Asiasta toiseen.mitenköhän toi sähköinen öljynpaine mittari voi mennä nollille täys kaasu kiihdytyksessä?? muuten toimii ok ja lukema tohon teollisuus mittariin jopa sama
1800tc kirjoitti:Asiasta toiseen.mitenköhän toi sähköinen öljynpaine mittari voi mennä nollille täys kaasu kiihdytyksessä?? muuten toimii ok ja lukema tohon teollisuus mittariin jopa sama
Koitin pikasesti vilasta ketjusta mainintaa minkä merkkinen mittari on mutta en löytänyt?
Jos on autometer sport comp niin se vaan hajoaa... Noiden kohdalla ainoa pelastus on että anturin laittaa letkun päähän ja runkoon kiinni.
Eli koneen värinät rikkoo anturin sisältä, ja kaippa tuo sama ongelma löytyy melkolailla kaikista antureista.
Edit: kirjotusvihreitä
Viimeksi muokannut Jankos, 11.07.2009 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teetä letku anturille ja koita tekeekö vielä samaa.
Ja voihan tuollanen sopiva värinä vain sekottaa sen anturin toiminnan, siellä on jonkinlainen potikkasysteemi kalvon ja vivun päässä niin se tärinä saattaa irrottaa vivun siitä potikalta ja sekottaa toiminnan. Meneekös noissa mittareissa viisari nollaan vai täysille kun irrottaa johdon?
Joo on anturi siinä asennossa,mutta ei niin paljon voi olla vetoja että paineen alainen oljy karkais varsinkin ku paine oikeesti siinä vaiheessa noin 6bar.