Neckar Jagst -66
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
kevät
syksy
Tuollaisen hyvin pienen muutoksen sain tehtyä, joten voi olla että lumipallorallissa on jo alla talvirenkaat
syksy
Tuollaisen hyvin pienen muutoksen sain tehtyä, joten voi olla että lumipallorallissa on jo alla talvirenkaat
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Nyt on vuorossa uuden vauhtiksen ja kytkimen valmistus, eli päädyin "kolmilapaseen" sintteriin, ei löydy tarpeeksi luottoa volkkarin 180mm massalevyyn. Lisäksi tuossa qm:n asetelmassa on tuo painelevy niin kapea että iso osa massalevystäkin jäisi sisäpuolelta tyhjän päälle. Taas tuota ruiskupinnoitelevyä en käytä koska sitä ei käytännössä / teoriassa voi luistattaa / kannata yrittää edes luistattaa. Työsylinterinä kokeilen saab-mallista ratkaisua.
entiseen verrattuna painossa lähtee reilusti lähinnä paineasetelman osalta. Välilaipan tein jo uuden (kuva uupuu)
entiseen verrattuna painossa lähtee reilusti lähinnä paineasetelman osalta. Välilaipan tein jo uuden (kuva uupuu)
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Neckar Jagst -66
Minkä Saab-mallin sylinteri tarkalleen ottaen on kyseessä? 90-luvun alun 900:n sylkkää oon 'sillä silmällä' kanssa katsellut.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Neckar Jagst -66
Tonnari taitaa olla kyseessä.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
9000 on kysessä. Siihen laitoin kuplan laakerin, korkeus on nyt n. 49mm.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Ei puutu enää kuin putket. Vauhtipyörästä annoin toimeksiannon eteenpäin.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Sain varttimasteripaketin takasi.
Kokonaispaino tuossa seittemän kilon tuntumassa
Kokonaispaino tuossa seittemän kilon tuntumassa
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Tulin töihin vähän etuajassa tarkoituksena tehdä vauhtikseen kammen pulttijako ja asetelman kiinnitys. No kasaan saatuani testailemaan pylväsporan alle asetelman jäykkyyttä, joka osoittautui kuitenkin odotuksia pienemmäksi, joten perse edellä puuhun mentäessä kokeilen vaijerikytkimellä ensiksi.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
tarkoitus oli tänään testata että jaksaako tuolla vaijerikytkimellä polkea, mutta homma tyrehtyi siihen että ei painelaakeri ylettänyt asetelmaan asti.
ja pakosarjaa yritin vääntää muutaman ruokatunnin ajan tossa viikolla mutta ei mennyt kuin elokuvissa. taitaa olla että menee uusiksi ja pitää käyttää mallia "simply the best". lumppariin ois tarkoitus kuitenkin tulla, vielähän tässä on aikaa
ja pakosarjaa yritin vääntää muutaman ruokatunnin ajan tossa viikolla mutta ei mennyt kuin elokuvissa. taitaa olla että menee uusiksi ja pitää käyttää mallia "simply the best". lumppariin ois tarkoitus kuitenkin tulla, vielähän tässä on aikaa
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Joo eli tällaiseksi turasin pakosarjan, ennen kuin ymmärsin lopettaa. (ei se tämmönen pikkukone ymmärrä mitään pulsseista ja kippurasarjoista)
Uusi yritys toi "simply the best" tuloksen
Kytkimen kasasin uudelleen jatketulla painelaakerilla. Aika jäykkä ja "kuminen" mutta toivottavasti toimii. korkeuden puolesta saabin työsylinteri mahtuu helposti, mutta yritän vaijerilla (vähemmän työtä näin lumipallorallin lähestyessä, miten se osaakaan, joka vuosi...) Myös öljypohjaan tuli laitettua paluu. Seuraavaksi triggeri, ja loppujen komponenttien siirto entisestä koneesta.
Uusi yritys toi "simply the best" tuloksen
Kytkimen kasasin uudelleen jatketulla painelaakerilla. Aika jäykkä ja "kuminen" mutta toivottavasti toimii. korkeuden puolesta saabin työsylinteri mahtuu helposti, mutta yritän vaijerilla (vähemmän työtä näin lumipallorallin lähestyessä, miten se osaakaan, joka vuosi...) Myös öljypohjaan tuli laitettua paluu. Seuraavaksi triggeri, ja loppujen komponenttien siirto entisestä koneesta.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Tuli tänään laitettua tähän ihan perinteinen firen jakaja. katsastus ois seuraavaksi edessä... ja ehkä siirtyminen vapari fireen, koska ois varmaan mukava ajella jotain reissujakin eikä ranteet ravassa pyöriä auton ympärillä. (ei taida taidot riittää toimivan turbomoottorin rakentamiseen)
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Tosiaan tuommonen tuli Puolan ebaystä ostettua ja tarkoitus ois päästä joustoissa muuttuvista aurauksista eroon, ja nopeuttaa ohjausta.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Ohjausakselille tein reijän.
Heitetään nyt ilmoille kysymys, eikös tuon raidetangonpään tulisi olla olkatappi/tukivarsien ulkopää linjassa jotta auraus/haritus ei muutu joustossa? Ja hammastangon aksiaali taas tukivarsien sisäpäiden linjassa?
Sisäpää kyllä saadaan kohdalleen mutta ulkopää vaatii taas jo jotain sepistystä, mikäli tuo ylläoleva ei nyt metsään mennyt...
Heitetään nyt ilmoille kysymys, eikös tuon raidetangonpään tulisi olla olkatappi/tukivarsien ulkopää linjassa jotta auraus/haritus ei muutu joustossa? Ja hammastangon aksiaali taas tukivarsien sisäpäiden linjassa?
Sisäpää kyllä saadaan kohdalleen mutta ulkopää vaatii taas jo jotain sepistystä, mikäli tuo ylläoleva ei nyt metsään mennyt...
Viimeksi muokannut TfP-Motors, 27.03.2011 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Neckar Jagst -66
paitsi jos ulkopää on yhtä paljon ulkona linjasta kuin sisäpääkin?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Sisäpää on yllättävän lähellä linjaa ihan tolleen vaan "heittämällä".
Kumminko sitä sitten kannattaisi korjata, siirtää ulko vai sisäpäätä (1 / 2)
sittten vielä tietysti tuo hammastangon korko, kuvat nyt on hahmoteltu yleiselle lepokorkeudelle jossa tukivarret ovat lähes vakaatasossa ja samansuuntaisia.
Kumminko sitä sitten kannattaisi korjata, siirtää ulko vai sisäpäätä (1 / 2)
sittten vielä tietysti tuo hammastangon korko, kuvat nyt on hahmoteltu yleiselle lepokorkeudelle jossa tukivarret ovat lähes vakaatasossa ja samansuuntaisia.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.