Lancia delta hf (integrale) -88 Gr-A
Lancia delta hf (integrale) -88 Gr-A
Tollanen kapistus tuli hommattua.
Vuosimallia -88 ja ajettu joskus ryhmässä-N , myöhemmin A:ssa.
Pohja on aikast OK kunnossa pientä osumaa on saanut KLIK JA KLIK!
Integralen mullistukset on jossain vaihessa jääneet jonkun nurkkiin, nyt se on tollanen sileäposkinen .
Alkujaan auto on ollut punainen , välillä valkoinen , hopea ja vihreä.
Tarkoitus olis hiukan kunnostaa vanhusta ja tiedä vaikka sillä jossain kilpaakin vielä ajaisi.
Testailin autoa hieman ja jotenkin se tuntui tukkoiselta , no hiukan kun aloin purkamaan niin syyllinenkin löytyiKLIK! jaa niin täähän olikin A-ryhmäläinen.
Turbokin on käynyt jossain vaiheessa hieman kuumana KLIK!
Tainnut olla ahdot tapissa ja säästö seokset käytössä .
No onneks mukana tuli jokunen vara-ahdistinkin.
Tosin tilalle nyt aluksi tulee hiukan isompi.
Vuosimallia -88 ja ajettu joskus ryhmässä-N , myöhemmin A:ssa.
Pohja on aikast OK kunnossa pientä osumaa on saanut KLIK JA KLIK!
Integralen mullistukset on jossain vaihessa jääneet jonkun nurkkiin, nyt se on tollanen sileäposkinen .
Alkujaan auto on ollut punainen , välillä valkoinen , hopea ja vihreä.
Tarkoitus olis hiukan kunnostaa vanhusta ja tiedä vaikka sillä jossain kilpaakin vielä ajaisi.
Testailin autoa hieman ja jotenkin se tuntui tukkoiselta , no hiukan kun aloin purkamaan niin syyllinenkin löytyiKLIK! jaa niin täähän olikin A-ryhmäläinen.
Turbokin on käynyt jossain vaiheessa hieman kuumana KLIK!
Tainnut olla ahdot tapissa ja säästö seokset käytössä .
No onneks mukana tuli jokunen vara-ahdistinkin.
Tosin tilalle nyt aluksi tulee hiukan isompi.
Juu hintakin putosi kuin paska kaivoon.tötterö kirjoitti:Tätähän myytiin nettiautossa kuin iisakin kirkkoa olis rakennettu.
Väittäisin että vuoden..
Myyntiteksti oli ainakin raflaava
Jätin 8) sopivan tajouksen ja kaveri mietti 2 päivää ja sano et tuu hakee pakko se on myydä uuden tieltä pois.
Eihän toi missään helmi kunnossa ole mutta pientä laittoa niin eiköhän se siittä.
toi samainen auto oli myös aika vasta vm:ssä pykälistön testattavana.. (13/07)
viime vuonna myös raahen asfaltilla samaan aikaan kuin itekin, silloin tuossa oli käyntihäikkää pahasti.. saikohan aikaa ollenkaan.. ojalahan tjs tolla tais silloin ajaa..
mutta hieno hankinta.. ei muuta kuin otat unosta 16v tekniikkan tohon ja sprinttiä tai div 1:een crossia kokeilee..
viime vuonna myös raahen asfaltilla samaan aikaan kuin itekin, silloin tuossa oli käyntihäikkää pahasti.. saikohan aikaa ollenkaan.. ojalahan tjs tolla tais silloin ajaa..
mutta hieno hankinta.. ei muuta kuin otat unosta 16v tekniikkan tohon ja sprinttiä tai div 1:een crossia kokeilee..
http://photobucket.com/albums/d179/sprintti123/
Noo noo kyllä tähän lanzaan tulee ihan oma kone.matti.v kirjoitti:toi samainen auto oli myös aika vasta vm:ssä pykälistön testattavana.. (13/07)
viime vuonna myös raahen asfaltilla samaan aikaan kuin itekin, silloin tuossa oli käyntihäikkää pahasti.. saikohan aikaa ollenkaan.. ojalahan tjs tolla tais silloin ajaa..
mutta hieno hankinta.. ei muuta kuin otat unosta 16v tekniikkan tohon ja sprinttiä tai div 1:een crossia kokeilee..
Ja taka iskarit taitaa olla jollain tapaa hiuka jumissa.
Ojalalta tuon ostin. Täytyy kylläsanoa ,että aika kapistuksilla ne pojat ajaa .
Mitäs mieltä se Pykälistö autosta oli?
juu. vitsinä ton tekniikkahomman laitoin..Wesulius kirjoitti:Noo noo kyllä tähän lanzaan tulee ihan oma kone.matti.v kirjoitti:toi samainen auto oli myös aika vasta vm:ssä pykälistön testattavana.. (13/07)
viime vuonna myös raahen asfaltilla samaan aikaan kuin itekin, silloin tuossa oli käyntihäikkää pahasti.. saikohan aikaa ollenkaan.. ojalahan tjs tolla tais silloin ajaa..
mutta hieno hankinta.. ei muuta kuin otat unosta 16v tekniikkan tohon ja sprinttiä tai div 1:een crossia kokeilee..
Ja taka iskarit taitaa olla jollain tapaa hiuka jumissa.
Ojalalta tuon ostin. Täytyy kylläsanoa ,että aika kapistuksilla ne pojat ajaa .
Mitäs mieltä se Pykälistö autosta oli?
ääniä ja viiveetöntä turboa pykälistö kehuu.. alustakin toimii.. agressiivisewsti pitää kuulema viedä,sit etenee.. ratti vinossa yms.. ITALIALAINEN AIKAKONE..
ojalan puheiden mukaan seisonut käyttämättä noin 6v
onko takana se bilsteinin runkoputki iskari, siis sellanen ns väärinpäin kasattu paksuvartinen/säiliö ylhäällä? niissä on usein nailon liukuholkit jotka turpoaa ja jumittaa..
http://photobucket.com/albums/d179/sprintti123/
Eikös ne liukuholkit sentään kaikissa ole metallia? Jos jotain muuta,niin sitten joku on kyllä itse nikkaroinut.matti.v kirjoitti:
onko takana se bilsteinin runkoputki iskari, siis sellanen ns väärinpäin kasattu paksuvartinen/säiliö ylhäällä? niissä on usein nailon liukuholkit jotka turpoaa ja jumittaa..
Mulla ainakin molemmissa bilsteinin alustoissa metalliholkit joissa teflon-pinnoite,tulleet Kittelältä.
Jos ne tolpat ei ole ihan hiljattain olleet auki,niin saattaa olla törkyä vaan kertynyt niin paljon että eivät oikein liiku.Tosin ne holkit (2/tolppa) voi olla kans aikansa eläneet.Samoin tiiviste..(joka yllättäin on kooltaan sellainen ettei löydy "metritavarana")
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Ei mulla vielä tarkkaa tietoa ole kun en niitä vielä irti ole ottanut.matti.v kirjoitti:
onko takana se bilsteinin runkoputki iskari, siis sellanen ns väärinpäin kasattu paksuvartinen/säiliö ylhäällä? niissä on usein nailon liukuholkit jotka turpoaa ja jumittaa..
Tän näkönen se päällepäin on.
Miulla on murtsikassa juuri a-ryhmän bilstein alustasta rakennettu (Kittelä). Aika paljon nuo tolpat vaativat huoltoa. Nuo "drymet" holkit tosiaan tekevät uskomattomasti kitkaa eli jumittavat!Wesulius kirjoitti: Ja taka iskarit taitaa olla jollain tapaa hiuka jumissa.
Onko autoa päivitetty oikeilla tehtaan osilla a-ryhmäläiseksi? Suorakytkentää, tehtaan boksia, nokkia, piston spesiaalit, abarthin viilaamia vakio veivejä, titaani pakaria? Niillä aidoilla abarthin osilla olis varmaan arvoakin johonkin entisöinti projektiin!
Pienillä tehoilla vetivät nuo ensimmäiset a-ryhmäläiset n. 260 hp, kuristin vaati veronsa...
Tuolaisen a-ryhmäläisen sai "kypsäksi" poistamalla kuristimen ja ajamalla "kevyen" koeajon
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Mä olen ymmälläni.... gralethan piti olla hei kuraa sun mielestä?
Tämäkin taitaa olla näitä 'suomi-a-ryhmäläisiä'........ Alusta ja voimansiirto näyttää selkeästi vakiotavaralta, ei epäilystäkään! (tietysti esim. vaihteiston kuorissa voi olla SSF-pyörän / Katsan rojua....)
Mutta ei muutaku onnea! Osta multa Gralepullistukset tohon takas!
Tämäkin taitaa olla näitä 'suomi-a-ryhmäläisiä'........ Alusta ja voimansiirto näyttää selkeästi vakiotavaralta, ei epäilystäkään! (tietysti esim. vaihteiston kuorissa voi olla SSF-pyörän / Katsan rojua....)
Mutta ei muutaku onnea! Osta multa Gralepullistukset tohon takas!