Kyllä vain, kovassa iskussa edelleen.
Hyvä ettei kerennyt sulattoon asti ja projekti sai alkunsa, olisi monta mielenkiintoista hetkeä jäänyt kokematta.
Oli tosiaan pientä ongelmaa ahtopaineiden kanssa kun olivat hukassa, mutta sekin ongelma ratkesi. Ahtoputki ennen kaasuläppää oli päässyt löysälle ja alkanut vuotamaan. Oli vaan hankalasti havaittavissa kun ei lipeä kokonaan pois välijäähdyttimen lähdön päältä, vaan kiilaantuu kaasuläpän runkoa vasten jumiin ja jää ns. huulille. Klemmaritkin tuntui tiukoilta
Vikaa etsiessä tuli samalla tehtyä pientä huoltoa
Venttiilivälysten säätö tuolla oikealla työkalulla on lasten leikkiä. Aiemmin menty itse hiotuilla meisseleillä, sai niilläkin tehtyä mutta helpompaa se tuolla on.
YKK:n tarkistusta heittokellolla nokkien ajoitusta varten. Makolle kiitokset adapterin lainasta. Muuttuu aika jännittäväksi ajaa jos nokat ajottaa nokkakortin mukaan, ahdot pomppaa neljän tonnin jälkeen tappiin silmänräpäyksessä. Käänsin imua takaisin, hieman aikaisemmalle, niin herää vähän aiemmin ja enemmän vaiheittain. Täytyy penkissä hieroa näitä vielä, jos saisi jonkun hyvän kompromissin aikaiseksi.
Takana on nyt iskareina uudemman Nivan (Chevrolet Niva 2123) etuiskarit pystyasennuksena, vanhat olivat vielä ehjät mutta aika kovat ja löivät perseeseen ikävästi näillä kuoppaisilla teillä.