prisma integrale turbolla
Auttoi kummasti noi coolerin päihin hitsatut alumutkat .
Ahtoputkimutkina on sinkittyä 60mm. ja 50mm. pakoputki tavaraa.
Puskuria siirsin eteenpäin parisensenttiä jo tuolloin raivaus vaiheessa.
Varmaan otan jossainkohdin takaisin paikalleen ja pilkon puskuriin koloa lisää.
Maskin piru ottaa cooleriin kiinni ja näin väliaikaisesti siirsin sitäkin parisenttiä eteenpäin.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3221.jpg
Joo jos nyt tosta tajuaa, ei ole nätti mutta ajaa asiansa.
Tossa on kuva keulalta.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3223.jpg
aika mukavasti on piilossa.
Ahtimelta tulevat pletkut laitoin coolerin yläpuolelta.
Alhaalla olis kyllä ollut paljon tilaa putkelle mutta en jaksanut alkaa vääntää.
Täynnä ton kipon konehuone alkaa olla.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3222.jpg
Ahtoputkimutkina on sinkittyä 60mm. ja 50mm. pakoputki tavaraa.
Puskuria siirsin eteenpäin parisensenttiä jo tuolloin raivaus vaiheessa.
Varmaan otan jossainkohdin takaisin paikalleen ja pilkon puskuriin koloa lisää.
Maskin piru ottaa cooleriin kiinni ja näin väliaikaisesti siirsin sitäkin parisenttiä eteenpäin.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3221.jpg
Joo jos nyt tosta tajuaa, ei ole nätti mutta ajaa asiansa.
Tossa on kuva keulalta.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3223.jpg
aika mukavasti on piilossa.
Ahtimelta tulevat pletkut laitoin coolerin yläpuolelta.
Alhaalla olis kyllä ollut paljon tilaa putkelle mutta en jaksanut alkaa vääntää.
Täynnä ton kipon konehuone alkaa olla.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3222.jpg
Diipa daapa, teini prismaan tuli asennettua vemssin laajakaista.
Seokset on joutokäynnillä sika laihat kuten aavistelinkin 16,5-16,8.
Tasakaasulla seilaavat 13,5-15 välillä ja hanalla 11 pintaan.
Taitaa vaan keinot loppua jos haluaa seoksia rikastaa joutokäynnillä ja sitten vielä laihemmalle kuormapuolta.
Pari typerää ideaa on mutta pitää nyt tuumia.
vemssin näyttämää pystyy jopa seuraamaan.
Odotin jotain sykkivää pastaa mutta onneksi ylitti odotukset.
Tiedonkeruuta en ole yrittänytkään kokeilla.
Pelkästään jo usb rs232 sovittimen ajuri ei pelaa vindowssin visvassa
No joo pieni murhe
Kieroslukutieto vaatii jotain pikku kolvailuja enkä niihinkään ole vielä perehtynyt.
Taitaa käydä niin tämän prisman kanssa että saa maistaa uunoon suunnittelemiani tako-osia ja 16v. hattua.
Etuvetoisella budletti olisi pysynyt vielä hanskassa
Nooh parkuu sitten kun painaa ylitöitä paita hiessä
Seokset on joutokäynnillä sika laihat kuten aavistelinkin 16,5-16,8.
Tasakaasulla seilaavat 13,5-15 välillä ja hanalla 11 pintaan.
Taitaa vaan keinot loppua jos haluaa seoksia rikastaa joutokäynnillä ja sitten vielä laihemmalle kuormapuolta.
Pari typerää ideaa on mutta pitää nyt tuumia.
vemssin näyttämää pystyy jopa seuraamaan.
Odotin jotain sykkivää pastaa mutta onneksi ylitti odotukset.
Tiedonkeruuta en ole yrittänytkään kokeilla.
Pelkästään jo usb rs232 sovittimen ajuri ei pelaa vindowssin visvassa
No joo pieni murhe
Kieroslukutieto vaatii jotain pikku kolvailuja enkä niihinkään ole vielä perehtynyt.
Taitaa käydä niin tämän prisman kanssa että saa maistaa uunoon suunnittelemiani tako-osia ja 16v. hattua.
Etuvetoisella budletti olisi pysynyt vielä hanskassa
Nooh parkuu sitten kun painaa ylitöitä paita hiessä
Eli se akku otti ja poksahti startetessa
Latausjännite oli 4000rpm. 17 V. ja vielä kuuma päiväkin että ihmekkös tuo.
Laturin irroitteli nopsasti prismasta mutta osia ei sitten ollutkaan.
Tai olihan tuo unon laturi samanmoinen mutta hiilet olikin tuosta taas ihan loppu.
Ei aina auta vaikka muistas että nurkissa samanmoinen kalikka pyöriikin
Pitää käydä huomenna testauttamassa onko diodit ehjät.
Tarvike säädin tuossa oli ja ankkurin liukurenkaat ovat vähän ajetun näköiset.
Menee siinnä työn ohella testautus jos vaan littoisten mies on töissä eikä luumua lomalla
Bensapaineet kattelin piruuttani uudestaan.
Ei vaikuttanut jännitteen nousut bensapaineeseen vaikka pumppu veteleekin viimeisiään.
Onneksi ja kiitos että meltin setä "lahjoitti" bensapumpun
Latausjännite oli 4000rpm. 17 V. ja vielä kuuma päiväkin että ihmekkös tuo.
Laturin irroitteli nopsasti prismasta mutta osia ei sitten ollutkaan.
Tai olihan tuo unon laturi samanmoinen mutta hiilet olikin tuosta taas ihan loppu.
Ei aina auta vaikka muistas että nurkissa samanmoinen kalikka pyöriikin
Pitää käydä huomenna testauttamassa onko diodit ehjät.
Tarvike säädin tuossa oli ja ankkurin liukurenkaat ovat vähän ajetun näköiset.
Menee siinnä työn ohella testautus jos vaan littoisten mies on töissä eikä luumua lomalla
Bensapaineet kattelin piruuttani uudestaan.
Ei vaikuttanut jännitteen nousut bensapaineeseen vaikka pumppu veteleekin viimeisiään.
Onneksi ja kiitos että meltin setä "lahjoitti" bensapumpun
Kokeilin saaha seoksia joutokäynnillä rikkaammalle.
Eipä vaikuttanut seoksiin kaasuläppäpotikan kääntely kuten pelkäsin.
Kiihdytysrikastuksen tunnistaa tuolta.
Samoin joutokäyntiasennon (moottorijarrutus) ja täyskaasun tehorikastus joka on huomattava sellainen
Ja taitaa vaikuttaa joutokäyntiaskelsurina moottoriinkin, toihan ei ole nyt käytössä.
Skaalattavalla mapilla sitten jossainkohtaa testailla että mitä sanoopi.
Vielä yksi tyhmä idis kokeilla mutta ei taija pelittää sekään
Heh, laittas kaksi bensasäädintä tai ohjais kakstie venttiilillä bensapaineensäätimen alipainetta, no ei nyt sentään...
Eipä vaikuttanut seoksiin kaasuläppäpotikan kääntely kuten pelkäsin.
Kiihdytysrikastuksen tunnistaa tuolta.
Samoin joutokäyntiasennon (moottorijarrutus) ja täyskaasun tehorikastus joka on huomattava sellainen
Ja taitaa vaikuttaa joutokäyntiaskelsurina moottoriinkin, toihan ei ole nyt käytössä.
Skaalattavalla mapilla sitten jossainkohtaa testailla että mitä sanoopi.
Vielä yksi tyhmä idis kokeilla mutta ei taija pelittää sekään
Heh, laittas kaksi bensasäädintä tai ohjais kakstie venttiilillä bensapaineensäätimen alipainetta, no ei nyt sentään...
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Utelias kun olen niin pitäähän sitä jollaintavoin kartuttaa ketä tätä oikein seuraa...Sämpy kirjoitti:Oliks tää mulle tarkotettu, pitääks jo alkaa parkumaanväisänen kirjoitti:Sitten tämä autotrokatiturboharjoottelija antaa prisman kuusakosken hoiviin...
Sellainen olisi visio jos "kuusakoski" hiekkapuhaltaisi kopan.
No kattoo nyt jaksaako kaverini olla alan hommissa vielä ensikesänä.
ihmeesti mullakin aikaa selittää netissä
Vai jaa, että paineita:
Renkaissa oli 3,0bar. (+20 celsiusta).
Öljynpaine 1,5-3,5bar välillä.
Paisuntasäiliössä 0,9bar.
Lohkossa jäähdytysjärjestelmän paine 0,9-2,4bar. (1000-5500rpm.)
Bensanpaine 2,9-3,9bar.
Ahtoa 0,3bar.
Pakopaine ei merkittävä.
Tuon tarkempaa en osaa arvoja heittää, et missähän kummassa mättää
No joo okei, menen nukkumaan
Vai jaa, että paineita:
Renkaissa oli 3,0bar. (+20 celsiusta).
Öljynpaine 1,5-3,5bar välillä.
Paisuntasäiliössä 0,9bar.
Lohkossa jäähdytysjärjestelmän paine 0,9-2,4bar. (1000-5500rpm.)
Bensanpaine 2,9-3,9bar.
Ahtoa 0,3bar.
Pakopaine ei merkittävä.
Tuon tarkempaa en osaa arvoja heittää, et missähän kummassa mättää
No joo okei, menen nukkumaan