Lada 2,0tc turbo ic.
Aromaattisuuden kestoon kannattaa kiinnittää huomiota, harvemmin paineenkesto on ongelmana. Joissain letkuissa lukeekin tuo, esimerkiksi itsellä on 50% kestoista. Kunnon liikeillä lienee datalehdet myymistään letkuista, prässäyttäähään ruiskun letkut muutenkin liikkeessä pitää.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Paikallisen varaosalafkan autourheiluorientoitunut myyjä ei suostu kilpuriin edes myymään sitä halpaa metallipunosta jossa kulkee yksi muovinauha punoksen seassa. Ja on se huonoa ihan oikeasti..
Marko
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Tuli tuossa todettua, että 50% aromatico pletkukin on mennyt vähän jo murteelle pinnasta, tiedä sitten mistä johtuu Omassa mopossa on tuota motonetin punosletkua ja siinä on vielä kestäny, mutta tuolle on ominaista kovettua. Jos Meldillä joku tuttu hydrauliikkakaupassa niin kannattaa kysyä tuota parempaa punosletkua halvemmalla, ellei siis motonetin letku kestä.
Fiat Uno Turbo i.e -88
Tällä hetkellä turbo theman 228mm normaali kytkin senkin joutuu vaihtaa varmaan talven aikaan johonkin parempaan.turbiini kirjoitti:Mikäs kytkin tässä oli? En ainakaan pikaisella lukemisella löytänyt...
Nyt menossa parasta aikaa takapään remontti.vaihtoon meni tukivarret,välitys 3,9 ja pysty iskarit jousen keskelle.
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Nyt on puuhattu vähän perän ja konehuoneen kanssa perä valmis,banjo vahvistettu,vaihdettu kaikki tukivarret missä jämäkämmät puslat ja tehty pysty iskarit ja tietysti välitys vaihdettu 3,9.
Kuvia.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2425-1.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2418.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2424-1.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2423.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2421.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2420-1.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2419-1.jpg
Kuvia.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2425-1.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2418.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2424-1.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2423.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2421.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2420-1.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... 2419-1.jpg
Viimeksi muokannut 1800tc, 10.01.2009 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX-81 lada 2,0 tc turbo
kauhee hiominen ku toi kone huone on sotkettu spräyllä ja pensselillä.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2430.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2429.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2430.jpg
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2429.jpg
EX-81 lada 2,0 tc turbo