Neckar Jagst -66

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Muista mittailla kääntöharituksetkin.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

joo pitänee tehdä mittailuja. Nyt heitin rattiakselin paikoileen, kuskinpaikka siirtyy n.15cm taaksepäin. Sopii sitten lattiapolkimetkin paremmin.

Kuva
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Tänään kävin vaihteistosepän luona, nyt on omegan lukkomurikka laitettuna toiseen askiin. Pientä sepitystä vaatii vielä vetarien/laippojen osalta, ja laatikko pitää vielä huoltaa/tarkastaa. Ollaan kuitenkin vielä noin 85% päässä quaife:n hinnasta :)
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Kuva

Kuva

Siinäpä se. piti sorvailla vähän jokapuolelta, ulkoa pienemmäksi että mahtuu lautaspyörä päälle, poskilaakereita siirtää, ja lautaspyörän pulttijakoa vähän jyrsiä isommaksi.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Kuva
Eilen sain tehtyä nuo vetarin tumpit, jää entiset vetarit. Toinen vaihtoehto ois ollut käyttää omegan tumppeja, mutta sitten ois taas laatikon poskistefat ja vetarin sisäpäät mennyt uusiksi. nyt voi kuitenkin heittää sitten varalaatikon suoraan tilalle jos tämä rikkoontuu.

Kuva
Siinä vielä kuva saapuneesta Eatonista.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Käväsin turbon kanssa tuolla "halpahallissa", arvio jos kompressorisiipi ja akseli menee vaihtoon on n.750e. Menee kyllä puhallin vaihtoon jos joutuu jotain isompaa tekemään, Mäntyharjun kokoontumiseen pitänee ajella vaikka vaparina/remmillä jos menee kalliiksi.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Niin siinä kävi että uudesta pöhisijästä tuli hierastua kaupat. Entinen KKK olikin yllätykseksi titaani imusiivellä, joka selittää osakseen remontin kovaa kustannusarviota. Nyt tilalle tulee kuulalaakeroitu garretti, myyntimiehen mukaan tietysti maailman paras :)
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

ähellystä
Kuva
Kuva
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Toin lukon olet kyl hoidellu hienosti 8)
Samaten ahtimet sojottaa oikein hienosti pannuhuoneessa 8)

Tuliko tuolle remmille paljon hintaa?

Kiinnostaa hinta ja ostopaikka koska Vituttaa vieläkin ittelle tilaamani eatoni, ei koskaan tullu ja rahat meni. Josko vielä jostakin halvalla löytäs...
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

eatoni tuli saksan bai-bai sivuilta ja taisi olla 270+pk. eipä niitä 16v-kannen rahoja oo mullakaan näkynyt , ebay ja paypal molemmat kädet pystyssä, kyllä ne kusettajat osaa hommansa.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
Hallunisation
Viestit: 685
Liittynyt: 28.09.2009 17:19
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja Hallunisation »

Alkaa oleen jo aika kompakti paketti konehuoneessa ja ahdin lämmittää mukavasti kylkeä :D
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Kuva

tukivarsi korjattu ja lukollinen laatikko paikoillaan. Hyvässä lykyssä sunnuntaina varttimailille, yhdellä tai kahdella ahtimella.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja pminetti »

onnea yritykseen. toivotaan et kaikki menee putkeen.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja väisänen »

pminetti kirjoitti:onnea yritykseen. toivotaan et kaikki menee putkeen.
Jaa a toivomus se tuokin. Toivottavasti koneen sisuskalut ei sentään mene putkeen. Loppu leikki siihen sitten... :mrgreen:
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Neckar Jagst -66

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

eihän vakio 999 voi särkyä.

Kuva

Huomenna pitäsi vielä ainakin remmiahtimen yläpuolelle semmoset "vanttiruuvit" kehitellä, ja kiristin paikoilleen. Vähän putkitöitä ja testaamaan.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Vastaa Viestiin