Neckar Jagst -66
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
nonniiiin. aika koulukiusatulta teinipojalta 999 kuullostaa. ainut vaan että meidän canon ei tallenna ääntä, mutta suhiskaa ite päälle, äääntsihhhhh, äääänntsuuuuuuuuihhhhhhh.
video poistettu -edit
semmonen varovainen arvio, että 1500r/min löytyy jo ainakin 0.5bar painetta.
pakoputki heittäytyi irti koelenkillä.
uusi äänellinen pätkä lisätty ;
http://www.youtube.com/watch?v=2pZtzdYoLvc
Edit, uusi videonpätkä.
video poistettu -edit
semmonen varovainen arvio, että 1500r/min löytyy jo ainakin 0.5bar painetta.
pakoputki heittäytyi irti koelenkillä.
uusi äänellinen pätkä lisätty ;
http://www.youtube.com/watch?v=2pZtzdYoLvc
Edit, uusi videonpätkä.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
http://www.youtube.com/watch?v=PCUXGEBPXNQ
siinä pientä hiekkatien testiä. Ainut vaan että laite sammui eikä suostunut enää käyntii, huomen aamulla on sitä vielä ruettava selvittelemään jos pääsisi tosiaan kauhajoelle kiihdyttämään.
siinä pientä hiekkatien testiä. Ainut vaan että laite sammui eikä suostunut enää käyntii, huomen aamulla on sitä vielä ruettava selvittelemään jos pääsisi tosiaan kauhajoelle kiihdyttämään.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Neckar Jagst -66
^Tsiisus, tuohan ulvoo kuin se kuuluisa kuustoistakesänen
Tulee kyllä melkoinen peli.
Tulee kyllä melkoinen peli.
Re: Neckar Jagst -66
Jessus mikä ääni! Häijy laite.
128 1.1 '75, Tipo 1.6DGT '88, Dedra 2.0ie '92, Sprint 1.5QV '86 + varaosa-autot
Re: Neckar Jagst -66
Remmipeli ilmoittaa kyllä itsestään
Olikko portannu eatonia ? Tuskin kyllä tarpellista firelle mut kysyn kummiskin
Olikko portannu eatonia ? Tuskin kyllä tarpellista firelle mut kysyn kummiskin
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
En ole portannu ahdinta, ihan std.
Sammumisen syy oli kampiakselin kiila (jakohihnapyörä). Sammui vaan tyhjäkäynniltä niin en osannut sitä aavistaa, ja jaon katsoin tietysti olevan kohdallaan koska ei se mihinkään muutu mutta koko jako oli tietysti pielessä kampeen nähden. v**ttaa oikein että noin pieni vika jota ei ymmärtänyt katsoa eikä päässyt sinne kiihdytystpäiville... vielä onneksi on tuo 27.8 bokseri-vw päivä alastarossa. Sinne pääsee muillakin merkeillä jos kiinnostaa.
Otin taas "ajoaikaa" autoon, ja parannusideoita tulee jatkuvasti. Jonkunlainen pientenkierrosten ahdon esto taitaa tulla suunnittelun alle, kun kaasua on "avattu" tosiaan kun 1100r/min on 0.1 bar ja 1500 0.5 bar niin yritä siinä sitten ajaa alipainealueella magneettikytkin tähän olisi tietysti helppo ja simppeli ratkaisu...
Sammumisen syy oli kampiakselin kiila (jakohihnapyörä). Sammui vaan tyhjäkäynniltä niin en osannut sitä aavistaa, ja jaon katsoin tietysti olevan kohdallaan koska ei se mihinkään muutu mutta koko jako oli tietysti pielessä kampeen nähden. v**ttaa oikein että noin pieni vika jota ei ymmärtänyt katsoa eikä päässyt sinne kiihdytystpäiville... vielä onneksi on tuo 27.8 bokseri-vw päivä alastarossa. Sinne pääsee muillakin merkeillä jos kiinnostaa.
Otin taas "ajoaikaa" autoon, ja parannusideoita tulee jatkuvasti. Jonkunlainen pientenkierrosten ahdon esto taitaa tulla suunnittelun alle, kun kaasua on "avattu" tosiaan kun 1100r/min on 0.1 bar ja 1500 0.5 bar niin yritä siinä sitten ajaa alipainealueella magneettikytkin tähän olisi tietysti helppo ja simppeli ratkaisu...
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Lauantain tuli käytyä Alastarossa, meriittinä jäähdytysvedet pitkin rataa. taitaa olla kannentiivisteiden ja puun koputtelun loppu tullut. Onneksi vesi ei isommin haitannut muita, pari kuplaa levitti öljyä ja niiden harjailussa kului oma aikansa. Punainen 600 oli nyt varustettu katuslickseillä, mutta silläkin kerettiin ajaa vain kerran, 12.39/184. Pitoa oli mutta painetta olisi saanut olla lisää.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Neckar Jagst -66
Radat oli kyllä tosi liukkaan oloiset ilman niitä ylimääräisiä öljyjäkin. Etumoottorivehkeiden meno oli paikoitellen jo vaarallisen näköistä.
Kaverikin suti käytännössä koko matkan vaikka oli 11,5" ET Streetit alla...
Tuolta löytyy muutama kuva tapahtumasta: http://karel.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumia/ ... +Day+2011/
Kaverikin suti käytännössä koko matkan vaikka oli 11,5" ET Streetit alla...
Tuolta löytyy muutama kuva tapahtumasta: http://karel.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumia/ ... +Day+2011/
128 1.1 '75, Tipo 1.6DGT '88, Dedra 2.0ie '92, Sprint 1.5QV '86 + varaosa-autot
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Halliin olisi vielä 2.5vk, eikä tietenkään ole vielä pahemmin kalustoon syvennytty. Renkaat sentään ostin ja löysivät perille.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Taas on Jagst S4 herätetty unilta, kun ratapäivätkin lähestyvät.
http://youtu.be/mQegDUf1qKc
http://youtu.be/mQegDUf1qKc
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Vanhat colway intermediatet tuli laittettua alle. vartti myöhemmin lenti taas kampiakselin kiila hels-vettiin joten taidan jättää eatonin tallin nurkkaan.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Neckar Jagst -66
Meinaatko että ahdin raskas pyörittää niin sen takia kiila lähtee?TfP-Motors kirjoitti: Vanhat colway intermediatet tuli laittettua alle. vartti myöhemmin lenti taas kampiakselin kiila hels-vettiin joten taidan jättää eatonin tallin nurkkaan.
Hajoaako kiila? tai jos se tipahtaa niin hihnapyörään reikä kierteellä sen kiilan kohtaan jolloin se ei pääse ulos sivu suunnasta.
Bravo t-jet
Re: Neckar Jagst -66
^En tiä tfp-motorsin tsydeemiä mut jos mekaaninen ahdin on turbon painepuolella niin sen sitten pitäs kertoa turbon paineita. Eli voi ottaa tehoa kampuralta melkoisenkin paljon kun turbo tulee mukaan kuoroon ja mekaanista ahdinta ei ohiteta
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Kiila irtoaa jakopään pyörästä, on aika pieni kooltaan n. 4x4mm... pyöräkin on mitälie valua. ei mitään vakuuttavan kovaa ainakaan.sampsulisami kirjoitti:Meinaatko että ahdin raskas pyörittää niin sen takia kiila lähtee?
Hajoaako kiila? tai jos se tipahtaa niin hihnapyörään reikä kierteellä sen kiilan kohtaan jolloin se ei pääse ulos sivu suunnasta.
Tuokin voi olla mahdollista.väisänen kirjoitti:^En tiä tfp-motorsin tsydeemiä mut jos mekaaninen ahdin on turbon painepuolella niin sen sitten pitäs kertoa turbon paineita. Eli voi ottaa tehoa kampuralta melkoisenkin paljon kun turbo tulee mukaan kuoroon ja mekaanista ahdinta ei ohiteta
Mutta kun kiilat 4 tai 5 kertaa on irtoilleet niin monessa eri tilanteessa, tyhjäkäynnillä, isoilla kierroksilla, "rötätessä"... loppuu ehjät pyörät. On ollut myös lisä tapituksia muutamassa kappaleessa. Eiköhän tämän kanssa oteta hetkinen hermolomaa ahveniston nesteenlevityksen jälkeen.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Neckar Jagst -66
Mitään kummempaa ei ole tapahtunut, sytyksessä on jotain häiriötä, ennakko heittelee... nyt onneksi tuli varmaan positiivisin askel autolle viiteen vuoteen, nimittäin tallipaikka. jospa keväällä päästään vihdoin lasettamaan ilman rassaamista.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.