prisma integrale turbolla

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Joo no on lokarit ainakin vaihdettu.
Ei onnistunu ny kuvat et joutuu tiiraamaan :lol:
En ole viellä lokareita pakkeloinut, ehkä sitten seuraavassa elämässä...

http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3940.jpg

http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_3939.jpg

Toista takaoveakin hätäisesti asensin paikoilleen.
On hivenen pastassa kunnossa tuosta pellit mut khyl kait se sitten siittä.

Vanteita en ole saanut hankittua.
Mutta pitänee ne hommata ennen kuin alan takalokareita sovitella delttan takaovien malliin.

Hukkaportin ostelin ja ehkä se sitten ens viikolla saapuu.
Voi heittää itsetehdyllä kansihukkiksella romumiestä.
Keles saa vihdoin kabiiniin ahtopaineen säädöt :D
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Muistutetaan vielä vaikkapa katsastusta varten, että tieliikenteessähän ei ahtopaine saa olla kabiinista säädettävissä...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Uudet suvigummit sain sentään alle :lol:
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_4111.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_4112.jpg

Hmh, vähän oudon vetelevä ajaa n. 22 et:llä.
Pitänee käydä kulmien säädössä, oli yksi gummi hivenen kulahtanut sisäreunastaan.

Tarkoitus ottaa kuidullu muotit ovista ja väsätä niistä sitten palat takaovien jatkoksi :roll: Jahka tästä ehtiipi.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Toista takaovea olen tukevasti vahannut ja laitellut kuitua päälle.
Hartsi hivenen jänskättää et mahtaakohan kovettua miten.
Ainakin viimmevuonna paattia paikatessa oli ongelmia ja uuttahan ei osteta jos kymmenenvuotta vanhoja kovettimia löytyy nurkista :oops:

Joops, saa nähdä miten ovesta otettu kuitumalli mätsää koriin takaoven jatkoksi :roll:

Hmh, muutenkin korityötaidot on mitä on, toivottavasti tästä tulee edes siedettävän näköinen... :oops: :lol:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

eikös tommonen melkein onnistuisi pellistä vääntämälläkin?
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Voisiko tuohon laitella evon ovet taakse vai tuleeko koriin yli 100 mm. leveyttä lisää.
Oli mitat jossakin vaan enpä nyt hokaa taas... :oops:

mitat oli kyl tuollaiset vaan mites mahtaa silti olla juu :oops:
1620 mm (HF Integrale Evo II 1770 mm)
Avatar
Keltsi
GFF
Viestit: 1152
Liittynyt: 16.03.2004 09:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Lokarinkaaren ulkoreunasta renkaan kylkeen mitattuna leveys kasvaa n. 55mm/puoli, vakio Prisman etulokari vs. Evon kuitulokari :wink: Takapään leveyserosta ei ole tietoa. Aikas julmilta noi evon patit näytti Prisman kyljessä...
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Älä ny sano et olet tuollasta touhuamassa :? 8)

Takapäästä vois siis ehkä mennä.
Mut takaloksujen mitoja en ole löytäny :?

Pirustako sen joutuu kuitenkin nytkin rakentamaan kaikki kylet uusiksi niin sitten samalla levittäisi enempikin.
Itte en ala vääntää pinoja mistään kun tulee niin kamalan näköiset. En meinaan osaa pintapeltihommia yhtään!
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Hitto kun nyt ei tarkkaan muista. Väittäisin että kun evon takaovi oli kapeekylkisessä Gralessa kiinni niin oven ja takakyljen väliin jäi luokkaa 40mm rako.

Evon täydellinen korisetti vois olla suht edukkaasti kaupan. Ei tartte tehdä pellitöitä jos hartsia jaksaa haistella... :) Eli etupuskuri, konepelti, helmat, takaovet, takakyljen puolikkaat, takaisisälokarin etuosa ja takapuskuri.
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja väisänen »

jaahans, ruvetaan hieromaan kauppoja sitten kun tästä lasten joulujuhlilta kerkiän :D :!:
Avatar
Keltsi
GFF
Viestit: 1152
Liittynyt: 16.03.2004 09:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Älä huoli, ei tule mulle Evon patteja, piruuttani vaan kokelin Tommin korisarjan etulokaria...

Mutta, jos olet tuota hommaamassa, niin mitenkäs käy noiden sulla olevien nykyisten Gralen levikkeiden? Niille mulla olisi kyllä käyttöä :wink: Kun tuo koppakin on vielä kesken ja ilman pintamaalia, niin voisihan sitä hieman lisääkin askarella...
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: prisma integrale turbolla

Viesti Kirjoittaja väisänen »

vai sellaisia, huh :D

joo aattelin että laittelisin vain evoa takaoviin ja takakylkiin. Vanhalla kaavalla, muotti ovesta ja siittä sitten pala kylkeen.
Tuumin et tulisi koppikärri jotenkin tasapainosemman näköseksi.
Mutta en sitten tiedä, mahtaako nuin tehtynä tulla takapyöränaukko liian suureksi verrattuna etupäähän.
Vastaa Viestiin