prisma integrale turbolla
Joo no on lokarit ainakin vaihdettu.
Ei onnistunu ny kuvat et joutuu tiiraamaan
En ole viellä lokareita pakkeloinut, ehkä sitten seuraavassa elämässä...
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3940.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3939.jpg
Toista takaoveakin hätäisesti asensin paikoilleen.
On hivenen pastassa kunnossa tuosta pellit mut khyl kait se sitten siittä.
Vanteita en ole saanut hankittua.
Mutta pitänee ne hommata ennen kuin alan takalokareita sovitella delttan takaovien malliin.
Hukkaportin ostelin ja ehkä se sitten ens viikolla saapuu.
Voi heittää itsetehdyllä kansihukkiksella romumiestä.
Keles saa vihdoin kabiiniin ahtopaineen säädöt
Ei onnistunu ny kuvat et joutuu tiiraamaan
En ole viellä lokareita pakkeloinut, ehkä sitten seuraavassa elämässä...
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3940.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3939.jpg
Toista takaoveakin hätäisesti asensin paikoilleen.
On hivenen pastassa kunnossa tuosta pellit mut khyl kait se sitten siittä.
Vanteita en ole saanut hankittua.
Mutta pitänee ne hommata ennen kuin alan takalokareita sovitella delttan takaovien malliin.
Hukkaportin ostelin ja ehkä se sitten ens viikolla saapuu.
Voi heittää itsetehdyllä kansihukkiksella romumiestä.
Keles saa vihdoin kabiiniin ahtopaineen säädöt
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Uudet suvigummit sain sentään alle
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_4111.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_4112.jpg
Hmh, vähän oudon vetelevä ajaa n. 22 et:llä.
Pitänee käydä kulmien säädössä, oli yksi gummi hivenen kulahtanut sisäreunastaan.
Tarkoitus ottaa kuidullu muotit ovista ja väsätä niistä sitten palat takaovien jatkoksi Jahka tästä ehtiipi.
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_4111.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_4112.jpg
Hmh, vähän oudon vetelevä ajaa n. 22 et:llä.
Pitänee käydä kulmien säädössä, oli yksi gummi hivenen kulahtanut sisäreunastaan.
Tarkoitus ottaa kuidullu muotit ovista ja väsätä niistä sitten palat takaovien jatkoksi Jahka tästä ehtiipi.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Toista takaovea olen tukevasti vahannut ja laitellut kuitua päälle.
Hartsi hivenen jänskättää et mahtaakohan kovettua miten.
Ainakin viimmevuonna paattia paikatessa oli ongelmia ja uuttahan ei osteta jos kymmenenvuotta vanhoja kovettimia löytyy nurkista
Joops, saa nähdä miten ovesta otettu kuitumalli mätsää koriin takaoven jatkoksi
Hmh, muutenkin korityötaidot on mitä on, toivottavasti tästä tulee edes siedettävän näköinen...
Hartsi hivenen jänskättää et mahtaakohan kovettua miten.
Ainakin viimmevuonna paattia paikatessa oli ongelmia ja uuttahan ei osteta jos kymmenenvuotta vanhoja kovettimia löytyy nurkista
Joops, saa nähdä miten ovesta otettu kuitumalli mätsää koriin takaoven jatkoksi
Hmh, muutenkin korityötaidot on mitä on, toivottavasti tästä tulee edes siedettävän näköinen...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: prisma integrale turbolla
Voisiko tuohon laitella evon ovet taakse vai tuleeko koriin yli 100 mm. leveyttä lisää.
Oli mitat jossakin vaan enpä nyt hokaa taas...
mitat oli kyl tuollaiset vaan mites mahtaa silti olla juu
1620 mm (HF Integrale Evo II 1770 mm)
Oli mitat jossakin vaan enpä nyt hokaa taas...
mitat oli kyl tuollaiset vaan mites mahtaa silti olla juu
1620 mm (HF Integrale Evo II 1770 mm)
Re: prisma integrale turbolla
Lokarinkaaren ulkoreunasta renkaan kylkeen mitattuna leveys kasvaa n. 55mm/puoli, vakio Prisman etulokari vs. Evon kuitulokari Takapään leveyserosta ei ole tietoa. Aikas julmilta noi evon patit näytti Prisman kyljessä...
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Re: prisma integrale turbolla
Älä ny sano et olet tuollasta touhuamassa 8)
Takapäästä vois siis ehkä mennä.
Mut takaloksujen mitoja en ole löytäny
Pirustako sen joutuu kuitenkin nytkin rakentamaan kaikki kylet uusiksi niin sitten samalla levittäisi enempikin.
Itte en ala vääntää pinoja mistään kun tulee niin kamalan näköiset. En meinaan osaa pintapeltihommia yhtään!
Takapäästä vois siis ehkä mennä.
Mut takaloksujen mitoja en ole löytäny
Pirustako sen joutuu kuitenkin nytkin rakentamaan kaikki kylet uusiksi niin sitten samalla levittäisi enempikin.
Itte en ala vääntää pinoja mistään kun tulee niin kamalan näköiset. En meinaan osaa pintapeltihommia yhtään!
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Re: prisma integrale turbolla
Hitto kun nyt ei tarkkaan muista. Väittäisin että kun evon takaovi oli kapeekylkisessä Gralessa kiinni niin oven ja takakyljen väliin jäi luokkaa 40mm rako.
Evon täydellinen korisetti vois olla suht edukkaasti kaupan. Ei tartte tehdä pellitöitä jos hartsia jaksaa haistella... Eli etupuskuri, konepelti, helmat, takaovet, takakyljen puolikkaat, takaisisälokarin etuosa ja takapuskuri.
Evon täydellinen korisetti vois olla suht edukkaasti kaupan. Ei tartte tehdä pellitöitä jos hartsia jaksaa haistella... Eli etupuskuri, konepelti, helmat, takaovet, takakyljen puolikkaat, takaisisälokarin etuosa ja takapuskuri.
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Re: prisma integrale turbolla
jaahans, ruvetaan hieromaan kauppoja sitten kun tästä lasten joulujuhlilta kerkiän
Re: prisma integrale turbolla
Älä huoli, ei tule mulle Evon patteja, piruuttani vaan kokelin Tommin korisarjan etulokaria...
Mutta, jos olet tuota hommaamassa, niin mitenkäs käy noiden sulla olevien nykyisten Gralen levikkeiden? Niille mulla olisi kyllä käyttöä Kun tuo koppakin on vielä kesken ja ilman pintamaalia, niin voisihan sitä hieman lisääkin askarella...
Mutta, jos olet tuota hommaamassa, niin mitenkäs käy noiden sulla olevien nykyisten Gralen levikkeiden? Niille mulla olisi kyllä käyttöä Kun tuo koppakin on vielä kesken ja ilman pintamaalia, niin voisihan sitä hieman lisääkin askarella...
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Re: prisma integrale turbolla
vai sellaisia, huh
joo aattelin että laittelisin vain evoa takaoviin ja takakylkiin. Vanhalla kaavalla, muotti ovesta ja siittä sitten pala kylkeen.
Tuumin et tulisi koppikärri jotenkin tasapainosemman näköseksi.
Mutta en sitten tiedä, mahtaako nuin tehtynä tulla takapyöränaukko liian suureksi verrattuna etupäähän.
joo aattelin että laittelisin vain evoa takaoviin ja takakylkiin. Vanhalla kaavalla, muotti ovesta ja siittä sitten pala kylkeen.
Tuumin et tulisi koppikärri jotenkin tasapainosemman näköseksi.
Mutta en sitten tiedä, mahtaako nuin tehtynä tulla takapyöränaukko liian suureksi verrattuna etupäähän.