Mut hyvä homma että viitsii vielä parsia.
Ihan hetkessähän tuota ei tee...
Juuri näin. Nostan täällä jengille hattua kun porukat panostaa graleihinsa ihan erilailla kuin moni muihin merkkeihin..
Jaksetaan vielä rungostakin rakentaa, ties kuinka hienoa..
Onhan tuo Grale vaan niin hel*etin hieno auto ajella..
Hitsailtu on, ja ihan kunnolla (siis laadukkaastikin), ja piiloon jäävissä pelleissäkin tavoitellaan alkuperäisiä muotoja (esim. sisähelma), minkäs sortin projekti tämä olikaan? Siis orggislookia vai enemmän oman käden jälkeä?
kyllä,kyllä!! pakko on lippalakkia kohottaa korkealle!! moni olis paalikoneeseen tuupannut menemään,ONNEA ja menestystä projektin onnistumiselle ja toivottavasti näemme lancian jossain italo ajoneuvo tapahtumassa
Vesipumppu, startti, laturi, hihnat, uusia tiivisteitä moottoriin ja voimansiirtoon, venttiilien säätöä, ei siis mitään virityshuoltoa. Vakiokamoilla kasaan. Täydellisestä koneremontista ei ole kuin 20tkm, joten laitettiin vain huoltoa vaativat paikat kondikseen.
Fiat Punto -03
Lancia Delta HF integrale -88
Lancia Phedra 2.2 JTD
Kawa ZX9R Ninja -94
Hieno projekti, nättiä kun jaksetaan tehdä perusteellisesti.
Semmonen tuossa tuli mieleeni, että hihnat.yms. vaihdoit 9 vuotta sitten? Vaikka olisi ajamaton jakohihnakik, niin aika tekee tepposensa, että sitten joskus kun liikenteeseen pääsee, pidä tuo juttu mielessä.