vvieri kirjoitti:Aika nappilähtökin, kun vertaa aikaa loppunopeuteen. Paljonko oli 60ft aika?
Oli 60ft 2,3 et ois tossa parantamista lähtö oli sellaista et 1sellä nytkäytys heti joutu 2riuhtasee tosi lyhyt toi 1.mut täytyy sanoa että hyvin saa vaihdot tolla sileäkylkisella askilla.
Paljonkos on kierroksia maalissa? Entä vaihdoitko vitoselle vai veditkö nelosella? Mä kokeilisin ensin isommilla takapyörillä ennen perävälityksen vaihtoa. Sais pitoa paremmaksi ja välitystäkin pidemmäksi.
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Vode131 kirjoitti:Paljonkos on kierroksia maalissa? Entä vaihdoitko vitoselle vai veditkö nelosella? Mä kokeilisin ensin isommilla takapyörillä ennen perävälityksen vaihtoa. Sais pitoa paremmaksi ja välitystäkin pidemmäksi.
Kyllä joutui 5sella jo vetämään ja kierokset arviolta 6000 kippellä huuti ainakin sen verran,Joo kyllä isommat pyörät auttais jonkun verran mut aattelin et ei ehkä tarviis sitä 5vaihetta jos ois pitempi välitys.nyt on se 4,1 perä ja toi racingin sileäkylkinen aski.
Nyt on ahdin vaihdettu ja suuttimien vaihto käynnissä.Kyllähän tosta aika ylävireinen tuli niinku oli tiedossa.tosin hukkaportti saattaa ryomiä ja säädöt vielä hakusessa pitää säätää kunnolla kun saa noi suuttimet kiinni.
Nyt oli kyllä tulipalo lähellä ku ajoin kylällä ja haistelin et bensa haisee aavistuksen ja pysäytin auton niin koneppellin alla oli melkoinen näky bensaa suihkusi letkusta pienestä reijästä lorona vasempaa etuvaloa kohti.
Onni onnettomuudessa että ei lehahtanu tulille sanan mukaisesti.