Re: Delta HF integralen evoluutio.. (tai siis kausihuolto tm
Lähetetty: 04.12.2010 17:41
Kuuskakkonen ainakin roottoripaketin pituudesta päätellen. Näitä on nelivitosiakin, samassa kuoressa. Mutta mun laskujen mukaan sen tuotto ei riitä alkuunkaan.
Eka yritys on tunkea se imusarjan ja jakovaihteiston väliin, mutta sitä vähän epäilen huonosti onnistuvaksi. Todellinen loppusijoituspaikka tulee olemaan kaiketi siinä lohkon edessä missä on koneen kiinnike ja öljynsuodatin vakiossa. Tässä vaihtoehdossa olis helpompi putkihässäkkä, mutta ekassa menis sitä painoa oikealle puolelle akselistoa kun etpuolella kuitenkin on jo painava turboahdin ja startti...ja sais vaihtoehtoisesti kevyen laturin tuohon etupuolelle. Kattoo ny sit kun päästään taas tonne keulaan hosuun laikkakoneen kanssa.
Kyllähän se korirakenne alkaa joo hahmottuun... Aivan uskomattomia nuo korit on kyllä mätäneen, ja välillä aivan käsittämättömistä paikoista. Noi pitäis palotella pisteistä irti kokonaan tohon lattialle jos kaikki ruosteen alutkin haluais pois, tai edes tutkittua onko sitä...
Eka yritys on tunkea se imusarjan ja jakovaihteiston väliin, mutta sitä vähän epäilen huonosti onnistuvaksi. Todellinen loppusijoituspaikka tulee olemaan kaiketi siinä lohkon edessä missä on koneen kiinnike ja öljynsuodatin vakiossa. Tässä vaihtoehdossa olis helpompi putkihässäkkä, mutta ekassa menis sitä painoa oikealle puolelle akselistoa kun etpuolella kuitenkin on jo painava turboahdin ja startti...ja sais vaihtoehtoisesti kevyen laturin tuohon etupuolelle. Kattoo ny sit kun päästään taas tonne keulaan hosuun laikkakoneen kanssa.
Kyllähän se korirakenne alkaa joo hahmottuun... Aivan uskomattomia nuo korit on kyllä mätäneen, ja välillä aivan käsittämättömistä paikoista. Noi pitäis palotella pisteistä irti kokonaan tohon lattialle jos kaikki ruosteen alutkin haluais pois, tai edes tutkittua onko sitä...