkinmoiset.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2057183.jpg
tapin tuenta tosiaan vois varmaan olla parempi?
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2057185.jpg
tuo tappi hieman mietityttää kun on niin järkky painava..haittaakohan tuo kovastikkin kierrättämisen suhteen ? http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2057182.jpg
rengaspöydät mielestäni jonkinmoiset.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2057183.jpg
tapin tuenta tosiaan vois varmaan olla parempi?
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2057185.jpg
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
651€väisänen kirjoitti:Eivät tainneet kovin hintavia olla nuo männät.
Saikos satasella kaikki neljä
Aika häröt tapit
tapit on joo kyllä kummallisen järkyt.
nää on varmaan ihan omiaan kinkki veivien kanssa
tuolla vielä jokunen boonus kuva jos joku jaksaisi kuvien perusteella analysoida noita jotta onko huonot vai vielä huonommat. http://kuvablogi.com/blog/4321/7/1/
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar