älä yritäkäänkarkin kirjoitti:Juu,mahtas liikkua ripeesti 95kw "2.2 16v turbo"-koneellamatti.v kirjoitti: ei muuta kuin otat unosta 16v tekniikkan tohon ja sprinttiä tai div 1:een crossia kokeilee..
Lancia delta hf (integrale) -88 Gr-A
Juu entinen ännäläinen , muutettu sen verran ,että ei enää n :ään kelpaa niin sitten a:han.tommi nylund kirjoitti:Mä olen ymmälläni.... gralethan piti olla hei kuraa sun mielestä?
Tämäkin taitaa olla näitä 'suomi-a-ryhmäläisiä'........ Alusta ja voimansiirto näyttää selkeästi vakiotavaralta, ei epäilystäkään! (tietysti esim. vaihteiston kuorissa voi olla SSF-pyörän / Katsan rojua....)
Mutta ei muutaku onnea! Osta multa Gralepullistukset tohon takas!
Silti aivan eri planeetalta kuin nää katu gralet
Ja ei gralet ole mulle kuraa ,kohtahan mulla on toivottavasti fiat uno integralekin.
Kuristin tosiaan on melkoisen pieni ja kyllä sen heti huomasi ajossa ,että kulussa on jotain mätää.x1/9 T16 kirjoitti:Pienillä tehoilla vetivät nuo ensimmäiset a-ryhmäläiset n. 260 hp, kuristin vaati veronsa...
Tuolaisen a-ryhmäläisen sai "kypsäksi" poistamalla kuristimen ja ajamalla "kevyen" koeajon
karkin kirjoitti:Juu,mahtas liikkua ripeesti 95kw "2.2 16v turbo"-koneellamatti.v kirjoitti: ei muuta kuin otat unosta 16v tekniikkan tohon ja sprinttiä tai div 1:een crossia kokeilee..
A-ryhmäläinen ei ole kummonen moottorinsa puolesta Jos sellaisia toiveita on Mie maksoin oppirahat kun kuvittelin että sillä tekniikalla kerkeää...Juu entinen ännäläinen , muutettu sen verran ,että ei enää n :ään kelpaa niin sitten a:han.
Silti aivan eri planeetalta kuin nää katu gralet
Ja ei gralet ole mulle kuraa ,kohtahan mulla on toivottavasti fiat uno integralekin.
Mitä, miitäää! Rupeaako wesu tuleen vanhaksi kun antaa jossain asiassa periksi
Hetkinen, ettäkö kuristettu grale liikkuu paremmin kuin samalla ahtimella oleva katu grale? Jos pannaan samat paineet kumpaankiin niin nokkien tuoma hyöty ja painokin tasaantuu
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Niin no voihan sitä katu gralea koittaa hypyttää jossain ek:lla, luulempa vaan ,että jo melko yksinketaisellakin santapätkällä tuollainen katugrale on melkoinen vastaan tulija, puhumattakaan jos ruvetaan jotain rataa kiertää.x1/9 T16 kirjoitti: Hetkinen, ettäkö kuristettu grale liikkuu paremmin kuin samalla ahtimella oleva katu grale? Jos pannaan samat paineet kumpaankiin niin nokkien tuoma hyöty ja painokin tasaantuu
Ja tämän ikäinen katu grale saattaa revetä hypyssä poikki
Nuo tehtaan a-ryhmäläiset oli hapotettu "keveiksi" ja sen takia ne olivat persoja ruosteelle!Wesulius kirjoitti:Ja tämän ikäinen katu grale saattaa revetä hypyssä poikki
Gralen tyyppivika taisi olla tukivarret jotka eivät kestäneet pooreissa ajoa! Aina oli kulmat sekaisin! Voimansiirto taisi olla viimeisissä malleissa jo aika kestävä! Ainakin kytkinakseli oli julma Titaaninen kardaani yms. hipoa oli päivitetty! En tiedä oliko se kaupunki legendaa mutta -89 mallin vaihdelaatikon hinta olisi ollut yli 100000mk
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Kyllähän tuo varmaan paikkansa pitää,jos 6-vaihteinen käytetty maksaa maailmalla tänäpäivänäkin 10-15.000e...jos jossain sattuu olemaan myytävänä.x1/9 T16 kirjoitti: En tiedä oliko se kaupunki legendaa mutta -89 mallin vaihdelaatikon hinta olisi ollut yli 100000mk
Suomen kansallisen tason A-ryhmäläisistä taisi aikoinaan 90% olla pelkästään katsastuskortiltaan A-ryhmäläisiä.
Erona N-ryhmäläiseen vain kuristin koko,ja jotain pientä.Esim tuohon aikaanhan N:läisessä tarvi olla lattiamatot äänieristeineen,takapenkki,ja taisipa pakoputkikin olla vakio?
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Meinasin eilen jo kirjottaa samaa kun kysyit että onko aparaatin kamoilla, mulle on ainakin tämmöstä sepustettu tuon rasian hinnasta, ois varmaan auton hinnaks muodostunu pikkusen enemmän . Silti tuo on kuulemma melko tarkkaan a-ryhmän tehoille mitotettu, eräs asfalttigralen omistaja ainakin mainitsi ettei loppupeleissä ois hirmu vahva rasia ja että on aika äärirajoilla jo ko.pelissä, missä tosin voimaa enemmän kuin silloisissa ralliautoissa, tiedä sit miten kestävä ku en tiedä ovatko sellasta hajottaneet kuitenkaan koskaan ja jos niin johtuuko voimasta. Mut jos nyt ostaisin 15k€:n suorakytkyrasian niin ois se kiva jos pysyis nipussax1/9 T16 kirjoitti:En tiedä oliko se kaupunki legendaa mutta -89 mallin vaihdelaatikon hinta olisi ollut yli 100000mk
Fiat Uno Turbo i.e -88
Kyllä varmasti rattaat kestävät! MUTTA se kytkinkoppa vaan repee...UnoProjekti kirjoitti:Silti tuo on kuulemma melko tarkkaan a-ryhmän tehoille mitotettu, eräs asfalttigralen omistaja ainakin mainitsi ettei loppupeleissä ois hirmu vahva rasia ja että on aika äärirajoilla jo ko.pelissä, missä tosin voimaa enemmän kuin silloisissa ralliautoissa, tiedä sit miten kestävä ku en tiedä ovatko sellasta hajottaneet kuitenkaan koskaan ja jos niin johtuuko voimasta. Mut jos nyt ostaisin 15k€:n suorakytkyrasian niin ois se kiva jos pysyis nipussa
Juu, kivaahan se ois että kalliit pro osat kestäis kun kerran kovan hinnan niistä kärsii
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Kyllähän ne oikeat Abarthin vaihteiston kuoret kestää,ne ku on ihan eri tavaraa kuin vakion 5-vaihteisen.Kuoret on kauttaaltaan paksummat,ja siellä laakeripesien kohdalla materiaalivahvuutta on melkein tuplaten vakioon nähden.Ilmeisesti tuo valukin koostumukseltaa hieman erilaista.Aika paljon tummemman sävyistäkin.
En noiden rikoista ole juurikaan kuullut.Ainakin eräässä musta/kulta-sävyisessä sprint-Lanciassa on hyvin pelittänyt,ja on aika paljon ajettu vaihteisto.Poweriakin taitaa olla nykyään reilut 400..
6-pykäläisen kopalla ei sitten mitään yhtäläisyyttä 5-vaihteisen kuorien kanssa ollekaan..
En noiden rikoista ole juurikaan kuullut.Ainakin eräässä musta/kulta-sävyisessä sprint-Lanciassa on hyvin pelittänyt,ja on aika paljon ajettu vaihteisto.Poweriakin taitaa olla nykyään reilut 400..
6-pykäläisen kopalla ei sitten mitään yhtäläisyyttä 5-vaihteisen kuorien kanssa ollekaan..
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Tuolla ois laatikkoa ja muutakin Abarth-kamaa "sopuhintaan"
Ilmoitus poimittu www.rallycarsforsale.net :stä
FOR LANCIA DELTA GR.A ABARTH COMPLETE TRASMISSION
ID# : 27203 ; Date posted : January 7, 2008 ; Expire date : August 29, 2009 ;
Factory date: --
Price: 18000
Details: FOR SALE COMPLETE TRASMISSION FOR LANCIA DELTA GROUP A TRASMISSION R70 ABARTH 6 SPEED GEARBOX+FRONT LSD ABARTH + REAR LSD ABARTH JUST REBUILT 20 KM READY FOR RALLY OR RACE WWW.HFLANCIASPECIALPARTS.COM
Contact Name: MAX
Contact Phone: --
Contact e-mail: info@hflanciaspecialparts.com
Home Page: not available
Ilmoitus poimittu www.rallycarsforsale.net :stä
FOR LANCIA DELTA GR.A ABARTH COMPLETE TRASMISSION
ID# : 27203 ; Date posted : January 7, 2008 ; Expire date : August 29, 2009 ;
Factory date: --
Price: 18000
Details: FOR SALE COMPLETE TRASMISSION FOR LANCIA DELTA GROUP A TRASMISSION R70 ABARTH 6 SPEED GEARBOX+FRONT LSD ABARTH + REAR LSD ABARTH JUST REBUILT 20 KM READY FOR RALLY OR RACE WWW.HFLANCIASPECIALPARTS.COM
Contact Name: MAX
Contact Phone: --
Contact e-mail: info@hflanciaspecialparts.com
Home Page: not available
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Jaah tuli sitten napattua tästäkin ritmosta kone pois.
Ei kovin ralliautomainen koneen kiinitys.
Varsinkaan toi kytkin hommeli , turhan hankala vaihtaa.
Tuulilasiin piti laittaa uusi tarra
Pitänee värittää auton konehuonekin valkoiseksi kuten aion koko kapistuksen laittaa.
Jotkut sopita teipit kylpii
Ei kovin ralliautomainen koneen kiinitys.
Varsinkaan toi kytkin hommeli , turhan hankala vaihtaa.
Tuulilasiin piti laittaa uusi tarra
Pitänee värittää auton konehuonekin valkoiseksi kuten aion koko kapistuksen laittaa.
Jotkut sopita teipit kylpii
Jaa, vai reisille ruikkia se Vesku onMeltdown kirjoitti:Wesulius kirjoitti:Tuulilasiin piti laittaa uusi tarra
Hei, vitsi vitsi
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Juu juu! ja JEP JEP!
Voe kele!
Ei sitte mahdu imusatsi irtoomaan ellei ota pinnapultteja tai kantta irti.
Onkos tota kantta sitte höylätty nii paljo vai onko ihan lanzian ominaisuus?
Ku ei mulla näitä 8 venasia lankisia oo niin hirveen kaua ollu.
Mun miälestä rismasta kyllä lähti imusatsi irti vai muistanko nyt ihan väärin.
Voe kele!
Ei sitte mahdu imusatsi irtoomaan ellei ota pinnapultteja tai kantta irti.
Onkos tota kantta sitte höylätty nii paljo vai onko ihan lanzian ominaisuus?
Ku ei mulla näitä 8 venasia lankisia oo niin hirveen kaua ollu.
Mun miälestä rismasta kyllä lähti imusatsi irti vai muistanko nyt ihan väärin.