Lada 2,0tc turbo ic.

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Bensaletkut on vaarallisia. Muutaman läheltä piti-tilanteen jälkeen on oppinut käyttämään uusia letkuja mieluiten prässätyillä liitoksilla.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Ei tainnut letku olla kovin laadukasta kun kesti 4päivää keskeltä letkua rupes vuotaa,oiskohan ollu kaasarikoneeseen tarkoitettua letkua. :roll:
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Aromaattisuuden kestoon kannattaa kiinnittää huomiota, harvemmin paineenkesto on ongelmana. Joissain letkuissa lukeekin tuo, esimerkiksi itsellä on 50% kestoista. Kunnon liikeillä lienee datalehdet myymistään letkuista, prässäyttäähään ruiskun letkut muutenkin liikkeessä pitää.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
131rally
Viestit: 813
Liittynyt: 10.01.2003 13:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 131rally »

Paikallisen varaosalafkan autourheiluorientoitunut myyjä ei suostu kilpuriin edes myymään sitä halpaa metallipunosta jossa kulkee yksi muovinauha punoksen seassa. Ja on se huonoa ihan oikeasti..
Marko

http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

Juu se on ihan korppua hetkessä. Kunnollinen metallipunosletku mikä kestää bensaa, on ohjehinnaltaan n.50€/metri

Ite oon käyttäny Areksen letkua jossa 50% aromaattisuuden kestoa, ei ole metallipunosta joten on melko paksulla seinämällä.
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Joo nyt jos tässa lähiaikoina tervehtyis nii laittais ton croman kuntoon si sais talvi auton ni sais lada jäädä talveks työn alle.Ois kaikkee laittamista ja visioita sen suhteen. :roll:
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Nyt lada laitettu eka talveks talviunille. :roll:
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

hmm... mä olen kyllä laittanut noihin mun romuihin Motonetin halpis metallipunospensaletkua..........
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

Tuli tuossa todettua, että 50% aromatico pletkukin on mennyt vähän jo murteelle pinnasta, tiedä sitten mistä johtuu :roll: Omassa mopossa on tuota motonetin punosletkua ja siinä on vielä kestäny, mutta tuolle on ominaista kovettua. Jos Meldillä joku tuttu hydrauliikkakaupassa niin kannattaa kysyä tuota parempaa punosletkua halvemmalla, ellei siis motonetin letku kestä.
Fiat Uno Turbo i.e -88
turbiini
Viestit: 88
Liittynyt: 04.11.2003 12:07

Viesti Kirjoittaja turbiini »

Mikäs kytkin tässä oli? En ainakaan pikaisella lukemisella löytänyt...
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

turbiini kirjoitti:Mikäs kytkin tässä oli? En ainakaan pikaisella lukemisella löytänyt...
Tällä hetkellä turbo theman 228mm normaali kytkin senkin joutuu vaihtaa varmaan talven aikaan johonkin parempaan.

Nyt menossa parasta aikaa takapään remontti.vaihtoon meni tukivarret,välitys 3,9 ja pysty iskarit jousen keskelle.
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Viimeksi muokannut 1800tc, 10.01.2009 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX-81 lada 2,0 tc turbo
markku
Viestit: 178
Liittynyt: 17.06.2004 14:57
Paikkakunta: Neuvoton

Viesti Kirjoittaja markku »

Ompahan muillakin hommia ollut ettei vain täälläpäin , mihin tuollaiset konehuoneen muutokset siis hitsaukset juontavat ?????? asiallisia kumminkin ! .
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Tilan tarpeeseen ja toiselle puolelle tehty tilaa isolle öljynjäähdyttimelle.ja karkas taas toi homma ihan lapasesta nyt tehään sit vähän enemmän... :lol:
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Avatar
1800tc
Viestit: 586
Liittynyt: 10.01.2006 20:12
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

kauhee hiominen ku toi kone huone on sotkettu spräyllä ja pensselillä.

http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2430.jpg

http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM2429.jpg
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Vastaa Viestiin